Het tweede kaartje is voor de helft van de prijs, mits je een passepartout koopt. Zo zit je dus al voor 42 euro op 410, beide wedstrijden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind 28 euro voor de tweede ronde UEFA Cup wat prijzig.
Dacht ik dus ook, ik probeerde het maar bleek dus nog niet te kunnen met een normale CC.quote:
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:49 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Uhm, nee.. volgens de ajax-site niet..
Vanaf di. 17-10, 09.00 uur:
Ajax SCC / Supp. CC / KCC
Vanaf do. 19-10, 09.00 uur:
Alle Ajax CC
Dan spelen we Champions League.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef zjroentje het volgende:
Espanyol en Austria worden dus hoger ingeschaald dan PSV.![]()
Maar wees maar niet bang, volgend jaar komt daar vast een zeker een correctie op ...
Edit: laat maarquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Filmpje van de wedstrijd tegen IK Start online, 120 mb 12 minuten![]()
Thomas VerPaelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef Filay het volgende:
Taas Van Puntelaar
Voor die 8,25 euro hoef je het niet te laten natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Weet nog niet of ik naar ADO (voor de beker) ga, zonder uitsupporters is het kut en als het supportershome ook nog eens dicht is, ga ik al helemaal twijfelen.
Met die 8,25 euro ben je er nog niet, de reis en consumpties maken het altijd nog een stuk prijziger.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor die 8,25 euro hoef je het niet te laten natuurlijk.
quote:Volgens de editie van Tuttosport van vandaag is Maarten Stekelenburg in beeld bij AC Milan. De 24-jarige doelman van Ajax moet bij de Milanese grootmacht de opvolger worden van Dida.
Het is immers nog onzeker of de Braziliaanse doelman zijn dit seizoen aflopende contract zal verlengen. In de kantoren van het San Siro ligt al maanden een contract tot medio 2010 klaar, maar Dida heeft vooralsnog niet gereageerd op het voorstel. In Brazilië wordt de 33-jarige doelman nadrukkelijk in verband gebracht met Corinthians.
Na Marco Amelia (24, Livorno) en Gianluigi Buffon (28, Juventus) wordt dus nu ook Stekelenburg in de gaten gehouden. De doelman wordt in de Italiaanse sportkrant geprezen om zijn lengte en gezien als een waardig opvolger van Edwin van der Sar bij het Nederlands elftal.
Als ze enkele miljoenen voor hem overhebben, mag Kenneth Vermeer hem opvolgen. Zoveel indruk heeft Maarten Stekelenburg nog niet op me gemaakt, maar Tuttosport is dan ook niet echt betrouwbaar.quote:
Geen idee maar van mij mag Vermeer z'n kans wel krijgen, zo goed is Stekelenburg nou ook weer niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is onverwacht, is het ook serieus te nemen?
Jij vindt Stekelenburg van topniveauquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:24 schreef twi het volgende:
Ach, Vermeer is goed, maar loopt natuurlijk ook gewoon een paar jaar achter in ontwikkeling. Het is een zeldzaamheid dat een keeper op 24-jarige leeftijd op topniveau zit, en het zou zonde zijn wanneer alle energie en vertrouwen in Maarten nu verkocht wordt en je overnieuw kan beginnen met Vermeer.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef cohen het volgende:
Kunnen we alvast beginnen met de voorbeschouwing Feyenoord-Ajax?
ik zeg: 0-2
Je kan al sinds vorige week kaarten halen voor een feyenoord-vak. Aangezien ik geen Uitkaart heb, moet ik het doen met een plaatsje in vak E á ¤ 31,-quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef Sethje het volgende:
Eerst maar eens die kaartverkoop
wat is de recordwinst in de kuip?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef cohen het volgende:
Kunnen we alvast beginnen met de voorbeschouwing Feyenoord-Ajax?
ik zeg: 0-2
Nee, ik zeg dat het een zeldzaamheid is dat een 24-jarige keeper op topniveau zit. Ook Stekelenburg zit dat dus niet. Die jongen heeft ondanks z'n leeftijd echter inmiddels aardig wat ervaring opgebouwd. Het is zeker geen topkeeper, maar het is gewoon een goede keeper die af en toe een foutje maakt. Ik zou het zonde vinden als het vertrouwen wat hij nu 2 seizoenen heeft gekregen weg wordt gegooid juist nu hij de leeftijd begint te krijgen waarbij keepers op topniveau beginnen te spelen. Wat mij betreft staat Stekelenburg gewoon nog 10 jaar onder de lat bij Ajax. Jammer voor Vermeer, maar hij heeft helemaal niks voor op Stekelenburg en loopt bovendien 3 tot 4 jaar achter in z'n ontwikkeling.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jij vindt Stekelenburg van topniveau. Ik vind het nog een brokonzekerheid in de goal. 't Wordt tijd datie weer is CL speelt voor de ervaring. Er is voorlopig namelijk geen andere opvolger voor vd Sar
.
Met een ajax-seizoenkaart ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:18 schreef cohen het volgende:
[..]
Je kan al sinds vorige week kaarten halen voor een feyenoord-vak. Aangezien ik geen Uitkaart heb, moet ik het doen met een plaatsje in vak E á ¤ 31,-
Een topkeeper kopen... Zoals??quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef BobbyHill het volgende:
Waarom zou Ajax per se een keeper uit de eigen jeud moeten hebben? Niet dat ik Vermeer geen kans zou gunnen, maar iedereen gaat voorbij aan de mogelijkheid om gewoon een topkeeper te kopen. Dan heb je tenminste direct garantie tot kwaliteit, in plaats van een jonkie die een paar jaar nodig heeft om over z'n beginnersfouten en onzekerheid heen te komen.
Ik vind Stekelenburg bijvoorbeeld nog altijd niet meer dan het talent dat hij jaren terug al was.
Daarom ben ik wel beniewd wie hij wil kopen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef -Wolf- het volgende:
Topkeepers van nu zijn allemaal ouwe lullen. Dida, Barthez, Van der Sar, Kahn, etc etc, etc.
dus je kijkt liever zondagavond 19.00uur naar ajax dan live in de kuip?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef -Wolf- het volgende:
No way dat ik ooit in een fey. vak ga staan..
ik zorg gewoon dat ik volgend jaar wel op tijd een uitkaart regel. ik hou het echt niet uit tussen al die kakkerlakken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:26 schreef cohen het volgende:
[..]
dus je kijkt liever zondagavond 19.00uur naar ajax dan live in de kuip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |