Wat zouden nou de kosten zijn van 2 treinstellen??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Nadeel is alleen dat Ajax dit hoogstwaarschijlijk niet eens overweegt, aangezien het maar om twee trein-combi's per seizoen gaat. Zelf zie ik het wel zitten, zo'n trein zelf inrichten met bar enzo.
![]()
Zeker niet, daarbij is het slechts een investering, in de toekomst levert het geld op. Oude treinen hufterproof maken en inzetten bij risicovolle combi-wedstrijden, lijkt me de beste optie. Toch denk ik dat men die treinen eerder zal proberen te slopen, dan een speciale Ajax-trein.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk geen haalbare kaart inderdaad. Maar waarom kan de NS zelf geen supporterstreinen inrichten? Desnoods met geld van de gezamenlijke voetbalclubs, maar een paar al afgeschreven treinen kaal slopen en dan een paar hufterproof banken erin lijkt me toch niet het duurste project ter wereld.
quote:Ryan Babel speelt de afgelopen weken als herboren. De Ajax-spits zegt een duidelijke verklaring te hebben voor zijn opleving: "Henk ten Cate benadrukt steeds dat ik met flair moet voetballen."
"Ik heb het plezier terug", zegt Babel in het AD. "De trainer speelt daar een belangrijke rol in, denk ik. Henk ten Cate benadrukt steeds dat ik met flair moet voetballen, dat ik plezier moet hebben. Als er op elk foutje dat je maakt kritiek komt, zoals vorig jaar, dan wil je de bal niet meer. Nu maak ik mijn acties weer zoals ik dat in de jeugd altijd al deed. Gewoon op gevoel."
mjah, maar als feyenoorder sloop je liever een Ajax trein dan een trein van de NS, en andersom...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker niet, daarbij is het slechts een investering, in de toekomst levert het geld op. Oude treinen hufterproof maken en inzetten bij risicovolle combi-wedstrijden, lijkt me de beste optie. Toch denk ik dat men die treinen eerder zal proberen te slopen, dan een speciale Ajax-trein.
Ik denk als je duidelijk maakt aan de supporters dat er dan echt een gigantische boete op staat, dat dat wellicht meevalt. Als ze het dan nog doen, weet je meteen wat voor 'supporters' het zijn die hun club zo hard naaien. Misschien dat het ook voor nu een oplossing kan zijn, zoals de NS zelf een beetje suggereert.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker niet, daarbij is het slechts een investering, in de toekomst levert het geld op. Oude treinen hufterproof maken en inzetten bij risicovolle combi-wedstrijden, lijkt me de beste optie. Toch denk ik dat men die treinen eerder zal proberen te slopen, dan een speciale Ajax-trein.
Dude, die Ajaxtrein zou niet gedeeld worden dan natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mjah, maar als feyenoorder sloop je liever een Ajax trein dan een trein van de NS, en andersom...
Omdat alleen Philips en Feyenoord zo'n appart "station" hebben waardoor je meteen het uitvak ingesluisd kan worden. Bij 9 van de 10 andere steden moet je dan nog door de halve stad heen lopen. En dat is nou net niet de bedoeling van een combiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En waarom dan maar 1 of twee treincombi's? Dan gebruik je dat ding vaker, lijkt me juist gezellig. Barretje erbij etc...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En waarom dan maar 1 of twee treincombi's? Dan gebruik je dat ding vaker, lijkt me juist gezellig. Barretje erbij etc...
Een trein-combi kan alleen worden toegepast als er een station in de buurt van het voetbalstadion van de tegenpartij is gevestigd, dus dat kan niet altijd. Maar bijvoorbeeld naar Gent (Zulte Waregem - Ajax in december) zou het kunnen en vast nog wel wat eredivisiewedstrijden, het zou op zijn minst een haalbaarheidsonderzoek waard zijn. Wat is het e-mailadres van John Jaakke?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Wat zouden nou de kosten zijn van 2 treinstellen??
En je kan ze natuurlijk meer dan 2 keer per seizoen gebruiken...
Het nieuwe ADO stadion zal denk ik ook wel zo'n station krijgen. En bij NAC bijvoorbeeld zouden ze ook best een paar houten planken neer kunnen smijten in die weilanden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat alleen Philips en Feyenoord zo'n appart "station" hebben waardoor je meteen het uitvak ingesluisd kan worden. Bij 9 van de 10 andere steden moet je dan nog door de halve stad heen lopen. En dat is nou net niet de bedoeling van een combi![]()
Pannekoek, als Ajax een trein zal inrichten voor combi-wedstrijden, gaan ze die niet uitlenen aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mjah, maar als feyenoorder sloop je liever een Ajax trein dan een trein van de NS, en andersom...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
mjah, maar als feyenoorder sloop je liever een Ajax trein dan een trein van de NS, en andersom...
Misschien is dat dan een investering die de clubs moeten doen, een infrastructuur maken die daar passend voor is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat alleen Philips en Feyenoord zo'n appart "station" hebben waardoor je meteen het uitvak ingesluisd kan worden. Bij 9 van de 10 andere steden moet je dan nog door de halve stad heen lopen. En dat is nou net niet de bedoeling van een combi![]()
De clubs moeten flinke kosten maken, het bestemmingsplan van de gemeente wijzigen (quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien is dat dan een investering die de clubs moeten doen, een infrastructuur maken die daar passend voor is.
Het is niet alleen jullie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De clubs moeten flinke kosten maken, het bestemmingsplan van de gemeente wijzigen () etc. Omdat jullie en treintje met een bar erin willen. Lijkt me geen haalbare kaart
![]()
verdiep je dan op z'n minst wat in die onzin voor je begint te blaten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef cohen het volgende:
jullie denken toch niet dat Ajax een trein gaat aanschaffen omdat er een paar debielen zijn die het elke keer weer opnieuw voor iedereen verzieken?
Ik denk dat Ajax zegt dat de supporters elkaar er eerst op moeten aanspreken, en als het blijft gebeuren, dan maar zonder supporters naar de Kuip, in plaatst van duizenden euro's kosten aan boete's en en herstelwerkzaamheden.
Ajax (en andere clubs) gaan toch niet investeren in de kansloze relschoppers
lul nou niet, jaren achtereen zijn er supporters betrokken bij vernielingen in de trein. En ook Ajax supporters.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:36 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
verdiep je dan op z'n minst wat in die onzin voor je begint te blaten.
Het was toch duidelijk de schuld van die mongool die in r'dam de scepter zwaait dat het uit de hand liep.... en van de ns zelf...
Ja dan gaat er niemand meer mee, is meteen het probleem opgelost.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:36 schreef Schanulleke het volgende:
Waar zouden de treinstellen opgeslagen worden als ze niet in gebruik zijn? Die dingen zijn al afgebrand voor er ooit een supporter in heeft gezeten lijkt me. Gewoon hufterproof veewagons met veel cameratoezicht en verplichte identificatie heeft meer zin dan nog volgens mij.
die 2 bankjes die in zo'n oud treinstel worden gemold zijn niet bepaald het probleem natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:41 schreef cohen het volgende:
[..]
lul nou niet, jaren achtereen zijn er supporters betrokken bij vernielingen in de trein. En ook Ajax supporters.
nee dat is heel normaal. dat vindt de NS geen probleemquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
die 2 bankjes die in zo'n oud treinstel worden gemold zijn niet bepaald het probleem natuurlijk.
Dat is het grote probleem niet, de kosten van het treintjeslopen zijn het probleem niet, dat is al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:25 schreef cohen het volgende:
Ik heb het niet alleen over het incident vorig jaar. maar andere jaren zijn er ook ajax supporters geweest die spullen van de NS hebben gesloopt, of ervoor gezorgd hebben dat treinstellen kapot zijn gegaan.
Zoals ook al eerder gezegd, mócht Ajax zelf met een trein komen (wat ik niet zie gebeuren voor twee trein combi's per jaar), zal deze naar verwachting minder snel gesloopt worden dan een NS-trein.quote:Dan is het toch logisch dat Ajax niet gaat investeren in een veetrein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |