Opeten schijnt toch niet zo goed te zijn. Dat kinine-spul kan er voor zorgen dat de baby gaat poepen in het vruchtwater toch? Dus... sit down and relax, hun!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef linda856763 het volgende:
voor de LLM's. Ik zag vandaag een hoogzwangere vrouw langslopen, en ik had zo'n medelijden met haar.
In Brabant kun je ook op alle dag lopen hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:38 schreef anne_Chris het volgende:
Moonah, je loopt gewoon opeens "op alle dagen" waar dát nou weer vandaan komt? Friesland?
Tja, er zit ook niet zo veel anders op he?quote:En wat me opvalt hier, steeds: vrouwen die op of over tijd zijn krijgen een soort rust over zich heen van "het zel wel komen als het zover is". Mooi vind ik dat
haha neuk moet er echt hard om lachenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:09 schreef Neuk het volgende:
![]()
![]()
MOONAH!
![]()
![]()
![]()
Ik had nog wat ideetjes over wat je in het volle maanlicht zou kunnen doen om weeën op te wekken. Maar laat maar, ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
[afbeelding]
Blijven zitten, het gaat vast een keer werkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zit nog steeds op mijnen ananas maar 't helpt gene zak!
Hmz, volgens mij gaat mijn buik vanaf morgen gewoon weer beginnen krimpen en na 40 weken weg zijn...quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:02 schreef Leah het volgende:
[..]
Blijven zitten, het gaat vast een keer werken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:04 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hmz, volgens mij gaat mijn buik vanaf morgen gewoon weer beginnen krimpen en na 40 weken weg zijn...![]()
Vandaag is wel jou dag hè! Doet het al wat die ananas?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zit nog steeds op mijnen ananas maar 't helpt gene zak!
Och, is ook maar relatief hoor.quote:
Ehm.. niemand!quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:25 schreef Belana het volgende:
ja weet ik wel, maar ik hoopte eropwie had dat nou toch gedacht dat je uiteindelijk zo lang nog zwanger zou zijn he?
Liggen is echt een CRIME!!!quote:
ik denk dat die nog steeds bij de mama's in de buik zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:13 schreef Neuk het volgende:
Waar zijn de babies!?
Lekker he, een schoon huis! Mijn schoonmoeder was er dit weekend en we hebben ook heerlijk alles gepoetst. Onvoorstelbaar, had nooit gedacht dat ik daar nog eens zo'n genoegen uit zou kunnen putten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef chacama het volgende:
Goh, die omschrijving van het slapen...klinkt nu bekend. SInds gisteren wel te verstaan. En ik ga vanaf nu dus ook maar de laptop mee naar boven nemen. Want een nacht zoals gisteren zal vast wel vaker komen. Vandaag wel weer een goede dag gehad...Schoon huis, laatste was in de droger en nog naar de speeltuin en het bos geweest en ook nog lekker gekookt en gegeten. En, ja... ik heb tussendoor ook nog gerust. Het huis was dan ook al om 11 uur vanochtend helemaal aan kant....
![]()
.
Zeg, voor die 5 cm ontsluiting doe ik het niet hoor.quote:Oh, en Moonah elke keer als ik lees dat jij rommelt en het niet doorzet, spookt er bij mij toch in mijn hoofd zou er toch stiekum een paar milimeter meer ontsluiting zijn.... komt ze straks bij de VK en krijgt ze te horen dat ze met 5 cm rond aan het banjeren is.... zou het, zou het.... ik gun het je in elk geval van harte
Tsssk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:09 schreef Neuk het volgende:
Ik had nog wat ideetjes over wat je in het volle maanlicht zou kunnen doen om weeën op te wekken. Maar laat maar, ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
Sloompiequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tsssk.
Deze post dringt nu pas tot me door.
Oh, ik moet er werkelijk niet aan dénken om nu nog te gaan prostaglandingesen....![]()
'tHelpt toch niks hoor, Moonah!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tsssk.
Deze post dringt nu pas tot me door.
Oh, ik moet er werkelijk niet aan dénken om nu nog te gaan prostaglandingesen....![]()
Ookal zo'n lekker schoon huis. Heerlijk. En met mijn kantoor ben ik ook super blij. Nu kan ik komende week rustig op mijn gemakje de boekhouding doen, zonder dat ik me zit te ergeren aan de rommel om me heen.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lekker he, een schoon huis! Mijn schoonmoeder was er dit weekend en we hebben ook heerlijk alles gepoetst. Onvoorstelbaar, had nooit gedacht dat ik daar nog eens zo'n genoegen uit zou kunnen putten.
[..]
Zeg, voor die 5 cm ontsluiting doe ik het niet hoor.
Laat me dan maar net zo lang voorweeën hebben tot mijn kind er vanzelf uitfloept.
B-M, 8 oktober is bijna voorbij....
Zij de gij zo ver?
Oh... Heb je nog betere ideeën dan?quote:
ja, want zo te lezen werkt het zitten op die ananas ook niet erg.... Trappen lopen...... over een spoorbaan fietsen (wel uitkijken voor treinen). Vroeger werd nl. gedacht dat door al het gehobbel de weeen opgewekt werden...quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:35 schreef Neuk het volgende:
[..]
Oh... Heb je nog betere ideeën dan?
Smorgens
Dat zouden we toch prostaglandingesen noemen vanaf hedenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:40 schreef chacama het volgende:
[..]
ja, want zo te lezen werkt het zitten op die ananas ook niet erg.... Trappen lopen...... over een spoorbaan fietsen (wel uitkijken voor treinen). Vroeger werd nl. gedacht dat door al het gehobbel de weeen opgewekt werden...
en inderdaad ook goedemorgen...
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat zouden we toch prostaglandingesen noemen vanaf heden
Nee de vlos is met haar hand naar binnen gegaan om hem te draaienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:17 schreef Belana het volgende:
ow ja, kwam mikael met zijn gezichtje naar boven ook? dat maakt een bevalling altijd erg moeilijk, dus heel fijn dat Mika thuis is geboren! meestal eindigen zulkebevallingen in een vaccuumpomp bevalling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |