Het tweede kaartje is voor de helft van de prijs, mits je een passepartout koopt. Zo zit je dus al voor 42 euro op 410, beide wedstrijden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind 28 euro voor de tweede ronde UEFA Cup wat prijzig.
Dacht ik dus ook, ik probeerde het maar bleek dus nog niet te kunnen met een normale CC.quote:
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:49 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Uhm, nee.. volgens de ajax-site niet..
Vanaf di. 17-10, 09.00 uur:
Ajax SCC / Supp. CC / KCC
Vanaf do. 19-10, 09.00 uur:
Alle Ajax CC
Dan spelen we Champions League.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef zjroentje het volgende:
Espanyol en Austria worden dus hoger ingeschaald dan PSV.![]()
Maar wees maar niet bang, volgend jaar komt daar vast een zeker een correctie op ...
Edit: laat maarquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Filmpje van de wedstrijd tegen IK Start online, 120 mb 12 minuten![]()
Thomas VerPaelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef Filay het volgende:
Taas Van Puntelaar
Voor die 8,25 euro hoef je het niet te laten natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Weet nog niet of ik naar ADO (voor de beker) ga, zonder uitsupporters is het kut en als het supportershome ook nog eens dicht is, ga ik al helemaal twijfelen.
Met die 8,25 euro ben je er nog niet, de reis en consumpties maken het altijd nog een stuk prijziger.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor die 8,25 euro hoef je het niet te laten natuurlijk.
quote:Volgens de editie van Tuttosport van vandaag is Maarten Stekelenburg in beeld bij AC Milan. De 24-jarige doelman van Ajax moet bij de Milanese grootmacht de opvolger worden van Dida.
Het is immers nog onzeker of de Braziliaanse doelman zijn dit seizoen aflopende contract zal verlengen. In de kantoren van het San Siro ligt al maanden een contract tot medio 2010 klaar, maar Dida heeft vooralsnog niet gereageerd op het voorstel. In Brazilië wordt de 33-jarige doelman nadrukkelijk in verband gebracht met Corinthians.
Na Marco Amelia (24, Livorno) en Gianluigi Buffon (28, Juventus) wordt dus nu ook Stekelenburg in de gaten gehouden. De doelman wordt in de Italiaanse sportkrant geprezen om zijn lengte en gezien als een waardig opvolger van Edwin van der Sar bij het Nederlands elftal.
Als ze enkele miljoenen voor hem overhebben, mag Kenneth Vermeer hem opvolgen. Zoveel indruk heeft Maarten Stekelenburg nog niet op me gemaakt, maar Tuttosport is dan ook niet echt betrouwbaar.quote:
Geen idee maar van mij mag Vermeer z'n kans wel krijgen, zo goed is Stekelenburg nou ook weer niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is onverwacht, is het ook serieus te nemen?
Jij vindt Stekelenburg van topniveauquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:24 schreef twi het volgende:
Ach, Vermeer is goed, maar loopt natuurlijk ook gewoon een paar jaar achter in ontwikkeling. Het is een zeldzaamheid dat een keeper op 24-jarige leeftijd op topniveau zit, en het zou zonde zijn wanneer alle energie en vertrouwen in Maarten nu verkocht wordt en je overnieuw kan beginnen met Vermeer.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef cohen het volgende:
Kunnen we alvast beginnen met de voorbeschouwing Feyenoord-Ajax?
ik zeg: 0-2
Je kan al sinds vorige week kaarten halen voor een feyenoord-vak. Aangezien ik geen Uitkaart heb, moet ik het doen met een plaatsje in vak E á ¤ 31,-quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef Sethje het volgende:
Eerst maar eens die kaartverkoop
wat is de recordwinst in de kuip?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef cohen het volgende:
Kunnen we alvast beginnen met de voorbeschouwing Feyenoord-Ajax?
ik zeg: 0-2
Nee, ik zeg dat het een zeldzaamheid is dat een 24-jarige keeper op topniveau zit. Ook Stekelenburg zit dat dus niet. Die jongen heeft ondanks z'n leeftijd echter inmiddels aardig wat ervaring opgebouwd. Het is zeker geen topkeeper, maar het is gewoon een goede keeper die af en toe een foutje maakt. Ik zou het zonde vinden als het vertrouwen wat hij nu 2 seizoenen heeft gekregen weg wordt gegooid juist nu hij de leeftijd begint te krijgen waarbij keepers op topniveau beginnen te spelen. Wat mij betreft staat Stekelenburg gewoon nog 10 jaar onder de lat bij Ajax. Jammer voor Vermeer, maar hij heeft helemaal niks voor op Stekelenburg en loopt bovendien 3 tot 4 jaar achter in z'n ontwikkeling.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jij vindt Stekelenburg van topniveau. Ik vind het nog een brokonzekerheid in de goal. 't Wordt tijd datie weer is CL speelt voor de ervaring. Er is voorlopig namelijk geen andere opvolger voor vd Sar
.
Met een ajax-seizoenkaart ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:18 schreef cohen het volgende:
[..]
Je kan al sinds vorige week kaarten halen voor een feyenoord-vak. Aangezien ik geen Uitkaart heb, moet ik het doen met een plaatsje in vak E á ¤ 31,-
Een topkeeper kopen... Zoals??quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef BobbyHill het volgende:
Waarom zou Ajax per se een keeper uit de eigen jeud moeten hebben? Niet dat ik Vermeer geen kans zou gunnen, maar iedereen gaat voorbij aan de mogelijkheid om gewoon een topkeeper te kopen. Dan heb je tenminste direct garantie tot kwaliteit, in plaats van een jonkie die een paar jaar nodig heeft om over z'n beginnersfouten en onzekerheid heen te komen.
Ik vind Stekelenburg bijvoorbeeld nog altijd niet meer dan het talent dat hij jaren terug al was.
Daarom ben ik wel beniewd wie hij wil kopen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef -Wolf- het volgende:
Topkeepers van nu zijn allemaal ouwe lullen. Dida, Barthez, Van der Sar, Kahn, etc etc, etc.
dus je kijkt liever zondagavond 19.00uur naar ajax dan live in de kuip?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef -Wolf- het volgende:
No way dat ik ooit in een fey. vak ga staan..
ik zorg gewoon dat ik volgend jaar wel op tijd een uitkaart regel. ik hou het echt niet uit tussen al die kakkerlakken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:26 schreef cohen het volgende:
[..]
dus je kijkt liever zondagavond 19.00uur naar ajax dan live in de kuip?
Zeker dezelfde gast die meldde dat Ferry de Haan naar Arsenal gingquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
HAHA Stekelenburd in de belangstelling van AC Milan? Dat is wel een heel verlate 1 april grap.
AC Milan haalt wel meer spelers voor de breedte, die circus-medewerker met een Feyenoord-verleden bijvoorbeeld, Harvey Esajas toch? Daarbij is/was oud-Roda JC'er Zjelko Kalac reserve-doelman bij AC Milan, dus waarom Maarten Stekelenburg niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
HAHA Stekelenburd in de belangstelling van AC Milan? Dat is wel een heel verlate 1 april grap.
Als een oude keeper hand in hand gaat met topkwaliteit, wat is dan het probleem? Ajax heeft nu al een paar jaar Stekelenburg en daar kunnen ze nog steeds niet van op aan. Dat bedoel ik nou juist te zeggen. Om de een of andere vage reden moet een Ajax-keeper altijd jong en talentvol zijn. Maar waarom zou je een nieuwe Van der Sar willen kweken, als je hem ook gewoon zou kunnen kopen? En nou zeg ik niet dat Van der Sar (of een andere topkeeper met ervaring) graag naar Ajax wil komen, maar volgens mij probeert men het niet eens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef -Wolf- het volgende:
Topkeepers van nu zijn allemaal ouwe lullen. Dida, Barthez, Van der Sar, Kahn, etc etc, etc.
Op Lombardijen. De rest lopen. Succes, als je op tijd aankomt krijg je van mij een kruisje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga woensdag naar nederland - albanie. Met de trein. waar moet ik er dan uit en wat verder
staquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef piertje2 het volgende:
Wie zit er zaterdag tegen Groningen op 410??
tofquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Op Lombardijen. De rest lopen. Succes, als je op tijd aankomt krijg je van mij een kruisje.
Bijna, een paar lettertjes verkeerd gezet en die spatie moet ook weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ach ja
NOOOOITTquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Bijna, een paar lettertjes verkeerd gezet en die spatie moet ook weg.
Ajax!
Kom op, je kunt 't wel
Ontkenningsfasequote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie mogen dadelijk geen enkele uitwedstrijd meer bezoeken![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk ik op dat kaartje is het vak nummer 128![]()
maar station bijlmer of duivendrecht kiezen dus
Bijlmer is praktisch naast de Arena. Duivendrecht is ongeveer 10 minuutjes lopen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk ik op dat kaartje is het vak nummer 128![]()
maar station bijlmer of duivendrecht kiezen dus
En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.quote:Van Dop: Geen uitsupporters
Datum: 09-10-2006
Jan Willem Van Dop wil geen uitsupporters meer bij de onderlinge duels tegen Ajax. Dat betekend dus dat er geen Utrecht-supporters meer worden toegelaten in de Arena en geen Ajax-supporters meer in De Galgenwaard tegen elkaar spelen.
Tevens heeft Van Dop meegedeeld dat er nooit meer gespeeld zal worden tegen Marokko. Dit naar aanleiding van de ongeregeldheden afgelopen donderdag.
Bron: Voetbal Insite
Ik houdt er toch stevig rekening mee....de verkoop ligt niet voor niets spelen, er zal veel spelen op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.![]()
Nou, weer een mooi moment om zelfregulerend in te grijpen tegen die mongolen die zichzelf supporter durven noemen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.![]()
Ik denk het niet neequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef Cordoba32 het volgende:
geen Ado, geen 010, geen utrecht. Blijft er nog wat leuks over eigenlijk?![]()
Hadden ze dat niet al in de fuckin' zomer kunnen bedenken in plaats van twee weken voor Feyenoord - Ajax?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef JeroenV het volgende:
10/10/2006 - NS weigert Ajax fans te vervoeren
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
De Nederlandse Spoorwegen weigert nog langer voetbalfans te vervoeren totdat de clubs of de KNVB aangeven bereid te zijn eventuele schade aan treinen en spoor te vergoeden, zo meldt Telegraaf.nl. Om die reden ligt de kaartverkoop voor Ajax fans voor Feyenoord-Ajax al enige tijd stil.
"Wij hebben geen zin meer deze kosten te betalen. We zijn momenteel in gesprek met Ajax en de voetbalbond en uiteindelijk is het de bedoeling dat er een nieuw contract op tafel komt dat voor alle clubs gaat gelden" aldus een woordvoerder van de NS op Telegraaf.nl.
Pannekoek, wat hebben deze hooligans volgens jou op hun geweten, waardoor de NS heeft besloten om voorlopig geen combi's meer te rijden? En wat hebben die hooligans volgens jou in Utrecht gedaan, waardoor ze voortaan niet meer naar FC Utrecht mogen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee.
leuk he, van die fijne hooligans met hun "clubliefde" door deze rasmongolen mag JIJ niet meer naar deze wedstrijden.
Hoera voor de "echte" supporters.
Toevallig had ik het er afgelopen weekend nog over, kan Ajax geen trein(en) kopen en inrichten? Soort van veewagons, met banken erin. Supporters zullen misschien minder snel iets slopen, dat van hun club is. Weet niet of dat het probleem van de NS is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ze kunnen bij de NS toch best wel een trein inrichten die hooligan-proof is?
Dan nog heb je geen invloed op buitenaf... Het zullen echt niet alléén de ajax supporters zijn die de boel slopen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er afgelopen weekend nog over, kan Ajax geen trein(en) kopen en inrichten? Soort van veewagons, met banken erin. Supporters zullen misschien minder snel iets slopen, dat van hun club is. Weet niet of dat het probleem van de NS is?
Ook een mooi project meteen voor 410, kunnen mooi de wagons schilderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |