Faja echt waar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik kom me hier even melden, ik ben uitgerekend op 13 juni 2007
nee, het is allemaal een geintjequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
Faja echt waar?Wat geweldig voor jullie!!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee, ik vond het alleen een erg grappige reactiequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:18 schreef dutchie het volgende:
Troel, diewas niet cynisch bedoeld. Ik ben oprecht blij voor ze. Vind je dat raar?
Hihi, je stond echt te trappelen om hier weer te kunnen posten he!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik moet nog 5 weken werken, heb er voor gekozen om tot 4 weken van te voren door te werkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:34 schreef E.T. het volgende:
en verlof... nog 7 weken werken en dan mag ik ook![]()
Hey slaapmeisje, dat zal wel lukken. Heb de luxe dat ik (eigen bedrijf) ook mag thuiswerken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
oYo wat naar dat je vriendin zo veel last heeft. Laat jullie meisje nog maar even binnen blijven hoor om lekker groot en sterk te worden. Heel veel sterkte thuis en vergeet vooral niet te genieten van de mooie momenten die er ook zijn
Bij ons redelijk makkelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:55 schreef oYo het volgende:
Zeg, allemaal, hoe makkelijk lukt het jullie om een naam te kiezen die je allebei leuk vind?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:38 schreef Catootje het volgende:
dat ik de eerste helft van mijn zwangerschap eruitzag alsof ik een drieling zou baren blijkt volkomen normaal bij een tweede...
...maar terugplooien strakkies joh!!! Strakker dan ik ooit geweest ben, let maar es op!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:03 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Faja en Laika van harte gefeliciteerd
Vlaquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef marit1978 het volgende:
Leuk!
Nog meer zwangeren erbij!
Hier gaan de kwaaltjes me toch dwarszitten (mag ik zeuren?? hihi )
Misselijkheid lijkt laatste dagen toe te nemen, tot kokhalzen toe soms.
Op die momenten voel ik me echt vreselijk zielig !!
Morgen voor het eerst naar de VK .. ik hoop van harte dat ze een echo gaat maken eigenlijk.
En ze moet NIET aankomen met dat ik nu pas zo'n 7 weken zou zijn.. dan duurt die misselijkheid nog lang en kan het nog erger worden ook!
Wie heeft er nog tips ?
(die ongetwijfeld al elders/eerder geschreven staan ?)
Ik bedoel natuurlijk naar de andere topics! Maar verder post ik in het baby-, mama- en bv-topic.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:26 schreef Neuk het volgende:
Maar PM, je bent mama!!! We willen je niet lastig vallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het?
Haha die Neuk... maar toch ook wel weer heel logisch, volgens mij ga je het geschop en je buik best wel missen als je beebje er eenmaal is! Tenminste dat heb ik wel eens gehoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef Neuk het volgende:
En weet je wat nu het eerste is dat door mijn hoofd schoot? 'Nou zijn zij straks zwanger en ik niet meer'. Stomme muts die ik ben
Ik heb al weken geen zin meer in die buik en ik neem er nog een rennie op
Van harte gefeliciteerd! Wanneer komt ie eruit?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Na slechts 2 maanden in "wachten op het 2e streepje" ben ik tot grote verbazing zwanger, geen oog dichtgedaan vannacht....Ben dolgelukkig, maar even totaal van de kaart. Fijne dag iedereen !
Als ik een beetje kan tellen rond 14 juniquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:48 schreef Neuk het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Wanneer komt ie eruit?
quote:Bevalling op vluchtstrook A10
Uitgegeven: 10 oktober 2006 08:45
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2006 08:57
AMSTERDAM - Op de vluchtstrook langs de A10 buitenring is dinsdagochtend om 08.11 uur een meisje ter wereld gekomen. Dat meldde een woordvoerder van de politie. Politie en ambulance waren in de ochtendspits uitgerukt voor spoedhulp, maar de vader heeft volgens de zegsman het meeste werk verricht.
De bevalling vond plaats op de vluchtstrook bij de afslag Duivendrecht. Moeder en kind maken het volgens de politie goed. Ze zijn naar een ziekenhuis vervoerd.
het was volle maanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:56 schreef ik80 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon aan het uitslapen zijn....(maar hoop op iets anders)
Toen ik gister bij de vk was hoorde ik dat er in het weekend een explosie aan bevallingen was geweest.
Ai, daar is ze weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:17 schreef lcicle het volgende:
Ook op msn is het verdacht stil rond Bass-Miss..
Uhm volgens mij ben ik wel 1 dag verder als jou.... ben 7 maart uitgerekend.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef minoes_ het volgende:
Jij bent ook iets verder dan mij toch?
Groetjes,Minoes![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |