Opeten schijnt toch niet zo goed te zijn. Dat kinine-spul kan er voor zorgen dat de baby gaat poepen in het vruchtwater toch? Dus... sit down and relax, hun!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef linda856763 het volgende:
voor de LLM's. Ik zag vandaag een hoogzwangere vrouw langslopen, en ik had zo'n medelijden met haar.
In Brabant kun je ook op alle dag lopen hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:38 schreef anne_Chris het volgende:
Moonah, je loopt gewoon opeens "op alle dagen" waar dát nou weer vandaan komt? Friesland?
Tja, er zit ook niet zo veel anders op he?quote:En wat me opvalt hier, steeds: vrouwen die op of over tijd zijn krijgen een soort rust over zich heen van "het zel wel komen als het zover is". Mooi vind ik dat
haha neuk moet er echt hard om lachenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:09 schreef Neuk het volgende:
![]()
![]()
MOONAH!
![]()
![]()
![]()
Ik had nog wat ideetjes over wat je in het volle maanlicht zou kunnen doen om weeën op te wekken. Maar laat maar, ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
[afbeelding]
Blijven zitten, het gaat vast een keer werkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zit nog steeds op mijnen ananas maar 't helpt gene zak!
Hmz, volgens mij gaat mijn buik vanaf morgen gewoon weer beginnen krimpen en na 40 weken weg zijn...quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:02 schreef Leah het volgende:
[..]
Blijven zitten, het gaat vast een keer werken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:04 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hmz, volgens mij gaat mijn buik vanaf morgen gewoon weer beginnen krimpen en na 40 weken weg zijn...![]()
Vandaag is wel jou dag hè! Doet het al wat die ananas?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zit nog steeds op mijnen ananas maar 't helpt gene zak!
Och, is ook maar relatief hoor.quote:
Ehm.. niemand!quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:25 schreef Belana het volgende:
ja weet ik wel, maar ik hoopte eropwie had dat nou toch gedacht dat je uiteindelijk zo lang nog zwanger zou zijn he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |