Oh ja, nu weet ik weer waarom er geen wedstrijd op tv isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik baal echt van dat interlandvoetbal, ik wil Ajax zien!
Deze ene keer vind ik het best. Nu staat mijn weekend niet in het teken van Ajax en kan ik met een gerust hart leren. (Toetsweekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Heb ik niet maar hij trainde vandaag niet mee naar het schijnt. Hamstringblessure.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:55 schreef denthemen het volgende:
bron over rosales?
Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr!quote:-Wolf- Bananenman Sethje devv05 (?) Jasza Silenus PLAE@ (?) piertje2 (?)
Meen je niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Messenga het volgende:
Maduro toch weer afgemeld bij Jong Oranje.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
Even een overzicht van de mensen die naar Sparta Praha gaan:
[..]
Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr!.
quote:# -Wolf-
# Bananenman
# Sethje
# devv05 (?)
# Jasza
# Silenus
# PLAE@ (?)
# piertje2 (bijna zeker)
Ik weet het nog niet. Het lijkt me wel tof, en ik heb sowieso wel 1 iemand die denk ik mee wil. Gister met iemand gesproken die misschien ook wel mee wil. Maar als ik ga wil ik wel met trein heen, daar een paar dagen blijven, en dan trein terug. Dan wil ik ook ff wat van Praag zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr!.
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even naar een NS station met een internationale ticketservice. Buitenlandse treinreizen zetten ze nooit prijzen bij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Het lijkt me wel tof, en ik heb sowieso wel 1 iemand die denk ik mee wil. Gister met iemand gesproken die misschien ook wel mee wil. Maar als ik ga wil ik wel met trein heen, daar een paar dagen blijven, en dan trein terug. Dan wil ik ook ff wat van Praag zien.
edit: Waar ik kan ik de prijzen van de treinreis naar Praag vinden? Via ns.nl vind ik wel de reistijd enzo, maar er staan geen prijzen bij.
Eenschquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |