tofquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Op Lombardijen. De rest lopen. Succes, als je op tijd aankomt krijg je van mij een kruisje.
Bijna, een paar lettertjes verkeerd gezet en die spatie moet ook weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ach ja
NOOOOITTquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Bijna, een paar lettertjes verkeerd gezet en die spatie moet ook weg.
Ajax!
Kom op, je kunt 't wel
Ontkenningsfasequote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie mogen dadelijk geen enkele uitwedstrijd meer bezoeken![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk ik op dat kaartje is het vak nummer 128![]()
maar station bijlmer of duivendrecht kiezen dus
Bijlmer is praktisch naast de Arena. Duivendrecht is ongeveer 10 minuutjes lopen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk ik op dat kaartje is het vak nummer 128![]()
maar station bijlmer of duivendrecht kiezen dus
En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.quote:Van Dop: Geen uitsupporters
Datum: 09-10-2006
Jan Willem Van Dop wil geen uitsupporters meer bij de onderlinge duels tegen Ajax. Dat betekend dus dat er geen Utrecht-supporters meer worden toegelaten in de Arena en geen Ajax-supporters meer in De Galgenwaard tegen elkaar spelen.
Tevens heeft Van Dop meegedeeld dat er nooit meer gespeeld zal worden tegen Marokko. Dit naar aanleiding van de ongeregeldheden afgelopen donderdag.
Bron: Voetbal Insite
Ik houdt er toch stevig rekening mee....de verkoop ligt niet voor niets spelen, er zal veel spelen op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.![]()
Nou, weer een mooi moment om zelfregulerend in te grijpen tegen die mongolen die zichzelf supporter durven noemen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.![]()
Ik denk het niet neequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef Cordoba32 het volgende:
geen Ado, geen 010, geen utrecht. Blijft er nog wat leuks over eigenlijk?![]()
Hadden ze dat niet al in de fuckin' zomer kunnen bedenken in plaats van twee weken voor Feyenoord - Ajax?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef JeroenV het volgende:
10/10/2006 - NS weigert Ajax fans te vervoeren
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
De Nederlandse Spoorwegen weigert nog langer voetbalfans te vervoeren totdat de clubs of de KNVB aangeven bereid te zijn eventuele schade aan treinen en spoor te vergoeden, zo meldt Telegraaf.nl. Om die reden ligt de kaartverkoop voor Ajax fans voor Feyenoord-Ajax al enige tijd stil.
"Wij hebben geen zin meer deze kosten te betalen. We zijn momenteel in gesprek met Ajax en de voetbalbond en uiteindelijk is het de bedoeling dat er een nieuw contract op tafel komt dat voor alle clubs gaat gelden" aldus een woordvoerder van de NS op Telegraaf.nl.
Pannekoek, wat hebben deze hooligans volgens jou op hun geweten, waardoor de NS heeft besloten om voorlopig geen combi's meer te rijden? En wat hebben die hooligans volgens jou in Utrecht gedaan, waardoor ze voortaan niet meer naar FC Utrecht mogen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee.
leuk he, van die fijne hooligans met hun "clubliefde" door deze rasmongolen mag JIJ niet meer naar deze wedstrijden.
Hoera voor de "echte" supporters.
Toevallig had ik het er afgelopen weekend nog over, kan Ajax geen trein(en) kopen en inrichten? Soort van veewagons, met banken erin. Supporters zullen misschien minder snel iets slopen, dat van hun club is. Weet niet of dat het probleem van de NS is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ze kunnen bij de NS toch best wel een trein inrichten die hooligan-proof is?
Dan nog heb je geen invloed op buitenaf... Het zullen echt niet alléén de ajax supporters zijn die de boel slopen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er afgelopen weekend nog over, kan Ajax geen trein(en) kopen en inrichten? Soort van veewagons, met banken erin. Supporters zullen misschien minder snel iets slopen, dat van hun club is. Weet niet of dat het probleem van de NS is?
Ook een mooi project meteen voor 410, kunnen mooi de wagons schilderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |