Van harte gefeliciteerd! Wanneer komt ie eruit?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Na slechts 2 maanden in "wachten op het 2e streepje" ben ik tot grote verbazing zwanger, geen oog dichtgedaan vannacht....Ben dolgelukkig, maar even totaal van de kaart. Fijne dag iedereen !
Als ik een beetje kan tellen rond 14 juniquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:48 schreef Neuk het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Wanneer komt ie eruit?
quote:Bevalling op vluchtstrook A10
Uitgegeven: 10 oktober 2006 08:45
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2006 08:57
AMSTERDAM - Op de vluchtstrook langs de A10 buitenring is dinsdagochtend om 08.11 uur een meisje ter wereld gekomen. Dat meldde een woordvoerder van de politie. Politie en ambulance waren in de ochtendspits uitgerukt voor spoedhulp, maar de vader heeft volgens de zegsman het meeste werk verricht.
De bevalling vond plaats op de vluchtstrook bij de afslag Duivendrecht. Moeder en kind maken het volgens de politie goed. Ze zijn naar een ziekenhuis vervoerd.
het was volle maanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:56 schreef ik80 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon aan het uitslapen zijn....(maar hoop op iets anders)
Toen ik gister bij de vk was hoorde ik dat er in het weekend een explosie aan bevallingen was geweest.
Ai, daar is ze weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:17 schreef lcicle het volgende:
Ook op msn is het verdacht stil rond Bass-Miss..
Uhm volgens mij ben ik wel 1 dag verder als jou.... ben 7 maart uitgerekend.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef minoes_ het volgende:
Jij bent ook iets verder dan mij toch?
Groetjes,Minoes![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |