abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 06:42:08 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42446684
Trusten Neukieneuk!
Feestje?
Wanneer ben je jarig?
Oh wacht, ik heb geloof ik zelf binnenkort een feestje... Ghegheghe...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 06:45:57 #127
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42446689
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef Bass-Miss het volgende:
'Mijn' vroedvrouw belde net dat ze morgen een dagje naar Limburg gaan en dat ik dus een beetje vroeger moet bellen als er iets aan de hand is. Zo lief vind ik dat!
Da's lief ja!
Ben je al bezig???
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 06:50:06 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42446695
Spuit elf leest het topic nog eens na en vat nu pas wat je bedoelt...
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is. Jij niet?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:35:38 #129
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42447027
Wat waren jullie weer vroeg op zeg!! Ik moet er niet aan denken, ik ben nog doodmoe als ik half acht opsta (tja, langer dan dat laten ze me hier niet slapen ) en duik het liefste snel weer m'n bed in. Niet dat dat kan ...
Mijn moeder komt vandaag babysitten zodat ik kan slapen en mijn man wat in het huis kan doen (kwam hij telkens niet aan toe omdat ik te moe was, dan moest hij wel op de kinderen letten). Wel heel fijn en schattig van haar.

Ik heb wat dingen opgezocht over een laag hB, en ben erachter dat mijn constante hoofdpijn, moeheid, soms duizeligheid en het gevoel alsof je gaat instorten na het traplopen er allemaal bijhoren. Weet ik dat ook weer...
Heb gelijk Floradix, appelstroop en andere ijzerhoudende dingen aangeschaft. En gisteren broccoli gegeten ... (schijnt ook veel ijzer te bevatten)... nou moet het toch gauw beter gaan lijkt me!
pi_42447032
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:34 schreef Neuk het volgende:

[..]

hihi ik geloof het ook niet eigenlijk maar ik wil het positief benaderen. Ik was laatst al helemaal in paniek vanwege 2 kleine streepjes (volgens mij zijn het niet eens streepjes, ik zie ze vrijwel niet meer) dus.... maar gelukkig zijn we 30+, heeft zijn voordelen in dit geval.

Feestje doen?
Ik zit mijn verjaardag een beetje te plennen. Ben niet zo'n plenner dus ik denk dat het 2 vermoeiende dagen worden die compleet de soep in gaan lopen wat betreft bezoek en rust

tot later!
Tip: als je toch moeite gaat doen, zet dan een enorm mooie feesttafel vol snaai en drank, en nodig iedereen uit zichzelf royaal te bedienen. Als er genoeg opstaat, mekkeren ze zelfs in mijn familie niet ghhaahhahaha.
(Hier 1x net bevallen en 1x nog net niet bevallen rond mijn vjadag, vandaar...)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:37:38 #131
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42447038
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is. Jij niet?
Is ook wel zo hoor. En als je er na een tijdje oefeningen voor gaat doen (na 6 weken o.i.d.) gaat het nog sneller! Maar een groot gedeelte ging er bij mij vanzelf weg, viel me erg mee! Alleen, ja, die streepjes he... (en die heb jij dan weer niet )

Mwana, wat een goed idee voor een verjaardag! Ik had hier pasgeleden een hoop familie op bezoek (om de bruiloft van m'n zus te bespreken) en toen stond ik op het punt iedereen te gaan bedienen terwijl ik doodmoe was... zegt m'n zus: zet het gewoon allemaal op de buffetkast, kunnen ze zelf pakken... daar dacht ik helemaal niet aan! Is dus écht veel handiger. En je wordt met een beetje geluk zelf nog bediend ook ....
pi_42447122
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 08:35 schreef Suzanna het volgende:
Wat waren jullie weer vroeg op zeg!! Ik moet er niet aan denken, ik ben nog doodmoe als ik half acht opsta (tja, langer dan dat laten ze me hier niet slapen ) en duik het liefste snel weer m'n bed in. Niet dat dat kan ...
Mijn moeder komt vandaag babysitten zodat ik kan slapen en mijn man wat in het huis kan doen (kwam hij telkens niet aan toe omdat ik te moe was, dan moest hij wel op de kinderen letten). Wel heel fijn en schattig van haar.

Ik heb wat dingen opgezocht over een laag hB, en ben erachter dat mijn constante hoofdpijn, moeheid, soms duizeligheid en het gevoel alsof je gaat instorten na het traplopen er allemaal bijhoren. Weet ik dat ook weer...
Heb gelijk Floradix, appelstroop en andere ijzerhoudende dingen aangeschaft. En gisteren broccoli gegeten ... (schijnt ook veel ijzer te bevatten)... nou moet het toch gauw beter gaan lijkt me!
Nou...ijzer herstelt zich vrij langzaam dacht ik. Maar Floradix is een goeie, en gewoon zo doorgaan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:36:48 #133
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42447383
Haha Mwana, dat is ook gelukkig niet mijn enige actie op dit gebied... zou idd wel naief zijn als ik dacht dat één dagje ijzerrijk eten zou helpen. Maandag ga ik bloedprikken en daaruit blijkt of ik staalpillen o.id. nodig heb. Ik vind Floradix echter een beter alternatief ...
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:48:17 #134
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42447465
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 08:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Tip: als je toch moeite gaat doen, zet dan een enorm mooie feesttafel vol snaai en drank, en nodig iedereen uit zichzelf royaal te bedienen. Als er genoeg opstaat, mekkeren ze zelfs in mijn familie niet ghhaahhahaha.
(Hier 1x net bevallen en 1x nog net niet bevallen rond mijn vjadag, vandaar...)
Yeps ik kook vantevoren een dikke stevige winterkost (wederom hachee, iedereen was er jaloers op) en veel hapjes e.d. zodat ze iig verzadigd weer weg gaan

Volgens mij kan ijzer zich binnen een dag of 10 al heel aardig herstellen door wat meer groene groenten en appelstroop in je dieet te gebruiken, hoor. Maar misschien is een beetje hulp niet verkeerd (pillen oid)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42447489
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:36 schreef Suzanna het volgende:
Haha Mwana, dat is ook gelukkig niet mijn enige actie op dit gebied... zou idd wel naief zijn als ik dacht dat één dagje ijzerrijk eten zou helpen. Maandag ga ik bloedprikken en daaruit blijkt of ik staalpillen o.id. nodig heb. Ik vind Floradix echter een beter alternatief ...
Oh joh, zo bedoelde ik het niet

Weet helaas uit eigen ervaring dat ijzergebrek heel slepend kan worden. Heb een maagzweer gehad en dan kun je dus niet goed eten, dus bloedarmoede, en tegen de tijd dat je doorhebt waar het van komt en de medicijnen pakken, ben je dus verleerd honger te hebben. Dan moet je jezelf dus dwingen om te eten om die maag weer aan het werk te krijgen. Floradix ertegenaan, en dat merk je dus gelukkig vrij snel.
Maar ondertussen loop je dus maanden voor lijk rond zeg maar. Bleh.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:52:17 #136
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42447503
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:50 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
Maar ondertussen loop je dus maanden voor lijk rond zeg maar. Bleh.
Sommige mannen vinden dat sexy En het is nog 'in' ook!
Iedere golf van de zee,
pi_42447588
Wat is Floor een mooi moppie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42448256
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:52 schreef Neuk het volgende:

[..]

Sommige mannen vinden dat sexy En het is nog 'in' ook!
Nou, de mijne vroeg hardop waar mijn kont was gebleven. En hij zette me aan de stamppot met vette jus en bood 3x per avond aan om even door de McDrive te gaan. En of ik al trek had.
pi_42448346
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Belana het volgende:
ow! is dat het! heej wat grappig om te weten. Ik weet dus wel dat het vaak zo is dat als kindjes rechts liggen ze met het gezichtje verkeerd om komen (was bij Liam zo en bij Ive van cattie ook)
Dat had Mikael ook
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:17:16 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_42450009
ow ja, kwam mikael met zijn gezichtje naar boven ook? dat maakt een bevalling altijd erg moeilijk, dus heel fijn dat Mika thuis is geboren! meestal eindigen zulkebevallingen in een vaccuumpomp bevalling.
stormy waters...
sailin'
pi_42450499
Mijn vriendinnetje is zwanger van de 2e
haar 1e is 11 dagen jonger dan Amber
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42450905
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ben je al bezig???
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:30:04 #143
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42453152
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ga es op een ananas zitten dan!

(Dat helpt de ontsluiting heb ik gehoord)
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:31:54 #144
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42453216
stil op fok, iedereen is op stap, of aan het bevallen (ik niet hoor)

Hopelijk gaan wij vandaag of morgen de laatste schilderijtjes ophangen in de kinderkamer.
En nog wat extra planken in het waashok monteren, altijd handig als je wenig opbergruimte hebt in huis.
krijg nu al visioenen van rondslingerend speelgoed aaaahhh
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:50:32 #145
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42455147
Wc-eend, mooi kindje!!

Nog geen andere baby's hier?

O, en mijn buik is vrij ver terug geplooid en al 10 kilo kwijt! Dus Moonah, het komt goed!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42455961
helleu kletsmeijers!! Kan een paar dagen niet fokken, loop ik gelijk een topic achter! Meimeltje, Nuek...spannend, Snoop een turbobevalling, en Floor is mmmmmmoooiiiiiii ....ben dus wel weer redelijk bijgelezen. Met mij gaat het goed, op een virus na. En aangezien manlief en dochterlief het ook hebben moet mama extra sterk zijn en toch lopen zorgen.....(hoe dat toch altijd werkt ) Lukt wel hoor, alleen mis ik het wel van de eerste zwangerschap dat je zo lekker kan hangen en mijmeren over wat komen gaat en wat je voelt. De beeb begint al wel te protesteren als ik haar teveel klem zet Wat dat betreft loop ik al dagen te schipperen met alle kinderen om me heen (ja, dan bedoel ik me man ook mee )
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:58:40 #147
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42456707
Suzanne kijk even bij het voedingdscentrum. Die hebben een lijst gemaakt met ijzerhoudend eten. In verhouding met porties. Zo kun je eten pakken waar het maximale aan ijzer inzit. Let wel op met groene groentes dat je niet te veel nitraat binnenkrijgt dat is immers ook niet goed voor de baby. Ik geloof dat je max. 2x per week groene groentes zoals spinazie, sla ect mag eten....

Verder zit ik hier in een extreem opgeruimd kantoor. Als het over 3 weken nog zo is, dan zullen jullie dt aan de buikfoto kunnen zien

PM, wat lekker om te lezen, dat geeft moed.

Verder strooi ik maar weer kusjes..... , want zoals jullie misschien gemerkt hebben, ben ik een beetje druk. Maar, wel met de nodige rust tussendoor.
pi_42457639
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:50 schreef PM-girl het volgende:
Wc-eend, mooi kindje!!

Nog geen andere baby's hier?

O, en mijn buik is vrij ver terug geplooid en al 10 kilo kwijt! Dus Moonah, het komt goed!
Hier ook 10 kilo kwijt in 10 dagen!
Floor is lief! (wel klein fotootje hoor )
voor de LLM's. Ik zag vandaag een hoogzwangere vrouw langslopen, en ik had zo'n medelijden met haar.
Eva
pi_42459007
Moonah, je loopt gewoon opeens "op alle dagen" waar dát nou weer vandaan komt? Friesland?

En wat me opvalt hier, steeds: vrouwen die op of over tijd zijn krijgen een soort rust over zich heen van "het zel wel komen als het zover is". Mooi vind ik dat
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_42459032
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:30 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ga es op een ananas zitten dan!

(Dat helpt de ontsluiting heb ik gehoord)
OP een ananas? LOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')