abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:37:56 #181
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42530254
Echt zo'n fakesmile natuurlijk
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:38:32 #182
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42530267
Doh! ik ga pitten, bis morgen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_42530919
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:35 schreef PLAE@ het volgende:
haha dat zijn de betere grappen
ik snap de grap weer eens niet.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:23:31 #184
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42532970
Goedemorgen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_42533052
alle risico uitwedstrijden gaan eruit: Ado, Utrecht, zal niet lang meer duren voor 010 er ook uit gaat
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:46:14 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42533223
quote:
Van Dop: Geen uitsupporters

Datum: 09-10-2006

Jan Willem Van Dop wil geen uitsupporters meer bij de onderlinge duels tegen Ajax. Dat betekend dus dat er geen Utrecht-supporters meer worden toegelaten in de Arena en geen Ajax-supporters meer in De Galgenwaard tegen elkaar spelen.

Tevens heeft Van Dop meegedeeld dat er nooit meer gespeeld zal worden tegen Marokko. Dit naar aanleiding van de ongeregeldheden afgelopen donderdag.

Bron: Voetbal Insite
En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:50:57 #187
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42533284
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.
Ik houdt er toch stevig rekening mee....de verkoop ligt niet voor niets spelen, er zal veel spelen op de achtergrond.
Mijn party reviews
pi_42533389
Hehe, die van Dop... niet echt reeel lijkt me...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:02:37 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42533474
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nou, weer een mooi moment om zelfregulerend in te grijpen tegen die mongolen die zichzelf supporter durven noemen...

Hoe duidelijk wil je het hebben?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42533604
10/10/2006 - NS weigert Ajax fans te vervoeren
(Gepost door RvN)

BRON: Telegraaf.nl

De Nederlandse Spoorwegen weigert nog langer voetbalfans te vervoeren totdat de clubs of de KNVB aangeven bereid te zijn eventuele schade aan treinen en spoor te vergoeden, zo meldt Telegraaf.nl. Om die reden ligt de kaartverkoop voor Ajax fans voor Feyenoord-Ajax al enige tijd stil.

"Wij hebben geen zin meer deze kosten te betalen. We zijn momenteel in gesprek met Ajax en de voetbalbond en uiteindelijk is het de bedoeling dat er een nieuw contract op tafel komt dat voor alle clubs gaat gelden" aldus een woordvoerder van de NS op Telegraaf.nl.
pi_42533605
geen Ado, geen 010, geen utrecht. Blijft er nog wat leuks over eigenlijk?
Ajax!!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:11:25 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42533630
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef Cordoba32 het volgende:
geen Ado, geen 010, geen utrecht. Blijft er nog wat leuks over eigenlijk?
Ik denk het niet nee .

leuk he, van die fijne hooligans met hun "clubliefde" door deze rasmongolen mag JIJ niet meer naar deze wedstrijden .

Hoera voor de "echte" supporters .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:19:32 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42533800
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef JeroenV het volgende:
(Gepost door RvN)

De Nederlandse Spoorwegen weigert nog langer voetbalfans te vervoeren totdat de clubs of de KNVB aangeven bereid te zijn eventuele schade aan treinen en spoor te vergoeden, zo meldt Telegraaf.nl. Om die reden ligt de kaartverkoop voor Ajax fans voor Feyenoord-Ajax al enige tijd stil.

"Wij hebben geen zin meer deze kosten te betalen. We zijn momenteel in gesprek met Ajax en de voetbalbond en uiteindelijk is het de bedoeling dat er een nieuw contract op tafel komt dat voor alle clubs gaat gelden" aldus een woordvoerder van de NS op Telegraaf.nl.
Hadden ze dat niet al in de fuckin' zomer kunnen bedenken in plaats van twee weken voor Feyenoord - Ajax?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42533836
wat een geruchten allemaal. Ik zit 22 oktober in de kuip voor ajax!
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:25:13 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42533891
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk het niet nee .

leuk he, van die fijne hooligans met hun "clubliefde" door deze rasmongolen mag JIJ niet meer naar deze wedstrijden .

Hoera voor de "echte" supporters .
Pannekoek, wat hebben deze hooligans volgens jou op hun geweten, waardoor de NS heeft besloten om voorlopig geen combi's meer te rijden? En wat hebben die hooligans volgens jou in Utrecht gedaan, waardoor ze voortaan niet meer naar FC Utrecht mogen?
pi_42533909
Dan maar vrij vervoer toch?
pi_42533928
Ze kunnen bij de NS toch best wel een trein inrichten die hooligan-proof is?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:31:55 #198
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42534011
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ze kunnen bij de NS toch best wel een trein inrichten die hooligan-proof is?
Toevallig had ik het er afgelopen weekend nog over, kan Ajax geen trein(en) kopen en inrichten? Soort van veewagons, met banken erin. Supporters zullen misschien minder snel iets slopen, dat van hun club is. Weet niet of dat het probleem van de NS is?

Ook een mooi project meteen voor 410, kunnen mooi de wagons schilderen.
pi_42534112
Er zit wat in MONTANA.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42534186
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Toevallig had ik het er afgelopen weekend nog over, kan Ajax geen trein(en) kopen en inrichten? Soort van veewagons, met banken erin. Supporters zullen misschien minder snel iets slopen, dat van hun club is. Weet niet of dat het probleem van de NS is?

Dan nog heb je geen invloed op buitenaf... Het zullen echt niet alléén de ajax supporters zijn die de boel slopen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_42534320
Het gaat toch om de Ajax supporters? Wat moeten er dan geen Ajax supporters in die trein?
In Southern Sun
pi_42534341
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dit inderdaad geen slecht idee is, het is dan van "ons" een ajax supporter zal nooit een ajax trein slopen dat geloof ik niet, ik denk dat daarvoor op dat moment ook de sociale controle een stuk sterker zal zijn.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:53:59 #203
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42534438
Dan gaat de NS moeilijk doen dat je niet van hun faciliteiten gebruik mag maken ofzo denk ik. Het zou wel een oplossing zijn.
Mijn party reviews
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:04:22 #204
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_42534635
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:53 schreef Sethje het volgende:
Dan gaat de NS moeilijk doen dat je niet van hun faciliteiten gebruik mag maken ofzo denk ik. Het zou wel een oplossing zijn.
De NS kan toch het spoor, een machinist en misschien ook nog wel een locomotief te beschikking stellen tegen een vergoeding/huurprijs???
Politie begeleiding is er toch altijd wel dus dat maakt geen verschil.
Ik vind het een uitstekend plan...zolang het maar geen echte veewagens zijn maar een wat ouder model wagon ofzo..
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_42535017
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef JeroenV het volgende:
(Gepost door RvN)

Verklaring van de NS vind ik niet meer dan logisch, alleen de timing is nogal beroerd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:27:42 #206
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42535105
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:04 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

De NS kan toch het spoor, een machinist en misschien ook nog wel een locomotief te beschikking stellen tegen een vergoeding/huurprijs???
Politie begeleiding is er toch altijd wel dus dat maakt geen verschil.
Ik vind het een uitstekend plan...zolang het maar geen echte veewagens zijn maar een wat ouder model wagon ofzo..
Ja precies het zou een goede oplossing zijn.
Mijn party reviews
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:36:29 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42535309
Nadeel is alleen dat Ajax dit hoogstwaarschijlijk niet eens overweegt, aangezien het maar om twee trein-combi's per seizoen gaat. Zelf zie ik het wel zitten, zo'n trein zelf inrichten met bar enzo.

pi_42535499
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Nadeel is alleen dat Ajax dit hoogstwaarschijlijk niet eens overweegt, aangezien het maar om twee trein-combi's per seizoen gaat. Zelf zie ik het wel zitten, zo'n trein zelf inrichten met bar enzo.

Dan is het waarschijnlijk geen haalbare kaart inderdaad. Maar waarom kan de NS zelf geen supporterstreinen inrichten? Desnoods met geld van de gezamenlijke voetbalclubs, maar een paar al afgeschreven treinen kaal slopen en dan een paar hufterproof banken erin lijkt me toch niet het duurste project ter wereld.
pi_42535518
En waarom dan maar 1 of twee treincombi's? Dan gebruik je dat ding vaker, lijkt me juist gezellig. Barretje erbij etc...
In Southern Sun
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:47:31 #210
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42535557
quote:
Oud-Ajacied Sahadewsing op proef bij Omniworld
09 oktober 2006

Jerghinio Sahadewsing traint de komende periode mee bij FC Omniworld. De 21-jarige middenvelder maakte vorig seizoen nog deel uit van Jong Ajax, maar zit sinds deze zomer zonder club. Nadat eerdere proefperiodes bij AGOVV en FC Zwolle op niets uitliepen, hoopt hij bij de ploeg uit Almere zijn eerste profcontract in de wacht te slepen. Sahadewsing is geen onbekende voor Omniworld, want de ploeg probeerde de Amsterdammer vorig seizoen al vast te leggen. Destijds koos hij echter voor een langer verblijf bij Ajax.
en
quote:
Dat Ryan Babel momenteel weer in een zeer goede vorm steekt, werd tijdens het duel met Bulgarije wel bevestigd. De 19-jarige Ajacied beleefde afgelopen seizoen een moeilijke periode in zijn nog korte carriere, maar leeft onder leiding van Ajax-trainer Henk ten Cate helemaal op.

"Ik heb het plezier terug," laat Babel aan het Algemeen Dagblad weten. "De trainer speelt daar een belangrijke rol in, denk ik. Henk ten Cate benadrukt steeds dat ik met flair moet voetballen, dat ik plezier moet hebben. Als er op elk foutje dat je maakt kritiek komt, zoals vorig jaar, dan wil je de bal niet meer. Nu maak ik mijn acties weer zoals ik dat in de jeugd altijd al deed. Gewoon op gevoel."

"De manier waarop Ten Cate corrigeert, zo zou mijn vader dat ook doen. Ik denk dat dat de Surinaamse manier is. Mijn vader is altijd heel streng voor me en dat is hij nog steeds. Als kind had je taken en daar moest je je aan houden. Ja maar waarom, dat zei je niet, dat was brutaal."

Ook Henk ten Cate is tevreden over de ontwikkeling van Babel. "Ryan is verder in ontwikkeling dan Huntelaar op die leeftijd. Die jongen kan echt heel goed worden."
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')