Sneijder toch snel weg vrees ik. Het lieft wel na dit seizoen.quote:7/10/2006 - Staat Sneijder al open voor een transfer?
(Gepost door P.)
BRON: NRC op AN
Wesley Sneijder, die onlangs zijn contract verlengde en aangaf niet uitgeleerd te zijn bij Ajax, laat in de NRC optekenen dat een vertrek zeker niet uitgesloten is. „Het is tijd voor een volgende stap. Maar ik neem geen overhaaste beslissingen. Ik doe het pas als ik voel dat ik er rijp voor ben en als de club mij bevalt. Barcelona zou het mooiste zijn. Ik zit er dicht tegenaan om weg te gaan. Ik wil me ontwikkelen. Ik heb bijgetekend omdat ik wilde rijpen bij Ajax. Dat gevoel is er nog, maar kan snel veranderen.”, aldus Wesley Sneijder.
En het zou doodzonde zijn als Sneijder straks weggaat. Enige positieve is dan dat je er een hele flinke smak geld voor kan krijgen...quote:'Ajax is Steven Defour nog niet vergeten'
7/10/2006 16:28
Ajax greep afgelopen zomer na veel getouwtrek naast Steven Defour. Maar daarmee is de achttienjarige Belgische belofte niet uit beeld geraakt.
Het Belang van Limburg meldt dat Ajax contact heeft gezocht om de banden aan te halen. 'Ajax heeft inderdaad gebeld', bevestigt de middenvelder van Standard Luik. 'Het is leuk om te weten dat de club mij nog niet is vergeten.'
De transfer ketste afgelopen zomer af omdat RC Genk, de toenmalige werkgever van het talent, niet wilde meewerken. Defour dwong toch een vertrek af omdat hij dreigde een beroep te doen op een sportwet uit 1978.
Standard hapte snel toe, troefde onder meer Feyenoord af en lijfde hem voor bijna twee miljoen euro in. Dit seizoen speelde Defour acht duels in de Eerste Klasse, waarvan zeven als basisspeler. Scoren deed hij nog niet.
Omdat ze allebei Marrokaans zijn? Dat is de enige vergelijking die ik zie eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:28 schreef Radegast het volgende:
Boutahar. Boukhari de 2de.
Niet omdat ze allebei Marokkaans zijn, maar omdat ik denk dat Boutahar net als Boukhari geen Ajax-materiaal is. Plafond subtop-eredivisie. Geen meerwaarde voor Ajax. Geef dan maar eigen jeugd de kans.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat ze allebei Marrokaans zijn? Dat is de enige vergelijking die ik zie eerlijk gezegd.
Jij hebt hem dus zien spelen. Is het echt een goeie? Vergelijkbaar met....?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:34 schreef Kang-He het volgende:
Defour is een goeie, halen als het kan.
In Belgie vergelijken ze hem wel eens met een jonge Enzo Scifo. Heb je die wel eens zien spelen vroeger?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef Nashje het volgende:
Sneijder mag van mij wel vertrekken na dit seizoen. Hij verdient het gewoon om een hogere stap aan te gaan. Hij is Ajax altijd wel trouw gebleven, en dat mag wel beloont worden. Sneijder.
[..]
Jij hebt hem dus zien spelen. Is het echt een goeie? Vergelijkbaar met....?
Toen Cruijff naar Barcelona vertrok zei ie in z'n beste Engels: I don't want to be a thief of my own wallet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder
Een van de weinigen waarvan ik had verwacht tot z'n 25ste bij Ajax te blijven.
hou is opquote:
Ik vond het anders een goede en leuke pot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
ok, interlandvoetbal is dus echt bagger. ik verlang naar Sparta Praha - AJAX.
Ik ook. Sneijder is volgens mij echt de laatste stap aan het zetten om echt een topper te worden. Babel groeit ook gigantisch, hij is nog een hele ruwe diamant, maar je ziet hem wel echt stappen vooruit gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik vond het anders een goede en leuke pot.
alleen die aannamesquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ook. Sneijder is volgens mij echt de laatste stap aan het zetten om echt een topper te worden. Babel groeit ook gigantisch, hij is nog een hele ruwe diamant, maar je ziet hem wel echt stappen vooruit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |