Rotnacht gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:25 schreef Andrea001 het volgende:
Neuk, hoe gaat ie nu?? Toch niet stiekem eerder aan het bevallen he?
Hey ik80, hoe is het nu met je bloeddruk? Ik las zoiets tussendoor (denk vorige deel) dat ie aan het stijgen is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:56 schreef ik80 het volgende:
ohh Karin je zou mij er geen lol mee doen. Wel met het stukje klimmen en abseilen. Maar de rest. Beetje traumatisch wat betreft grotten en afgesloten ruimtes. Ik moet er niet aan denken.
Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik duik (wederom niet in grotten en/of wrakken)
Ik moet maandag weer terug, en dan moet ik ook wat ochtend urine meenemen. Spannend dus. Misschien valt het wel mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:14 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hey ik80, hoe is het nu met je bloeddruk? Ik las zoiets tussendoor (denk vorige deel) dat ie aan het stijgen is.
Ik hoop ook dat het iets dergelijks is en de vlos je kan geruststellen. Misschien is het precies wat je zei: je bent een reuzenpiraat aan het bouwen. En je draagt erg hoog zei je toch ook?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef Neuk het volgende:
Andrea001: Ik weet het niet. De laatste keer was mijn bloeddruk opeens wel wat hoger maar niets om je ongerust over te maken. Sterren heb ik vannacht wel gezien maar dat kan ook te maken hebben omdat ik niet meer wist hoe ik moest ademen op een gegeven moment.
Ik hoop dat de beeb gewoon knel zit en een giga druk op mijn zenuwen, spieren en ribben uitoefent. Erg leuk is dat niet maar beter dan een vergiftiging natuurlijk.
Nou ik hoop het beste voor je!! Probeer je rustig te houden en idd dat lezen over zw.vergiftiging kun je beter niet doen, daar ga je jezelf alleen maar nog rotter van voelen. Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef Neuk het volgende:
Andrea001: Ik weet het niet. De laatste keer was mijn bloeddruk opeens wel wat hoger maar niets om je ongerust over te maken. Sterren heb ik vannacht wel gezien maar dat kan ook te maken hebben omdat ik niet meer wist hoe ik moest ademen op een gegeven moment.
Ik hoop dat de beeb gewoon knel zit en een giga druk op mijn zenuwen, spieren en ribben uitoefent. Erg leuk is dat niet maar beter dan een vergiftiging natuurlijk.
Dat geeft mij ook hoop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:20 schreef snoopy het volgende:
Moonah, misschien helpt het een beetje als ik zeg dat die 9,5-ponder van mij er binnen 5 minuten uit was en zo goed als geen schade heeft aangericht ...
Er is geen verband gevonden tussen hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap en zout. Het is gewoon je eigen lichaam wat de vergiftiging aanmaakt. Hopelijk blijft het je allemaal bespaart.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef ik80 het volgende:
Ik moet maandag weer terug, en dan moet ik ook wat ochtend urine meenemen. Spannend dus. Misschien valt het wel mee.
Ben in ieder geval gestopt met zout eten, en doe nog rustiger aan dan ik al deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |