Wij gaan er zo ie zo wel heenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef chacama het volgende:
Even een idee in de groep gooien......:
Wie heeft er zin in een mini-meet Z&G tijdens de jonge gezinnenbeurs in Utrecht begin november?
Ja ik zou ook het liefst op de vrijdag gaan (heb dan toch verlof), maar mn vriend moet gewoon werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef chacama het volgende:
Ik zat zelf niet aan de zaterdag te denken, aangezien het dan waarschijnlijk super druk is. Maar eerder aan de vrijdag....
Oooh! Zo voelde ik me gisteren overdag! Plus continu voorweeën...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef Neuk het volgende:
Herkent iemand dit? Hele dag met dingetjes aan het rommelen geweest. Hartstikke lekker uitgebreid gekookt (hachee) en nu voel ik me zo onrustig! En mijn buik is pijnlijk en ik heb me zelfs afgezonderd! Dat doe ik normaal nooit! Ik voel me alsof ik moet braken en algeheel lamlendig... Zo opeens in een urrtje opgekomen. Raar he?
What's new? Al vanaf 3 uur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:22 schreef reese.com het volgende:
Maar wel weer vroeger wakker Moonah...
Ik was ook al een tijdje wakker en ik ben niet eens zwangerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
What's new? Al vanaf 3 uur.
En who says....![]()
Bij Morris ben ik ingeleid en duurde het van de eerste wee tot aan dat hij er was 1 uur en 38 minuten. Maar nu is het vanzelf gegaan allemaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef E.T. het volgende:
Snoopy, dat is idd turbo!(was Morris ook zo snel?)
Heb ik soms ook, misschien moeten je darmen even wat harder werken (hachee) en dat onttrekt nogal wat bloed en energie aan je, die je ook al moet delen met je piraat. Kalm aan maar denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef Neuk het volgende:
Herkent iemand dit? Hele dag met dingetjes aan het rommelen geweest. Hartstikke lekker uitgebreid gekookt (hachee) en nu voel ik me zo onrustig! En mijn buik is pijnlijk en ik heb me zelfs afgezonderd! Dat doe ik normaal nooit! Ik voel me alsof ik moet braken en algeheel lamlendig... Zo opeens in een urrtje opgekomen. Raar he?
Rottdog: ik ga ook mooi bonnen vragen. Wel niet zo leuk om te geven maar ik kan het hartstikke goed gebruiken nu/straks
Is mijn nichtjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef chacama het volgende:
MeNicole gefeliciteerd met je vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |