volgens mij was het webcrowler (papa)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Popples het volgende:
er was iemand die 20 december uitgerekend was. volgens mij in topic 246.
ik zal eens even kijken.
Ze is al aan het persen hoor ik netquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:30 schreef sweaty het volgende:
Oh spannend MeNicole, ik hoop toch niet dat het bij mij het geval zal zijn. Ik ben morgen 36 weken, maar vindt dat hij nog wel even 2 weken kan blijven zitten. Hoop voor je nichtje dat het voorspoedig zal gaan.
Wij gaan er zo ie zo wel heenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef chacama het volgende:
Even een idee in de groep gooien......:
Wie heeft er zin in een mini-meet Z&G tijdens de jonge gezinnenbeurs in Utrecht begin november?
Ja ik zou ook het liefst op de vrijdag gaan (heb dan toch verlof), maar mn vriend moet gewoon werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef chacama het volgende:
Ik zat zelf niet aan de zaterdag te denken, aangezien het dan waarschijnlijk super druk is. Maar eerder aan de vrijdag....
Oooh! Zo voelde ik me gisteren overdag! Plus continu voorweeën...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef Neuk het volgende:
Herkent iemand dit? Hele dag met dingetjes aan het rommelen geweest. Hartstikke lekker uitgebreid gekookt (hachee) en nu voel ik me zo onrustig! En mijn buik is pijnlijk en ik heb me zelfs afgezonderd! Dat doe ik normaal nooit! Ik voel me alsof ik moet braken en algeheel lamlendig... Zo opeens in een urrtje opgekomen. Raar he?
What's new? Al vanaf 3 uur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:22 schreef reese.com het volgende:
Maar wel weer vroeger wakker Moonah...
Ik was ook al een tijdje wakker en ik ben niet eens zwangerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
What's new? Al vanaf 3 uur.
En who says....![]()
Bij Morris ben ik ingeleid en duurde het van de eerste wee tot aan dat hij er was 1 uur en 38 minuten. Maar nu is het vanzelf gegaan allemaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef E.T. het volgende:
Snoopy, dat is idd turbo!(was Morris ook zo snel?)
Heb ik soms ook, misschien moeten je darmen even wat harder werken (hachee) en dat onttrekt nogal wat bloed en energie aan je, die je ook al moet delen met je piraat. Kalm aan maar denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef Neuk het volgende:
Herkent iemand dit? Hele dag met dingetjes aan het rommelen geweest. Hartstikke lekker uitgebreid gekookt (hachee) en nu voel ik me zo onrustig! En mijn buik is pijnlijk en ik heb me zelfs afgezonderd! Dat doe ik normaal nooit! Ik voel me alsof ik moet braken en algeheel lamlendig... Zo opeens in een urrtje opgekomen. Raar he?
Rottdog: ik ga ook mooi bonnen vragen. Wel niet zo leuk om te geven maar ik kan het hartstikke goed gebruiken nu/straks
Is mijn nichtjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef chacama het volgende:
MeNicole gefeliciteerd met je vriendin.
Rotnacht gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:25 schreef Andrea001 het volgende:
Neuk, hoe gaat ie nu?? Toch niet stiekem eerder aan het bevallen he?
Hey ik80, hoe is het nu met je bloeddruk? Ik las zoiets tussendoor (denk vorige deel) dat ie aan het stijgen is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:56 schreef ik80 het volgende:
ohh Karin je zou mij er geen lol mee doen. Wel met het stukje klimmen en abseilen. Maar de rest. Beetje traumatisch wat betreft grotten en afgesloten ruimtes. Ik moet er niet aan denken.
Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik duik (wederom niet in grotten en/of wrakken)
Ik moet maandag weer terug, en dan moet ik ook wat ochtend urine meenemen. Spannend dus. Misschien valt het wel mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:14 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hey ik80, hoe is het nu met je bloeddruk? Ik las zoiets tussendoor (denk vorige deel) dat ie aan het stijgen is.
Ik hoop ook dat het iets dergelijks is en de vlos je kan geruststellen. Misschien is het precies wat je zei: je bent een reuzenpiraat aan het bouwen. En je draagt erg hoog zei je toch ook?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef Neuk het volgende:
Andrea001: Ik weet het niet. De laatste keer was mijn bloeddruk opeens wel wat hoger maar niets om je ongerust over te maken. Sterren heb ik vannacht wel gezien maar dat kan ook te maken hebben omdat ik niet meer wist hoe ik moest ademen op een gegeven moment.
Ik hoop dat de beeb gewoon knel zit en een giga druk op mijn zenuwen, spieren en ribben uitoefent. Erg leuk is dat niet maar beter dan een vergiftiging natuurlijk.
Nou ik hoop het beste voor je!! Probeer je rustig te houden en idd dat lezen over zw.vergiftiging kun je beter niet doen, daar ga je jezelf alleen maar nog rotter van voelen. Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef Neuk het volgende:
Andrea001: Ik weet het niet. De laatste keer was mijn bloeddruk opeens wel wat hoger maar niets om je ongerust over te maken. Sterren heb ik vannacht wel gezien maar dat kan ook te maken hebben omdat ik niet meer wist hoe ik moest ademen op een gegeven moment.
Ik hoop dat de beeb gewoon knel zit en een giga druk op mijn zenuwen, spieren en ribben uitoefent. Erg leuk is dat niet maar beter dan een vergiftiging natuurlijk.
Dat geeft mij ook hoop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:20 schreef snoopy het volgende:
Moonah, misschien helpt het een beetje als ik zeg dat die 9,5-ponder van mij er binnen 5 minuten uit was en zo goed als geen schade heeft aangericht ...
Er is geen verband gevonden tussen hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap en zout. Het is gewoon je eigen lichaam wat de vergiftiging aanmaakt. Hopelijk blijft het je allemaal bespaart.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef ik80 het volgende:
Ik moet maandag weer terug, en dan moet ik ook wat ochtend urine meenemen. Spannend dus. Misschien valt het wel mee.
Ben in ieder geval gestopt met zout eten, en doe nog rustiger aan dan ik al deed.
Ik blijf me wel een beetje druk maken omdat ik alles in de gaten moet houden, hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:16 schreef Belana het volgende:
neuk, wat een toestand, fijn dat alles goed is!
Pfoei, gelukkig. Enne jaah, rustiger ken altijd. Pizza ipv hachee bijvoorbeeld. Of soep/ravioli/zooi uit blik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:40 schreef Neuk het volgende:
Was ik alweer... Nou dusver niets verkeerds met de plas, ook niet met de bloedruk. Ik word wel beter in de gaten gehouden ivm eventuele startende vergiftiging maar zo ver te zien was is alles in orde. Het kind is erg groot (jaja, ligt ook erg voor op groei) en het kan dus inderdaad zijn dat hij op de zenuwen en spieren ligt te drukken omdat ie nog niet volledig ingedaald is (koppie zeeft er nog boven, zeg maar).
Dus opgelucht paracetamollekes gaan slikken![]()
oja.. en nog rustiger aan gaan doen... NOG rustiger .... kan dat?
Ja! Ik ben er weer!quote:
Slecht slapen went.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:01 schreef Neuk het volgende:
Ben je wel een beetje uitgerust? Warme melk is idd wel een heel goed idee.
Nou, dát heb ik dus ook! Lekker weer mooie kleren aan. Rokken met laarzen, jeans met hakken heerlijk!quote:Ik was in het jeanstopic aan het neuzen... Ik kan bijna niet meer wachten
Nou, ik zie ze soms lopen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik denk trouwens dat de meeste vrouwen (tuulk zijn er heus wel wat te noemen die niet zo zijn en tshirts van hun man af gaan dragen) het vooral nodig hebben om er verzorgd en mooi uit te zien tijdens hun zwangerschap omdat hun lijf wel heel drastisch veranderd.
Heb ik dan ook nauwelijks gekocht. Paar simpele basics.quote:Beetje jammer dat zwangerschapskleding eigenlijk vrijwel nooit in de buurt van mijn smaak komt...
Nou, zo stellig durf ik daar toch niet van uit te gaan. Mijn gewicht zal ik zo terug hebben, rest van mijn figuur is niet veranderd, maar die buik.... nee, ik kan niet geloven dat die nog strak wordt. Dat vel is zooo enrom opgerekt, en tja, de plooibaarheid zal toch wat teruggelopen zijn met het stijgen der jaren.quote:Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is.Jij niet?
Het is goed dat je zo snel terug moet komen. Bloed en urine iig oké. Dus idd, vooralsnog gefeliciteerd.quote:Ennuh... zo positief was de vk niet over de uitslag. Lam eem beginnende vergiftiging zijn. Ik moet iig over 5 daagjes terug komen en dan wordt er weer gekeken... Maar vooralsnog is het feest natuurlijk
hihi ik geloof het ook niet eigenlijk maar ik wil het positief benaderen. Ik was laatst al helemaal in paniek vanwege 2 kleine streepjes (volgens mij zijn het niet eens streepjes, ik zie ze vrijwel niet meer) dus.... maar gelukkig zijn we 30+, heeft zijn voordelen in dit geval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:29 schreef Moonah het volgende:
Nou, zo stellig durf ik daar toch niet van uit te gaan. Mijn gewicht zal ik zo terug hebben, rest van mijn figuur is niet veranderd, maar die buik.... nee, ik kan niet geloven dat die nog strak wordt. Dat vel is zooo enrom opgerekt, en tja, de plooibaarheid zal toch wat teruggelopen zijn met het stijgen der jaren.
[..]
Het is goed dat je zo snel terug moet komen. Bloed en urine iig oké. Dus idd, vooralsnog gefeliciteerd.
Da's lief ja!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef Bass-Miss het volgende:
'Mijn' vroedvrouw belde net dat ze morgen een dagje naar Limburg gaan en dat ik dus een beetje vroeger moet bellen als er iets aan de hand is. Zo lief vind ik dat!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is.Jij niet?
Tip: als je toch moeite gaat doen, zet dan een enorm mooie feesttafel vol snaai en drank, en nodig iedereen uit zichzelf royaal te bedienen. Als er genoeg opstaat, mekkeren ze zelfs in mijn familie niet ghhaahhahaha.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:34 schreef Neuk het volgende:
[..]
hihi ik geloof het ook niet eigenlijk maar ik wil het positief benaderen. Ik was laatst al helemaal in paniek vanwege 2 kleine streepjes (volgens mij zijn het niet eens streepjes, ik zie ze vrijwel niet meer) dus.... maar gelukkig zijn we 30+, heeft zijn voordelen in dit geval.
Feestje doen?
Ik zit mijn verjaardag een beetje te plennen. Ben niet zo'n plenner dus ik denk dat het 2 vermoeiende dagen worden die compleet de soep in gaan lopen wat betreft bezoek en rust
tot later!
Is ook wel zo hoor. En als je er na een tijdje oefeningen voor gaat doen (na 6 weken o.i.d.) gaat het nog sneller! Maar een groot gedeelte ging er bij mij vanzelf weg, viel me erg mee! Alleen, ja, die streepjes he... (en die heb jij dan weer nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is.Jij niet?
Nou...ijzer herstelt zich vrij langzaam dacht ik. Maar Floradix is een goeie, en gewoon zo doorgaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:35 schreef Suzanna het volgende:
Wat waren jullie weer vroeg op zeg!!Ik moet er niet aan denken, ik ben nog doodmoe als ik half acht opsta (tja, langer dan dat laten ze me hier niet slapen
) en duik het liefste snel weer m'n bed in. Niet dat dat kan
...
Mijn moeder komt vandaag babysitten zodat ik kan slapen en mijn man wat in het huis kan doen (kwam hij telkens niet aan toe omdat ik te moe was, dan moest hij wel op de kinderen letten). Wel heel fijn en schattig van haar.
Ik heb wat dingen opgezocht over een laag hB, en ben erachter dat mijn constante hoofdpijn, moeheid, soms duizeligheid en het gevoel alsof je gaat instorten na het traplopen er allemaal bijhoren. Weet ik dat ook weer...
Heb gelijk Floradix, appelstroop en andere ijzerhoudende dingen aangeschaft. En gisteren broccoli gegeten... (schijnt ook veel ijzer te bevatten)... nou moet het toch gauw beter gaan lijkt me!
Yeps ik kook vantevoren een dikke stevige winterkost (wederom hachee, iedereen was er jaloers op) en veel hapjes e.d. zodat ze iig verzadigd weer weg gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tip: als je toch moeite gaat doen, zet dan een enorm mooie feesttafel vol snaai en drank, en nodig iedereen uit zichzelf royaal te bedienen. Als er genoeg opstaat, mekkeren ze zelfs in mijn familie niet ghhaahhahaha.
(Hier 1x net bevallen en 1x nog net niet bevallen rond mijn vjadag, vandaar...)
Oh joh, zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:36 schreef Suzanna het volgende:
Haha Mwana, dat is ook gelukkig niet mijn enige actie op dit gebied... zou idd wel naief zijn als ik dacht dat één dagje ijzerrijk eten zou helpen. Maandag ga ik bloedprikken en daaruit blijkt of ik staalpillen o.id. nodig heb. Ik vind Floradix echter een beter alternatief...
Sommige mannen vinden dat sexyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar ondertussen loop je dus maanden voor lijk rond zeg maar. Bleh.
Nou, de mijne vroeg hardop waar mijn kont was gebleven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:52 schreef Neuk het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden dat sexyEn het is nog 'in' ook!
Dat had Mikael ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Belana het volgende:
ow! is dat het! heej wat grappig om te weten. Ik weet dus wel dat het vaak zo is dat als kindjes rechts liggen ze met het gezichtje verkeerd om komen (was bij Liam zo en bij Ive van cattie ook)
Ga es op een ananas zitten dan!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:50 schreef PM-girl het volgende:
Wc-eend, mooi kindje!!
Nog geen andere baby's hier?
O, en mijn buik is vrij ver terug geplooid en al 10 kilo kwijt! Dus Moonah, het komt goed!
OP een ananas?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:30 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ga es op een ananas zitten dan!![]()
(Dat helpt de ontsluiting heb ik gehoord)
Opeten schijnt toch niet zo goed te zijn. Dat kinine-spul kan er voor zorgen dat de baby gaat poepen in het vruchtwater toch? Dus... sit down and relax, hun!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef linda856763 het volgende:
voor de LLM's. Ik zag vandaag een hoogzwangere vrouw langslopen, en ik had zo'n medelijden met haar.
In Brabant kun je ook op alle dag lopen hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:38 schreef anne_Chris het volgende:
Moonah, je loopt gewoon opeens "op alle dagen" waar dát nou weer vandaan komt? Friesland?
Tja, er zit ook niet zo veel anders op he?quote:En wat me opvalt hier, steeds: vrouwen die op of over tijd zijn krijgen een soort rust over zich heen van "het zel wel komen als het zover is". Mooi vind ik dat
haha neuk moet er echt hard om lachenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:09 schreef Neuk het volgende:
![]()
![]()
MOONAH!
![]()
![]()
![]()
Ik had nog wat ideetjes over wat je in het volle maanlicht zou kunnen doen om weeën op te wekken. Maar laat maar, ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
[afbeelding]
Blijven zitten, het gaat vast een keer werkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zit nog steeds op mijnen ananas maar 't helpt gene zak!
Hmz, volgens mij gaat mijn buik vanaf morgen gewoon weer beginnen krimpen en na 40 weken weg zijn...quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:02 schreef Leah het volgende:
[..]
Blijven zitten, het gaat vast een keer werken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:04 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hmz, volgens mij gaat mijn buik vanaf morgen gewoon weer beginnen krimpen en na 40 weken weg zijn...![]()
Vandaag is wel jou dag hè! Doet het al wat die ananas?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zit nog steeds op mijnen ananas maar 't helpt gene zak!
Och, is ook maar relatief hoor.quote:
Ehm.. niemand!quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:25 schreef Belana het volgende:
ja weet ik wel, maar ik hoopte eropwie had dat nou toch gedacht dat je uiteindelijk zo lang nog zwanger zou zijn he?
Liggen is echt een CRIME!!!quote:
ik denk dat die nog steeds bij de mama's in de buik zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:13 schreef Neuk het volgende:
Waar zijn de babies!?
Lekker he, een schoon huis! Mijn schoonmoeder was er dit weekend en we hebben ook heerlijk alles gepoetst. Onvoorstelbaar, had nooit gedacht dat ik daar nog eens zo'n genoegen uit zou kunnen putten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef chacama het volgende:
Goh, die omschrijving van het slapen...klinkt nu bekend. SInds gisteren wel te verstaan. En ik ga vanaf nu dus ook maar de laptop mee naar boven nemen. Want een nacht zoals gisteren zal vast wel vaker komen. Vandaag wel weer een goede dag gehad...Schoon huis, laatste was in de droger en nog naar de speeltuin en het bos geweest en ook nog lekker gekookt en gegeten. En, ja... ik heb tussendoor ook nog gerust. Het huis was dan ook al om 11 uur vanochtend helemaal aan kant....
![]()
.
Zeg, voor die 5 cm ontsluiting doe ik het niet hoor.quote:Oh, en Moonah elke keer als ik lees dat jij rommelt en het niet doorzet, spookt er bij mij toch in mijn hoofd zou er toch stiekum een paar milimeter meer ontsluiting zijn.... komt ze straks bij de VK en krijgt ze te horen dat ze met 5 cm rond aan het banjeren is.... zou het, zou het.... ik gun het je in elk geval van harte
Tsssk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:09 schreef Neuk het volgende:
Ik had nog wat ideetjes over wat je in het volle maanlicht zou kunnen doen om weeën op te wekken. Maar laat maar, ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
Sloompiequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tsssk.
Deze post dringt nu pas tot me door.
Oh, ik moet er werkelijk niet aan dénken om nu nog te gaan prostaglandingesen....![]()
'tHelpt toch niks hoor, Moonah!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tsssk.
Deze post dringt nu pas tot me door.
Oh, ik moet er werkelijk niet aan dénken om nu nog te gaan prostaglandingesen....![]()
Ookal zo'n lekker schoon huis. Heerlijk. En met mijn kantoor ben ik ook super blij. Nu kan ik komende week rustig op mijn gemakje de boekhouding doen, zonder dat ik me zit te ergeren aan de rommel om me heen.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lekker he, een schoon huis! Mijn schoonmoeder was er dit weekend en we hebben ook heerlijk alles gepoetst. Onvoorstelbaar, had nooit gedacht dat ik daar nog eens zo'n genoegen uit zou kunnen putten.
[..]
Zeg, voor die 5 cm ontsluiting doe ik het niet hoor.
Laat me dan maar net zo lang voorweeën hebben tot mijn kind er vanzelf uitfloept.
B-M, 8 oktober is bijna voorbij....
Zij de gij zo ver?
Oh... Heb je nog betere ideeën dan?quote:
ja, want zo te lezen werkt het zitten op die ananas ook niet erg.... Trappen lopen...... over een spoorbaan fietsen (wel uitkijken voor treinen). Vroeger werd nl. gedacht dat door al het gehobbel de weeen opgewekt werden...quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:35 schreef Neuk het volgende:
[..]
Oh... Heb je nog betere ideeën dan?
Smorgens
Dat zouden we toch prostaglandingesen noemen vanaf hedenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:40 schreef chacama het volgende:
[..]
ja, want zo te lezen werkt het zitten op die ananas ook niet erg.... Trappen lopen...... over een spoorbaan fietsen (wel uitkijken voor treinen). Vroeger werd nl. gedacht dat door al het gehobbel de weeen opgewekt werden...
en inderdaad ook goedemorgen...
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat zouden we toch prostaglandingesen noemen vanaf heden
Nee de vlos is met haar hand naar binnen gegaan om hem te draaienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:17 schreef Belana het volgende:
ow ja, kwam mikael met zijn gezichtje naar boven ook? dat maakt een bevalling altijd erg moeilijk, dus heel fijn dat Mika thuis is geboren! meestal eindigen zulkebevallingen in een vaccuumpomp bevalling.
Faja echt waar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik kom me hier even melden, ik ben uitgerekend op 13 juni 2007
nee, het is allemaal een geintjequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
Faja echt waar?Wat geweldig voor jullie!!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee, ik vond het alleen een erg grappige reactiequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:18 schreef dutchie het volgende:
Troel, diewas niet cynisch bedoeld. Ik ben oprecht blij voor ze. Vind je dat raar?
Hihi, je stond echt te trappelen om hier weer te kunnen posten he!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik moet nog 5 weken werken, heb er voor gekozen om tot 4 weken van te voren door te werkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:34 schreef E.T. het volgende:
en verlof... nog 7 weken werken en dan mag ik ook![]()
Hey slaapmeisje, dat zal wel lukken. Heb de luxe dat ik (eigen bedrijf) ook mag thuiswerken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
oYo wat naar dat je vriendin zo veel last heeft. Laat jullie meisje nog maar even binnen blijven hoor om lekker groot en sterk te worden. Heel veel sterkte thuis en vergeet vooral niet te genieten van de mooie momenten die er ook zijn
Bij ons redelijk makkelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:55 schreef oYo het volgende:
Zeg, allemaal, hoe makkelijk lukt het jullie om een naam te kiezen die je allebei leuk vind?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:38 schreef Catootje het volgende:
dat ik de eerste helft van mijn zwangerschap eruitzag alsof ik een drieling zou baren blijkt volkomen normaal bij een tweede...
...maar terugplooien strakkies joh!!! Strakker dan ik ooit geweest ben, let maar es op!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:03 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Faja en Laika van harte gefeliciteerd
Vlaquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef marit1978 het volgende:
Leuk!
Nog meer zwangeren erbij!
Hier gaan de kwaaltjes me toch dwarszitten (mag ik zeuren?? hihi )
Misselijkheid lijkt laatste dagen toe te nemen, tot kokhalzen toe soms.
Op die momenten voel ik me echt vreselijk zielig !!
Morgen voor het eerst naar de VK .. ik hoop van harte dat ze een echo gaat maken eigenlijk.
En ze moet NIET aankomen met dat ik nu pas zo'n 7 weken zou zijn.. dan duurt die misselijkheid nog lang en kan het nog erger worden ook!
Wie heeft er nog tips ?
(die ongetwijfeld al elders/eerder geschreven staan ?)
Ik bedoel natuurlijk naar de andere topics! Maar verder post ik in het baby-, mama- en bv-topic.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:26 schreef Neuk het volgende:
Maar PM, je bent mama!!! We willen je niet lastig vallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het?
Haha die Neuk... maar toch ook wel weer heel logisch, volgens mij ga je het geschop en je buik best wel missen als je beebje er eenmaal is! Tenminste dat heb ik wel eens gehoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef Neuk het volgende:
En weet je wat nu het eerste is dat door mijn hoofd schoot? 'Nou zijn zij straks zwanger en ik niet meer'. Stomme muts die ik ben
Ik heb al weken geen zin meer in die buik en ik neem er nog een rennie op
Van harte gefeliciteerd! Wanneer komt ie eruit?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Na slechts 2 maanden in "wachten op het 2e streepje" ben ik tot grote verbazing zwanger, geen oog dichtgedaan vannacht....Ben dolgelukkig, maar even totaal van de kaart. Fijne dag iedereen !
Als ik een beetje kan tellen rond 14 juniquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:48 schreef Neuk het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Wanneer komt ie eruit?
quote:Bevalling op vluchtstrook A10
Uitgegeven: 10 oktober 2006 08:45
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2006 08:57
AMSTERDAM - Op de vluchtstrook langs de A10 buitenring is dinsdagochtend om 08.11 uur een meisje ter wereld gekomen. Dat meldde een woordvoerder van de politie. Politie en ambulance waren in de ochtendspits uitgerukt voor spoedhulp, maar de vader heeft volgens de zegsman het meeste werk verricht.
De bevalling vond plaats op de vluchtstrook bij de afslag Duivendrecht. Moeder en kind maken het volgens de politie goed. Ze zijn naar een ziekenhuis vervoerd.
het was volle maanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:56 schreef ik80 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon aan het uitslapen zijn....(maar hoop op iets anders)
Toen ik gister bij de vk was hoorde ik dat er in het weekend een explosie aan bevallingen was geweest.
Ai, daar is ze weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:17 schreef lcicle het volgende:
Ook op msn is het verdacht stil rond Bass-Miss..
Uhm volgens mij ben ik wel 1 dag verder als jou.... ben 7 maart uitgerekend.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef minoes_ het volgende:
Jij bent ook iets verder dan mij toch?
Groetjes,Minoes![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |