Dat geeft mij ook hoop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:20 schreef snoopy het volgende:
Moonah, misschien helpt het een beetje als ik zeg dat die 9,5-ponder van mij er binnen 5 minuten uit was en zo goed als geen schade heeft aangericht ...
Er is geen verband gevonden tussen hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap en zout. Het is gewoon je eigen lichaam wat de vergiftiging aanmaakt. Hopelijk blijft het je allemaal bespaart.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef ik80 het volgende:
Ik moet maandag weer terug, en dan moet ik ook wat ochtend urine meenemen. Spannend dus. Misschien valt het wel mee.
Ben in ieder geval gestopt met zout eten, en doe nog rustiger aan dan ik al deed.
Ik blijf me wel een beetje druk maken omdat ik alles in de gaten moet houden, hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:16 schreef Belana het volgende:
neuk, wat een toestand, fijn dat alles goed is!
Pfoei, gelukkig. Enne jaah, rustiger ken altijd. Pizza ipv hachee bijvoorbeeld. Of soep/ravioli/zooi uit blik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:40 schreef Neuk het volgende:
Was ik alweer... Nou dusver niets verkeerds met de plas, ook niet met de bloedruk. Ik word wel beter in de gaten gehouden ivm eventuele startende vergiftiging maar zo ver te zien was is alles in orde. Het kind is erg groot (jaja, ligt ook erg voor op groei) en het kan dus inderdaad zijn dat hij op de zenuwen en spieren ligt te drukken omdat ie nog niet volledig ingedaald is (koppie zeeft er nog boven, zeg maar).
Dus opgelucht paracetamollekes gaan slikken![]()
oja.. en nog rustiger aan gaan doen... NOG rustiger .... kan dat?
Ja! Ik ben er weer!quote:
Slecht slapen went.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:01 schreef Neuk het volgende:
Ben je wel een beetje uitgerust? Warme melk is idd wel een heel goed idee.
Nou, dát heb ik dus ook! Lekker weer mooie kleren aan. Rokken met laarzen, jeans met hakken heerlijk!quote:Ik was in het jeanstopic aan het neuzen... Ik kan bijna niet meer wachten
Nou, ik zie ze soms lopen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik denk trouwens dat de meeste vrouwen (tuulk zijn er heus wel wat te noemen die niet zo zijn en tshirts van hun man af gaan dragen) het vooral nodig hebben om er verzorgd en mooi uit te zien tijdens hun zwangerschap omdat hun lijf wel heel drastisch veranderd.
Heb ik dan ook nauwelijks gekocht. Paar simpele basics.quote:Beetje jammer dat zwangerschapskleding eigenlijk vrijwel nooit in de buurt van mijn smaak komt...
Nou, zo stellig durf ik daar toch niet van uit te gaan. Mijn gewicht zal ik zo terug hebben, rest van mijn figuur is niet veranderd, maar die buik.... nee, ik kan niet geloven dat die nog strak wordt. Dat vel is zooo enrom opgerekt, en tja, de plooibaarheid zal toch wat teruggelopen zijn met het stijgen der jaren.quote:Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is.Jij niet?
Het is goed dat je zo snel terug moet komen. Bloed en urine iig oké. Dus idd, vooralsnog gefeliciteerd.quote:Ennuh... zo positief was de vk niet over de uitslag. Lam eem beginnende vergiftiging zijn. Ik moet iig over 5 daagjes terug komen en dan wordt er weer gekeken... Maar vooralsnog is het feest natuurlijk
hihi ik geloof het ook niet eigenlijk maar ik wil het positief benaderen. Ik was laatst al helemaal in paniek vanwege 2 kleine streepjes (volgens mij zijn het niet eens streepjes, ik zie ze vrijwel niet meer) dus.... maar gelukkig zijn we 30+, heeft zijn voordelen in dit geval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:29 schreef Moonah het volgende:
Nou, zo stellig durf ik daar toch niet van uit te gaan. Mijn gewicht zal ik zo terug hebben, rest van mijn figuur is niet veranderd, maar die buik.... nee, ik kan niet geloven dat die nog strak wordt. Dat vel is zooo enrom opgerekt, en tja, de plooibaarheid zal toch wat teruggelopen zijn met het stijgen der jaren.
[..]
Het is goed dat je zo snel terug moet komen. Bloed en urine iig oké. Dus idd, vooralsnog gefeliciteerd.
Da's lief ja!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef Bass-Miss het volgende:
'Mijn' vroedvrouw belde net dat ze morgen een dagje naar Limburg gaan en dat ik dus een beetje vroeger moet bellen als er iets aan de hand is. Zo lief vind ik dat!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is.Jij niet?
Tip: als je toch moeite gaat doen, zet dan een enorm mooie feesttafel vol snaai en drank, en nodig iedereen uit zichzelf royaal te bedienen. Als er genoeg opstaat, mekkeren ze zelfs in mijn familie niet ghhaahhahaha.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:34 schreef Neuk het volgende:
[..]
hihi ik geloof het ook niet eigenlijk maar ik wil het positief benaderen. Ik was laatst al helemaal in paniek vanwege 2 kleine streepjes (volgens mij zijn het niet eens streepjes, ik zie ze vrijwel niet meer) dus.... maar gelukkig zijn we 30+, heeft zijn voordelen in dit geval.
Feestje doen?
Ik zit mijn verjaardag een beetje te plennen. Ben niet zo'n plenner dus ik denk dat het 2 vermoeiende dagen worden die compleet de soep in gaan lopen wat betreft bezoek en rust
tot later!
Is ook wel zo hoor. En als je er na een tijdje oefeningen voor gaat doen (na 6 weken o.i.d.) gaat het nog sneller! Maar een groot gedeelte ging er bij mij vanzelf weg, viel me erg mee! Alleen, ja, die streepjes he... (en die heb jij dan weer nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is.Jij niet?
Nou...ijzer herstelt zich vrij langzaam dacht ik. Maar Floradix is een goeie, en gewoon zo doorgaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:35 schreef Suzanna het volgende:
Wat waren jullie weer vroeg op zeg!!Ik moet er niet aan denken, ik ben nog doodmoe als ik half acht opsta (tja, langer dan dat laten ze me hier niet slapen
) en duik het liefste snel weer m'n bed in. Niet dat dat kan
...
Mijn moeder komt vandaag babysitten zodat ik kan slapen en mijn man wat in het huis kan doen (kwam hij telkens niet aan toe omdat ik te moe was, dan moest hij wel op de kinderen letten). Wel heel fijn en schattig van haar.
Ik heb wat dingen opgezocht over een laag hB, en ben erachter dat mijn constante hoofdpijn, moeheid, soms duizeligheid en het gevoel alsof je gaat instorten na het traplopen er allemaal bijhoren. Weet ik dat ook weer...
Heb gelijk Floradix, appelstroop en andere ijzerhoudende dingen aangeschaft. En gisteren broccoli gegeten... (schijnt ook veel ijzer te bevatten)... nou moet het toch gauw beter gaan lijkt me!
Yeps ik kook vantevoren een dikke stevige winterkost (wederom hachee, iedereen was er jaloers op) en veel hapjes e.d. zodat ze iig verzadigd weer weg gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tip: als je toch moeite gaat doen, zet dan een enorm mooie feesttafel vol snaai en drank, en nodig iedereen uit zichzelf royaal te bedienen. Als er genoeg opstaat, mekkeren ze zelfs in mijn familie niet ghhaahhahaha.
(Hier 1x net bevallen en 1x nog net niet bevallen rond mijn vjadag, vandaar...)
Oh joh, zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:36 schreef Suzanna het volgende:
Haha Mwana, dat is ook gelukkig niet mijn enige actie op dit gebied... zou idd wel naief zijn als ik dacht dat één dagje ijzerrijk eten zou helpen. Maandag ga ik bloedprikken en daaruit blijkt of ik staalpillen o.id. nodig heb. Ik vind Floradix echter een beter alternatief...
Sommige mannen vinden dat sexyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar ondertussen loop je dus maanden voor lijk rond zeg maar. Bleh.
Nou, de mijne vroeg hardop waar mijn kont was gebleven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:52 schreef Neuk het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden dat sexyEn het is nog 'in' ook!
Dat had Mikael ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Belana het volgende:
ow! is dat het! heej wat grappig om te weten. Ik weet dus wel dat het vaak zo is dat als kindjes rechts liggen ze met het gezichtje verkeerd om komen (was bij Liam zo en bij Ive van cattie ook)
Ga es op een ananas zitten dan!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:50 schreef PM-girl het volgende:
Wc-eend, mooi kindje!!
Nog geen andere baby's hier?
O, en mijn buik is vrij ver terug geplooid en al 10 kilo kwijt! Dus Moonah, het komt goed!
OP een ananas?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:30 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ga es op een ananas zitten dan!![]()
(Dat helpt de ontsluiting heb ik gehoord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |