quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:42 schreef Sebasser het volgende:
Bullshit, dat houden ze maanden lang geheim.
En dan roepen ze een dag voor prinsjesdag dat ze dood is.
dat vraag ik me ook af...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:41 schreef teamlead het volgende:waarom zouden dan de routes omgelegd moeten worden?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:44 schreef Pool het volgende:
Het gerucht kan ik verder alleen maar vinden op een of andere homosite, homo.blieb.nl.
Nee, die homosite is een betrouwbare bronquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja want er zit geen enkele vertraging tussen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef nietzman het volgende:
Dag koningin! Daaaag! Dag koningin! Daaahaaag! Daaaaag koningin!
We wonen niet allemaal in Den Haag of omstreken..quote:
Was dat ook het geval bij het overlijden van Bernhard en Juliana danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, die homosite is een betrouwbare bronSjongejonge, zeg, druiloor.
Op de ANP-site is het gebruikelijk dat er op zijn minst in een dergelijk geval een soort 'heads up' verschijnt over een bericht van de RVD dat aanstaande is.
*zucht*
V.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Darklight het volgende:
Dat is dan weer een vrije dag, of niet![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Vast een of andere oefening.
Ik meen mij te herinneren dat dat iig bij Claus wel het geval was.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Was dat ook het geval bij het overlijden van Bernhard en Juliana danKan me die "heads up"niet herinneren?
(for the record: kdenk niet dat het waar is)
Niet in Den haag of omstreken wonenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Den Haag of omstreken..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Niet in Den haag of omstreken wonen
Grappig, die foto is een gespiegeld exemplaar van de site van de RVD Orginele exemlaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
hmm
ken die hele site niet, maar nog een gerucht blijkbaar
Jammer, had iets meer tijd besteed aan de tekst...quote:
Ga huilen ofzo..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch om te huilen dat het 1ste de beste Islam-topic meer (rel)posts haalt dan een topic dat het vermeende overlijden van de koningin der Nederlanden meldt.˛
augustus al? dus Prinsjesdag was eik een hoax?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=398208/sc=551755
Nou, je kan veel zeggen van de islam, maar 60 reacties in het kwartier halen ze meestal niet hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch om te huilen dat het 1ste de beste Islam-topic meer (rel)posts haalt dan een topic dat het vermeende overlijden van de koningin der Nederlanden meldt.˛
Hoe kom je daar eigelijk zo snelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
hmm
ken die hele site niet, maar nog een gerucht blijkbaar
steek er nog een op dude.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Jarno het volgende:
OMFG R1P MSN @P ZW@RT U1T Reeeeeezzpect Sj33w33ts!
HTM Personenvervoer NV is een zelfstandige onderneming die personenvervoer verzorgt in de regio Haaglanden en Dordrecht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Natalie het volgende:
Kan het me níet voorstellen. Erg flauwe grap.
En wat is HTM?
Locale vervoerderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Natalie het volgende:
En wat is HTM?
Conferentie op het binnenhof misschien?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef dVTB het volgende:
Dat KAN alleen maar een hoax zijn, lijkt me zo.
Als de koningin daadwerkelijk zou zijn overleden, zie ik a) niet in waarom daarvoor het verkeer moet worden omgeleid, b) zouden die omleidingen de verantwoordelijkheid zijn van de politie en niet van een OV-bedrijf en c) nooit zo openlijk de reden worden opgegeven.
F5 topicquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, je kan veel zeggen van de islam, maar 60 reacties in het kwartier halen ze meestal niet hoor.
Nooit gedacht dat ik tegen een Mod zou durven zeggen, maar lees het topic eens. Zal je zien wat het HTM inhoud.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Natalie het volgende:
En wat is HTM?
Als ze nou een hoofddoekje ophad zou het een heel ander verhaal zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan moet je eens in de search zoeken naar topics over het overlijden van wijlen Theo van G. Daar was je reactie gewoon zoek als je op F5 drukte.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, je kan veel zeggen van de islam, maar 60 reacties in het kwartier halen ze meestal niet hoor.
Ja dat was ook om de Islam, en helemaal niet om het overlijden van Theoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan moet je eens in de search zoeken naar topics over het overlijden van wijlen Theo van G. Daar was je reactie gewoon zoek als je op F5 drukte.˛
Durven? Is geen lef voor nodig. Ik ben een (koningsgezinde) user in dit topic.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik tegen een Mod zou durven zeggen, maar lees het topic eens. Zal je zien wat het HTM inhoud.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef nietzman het volgende:
Dag koningin! Daaaag! Dag koningin! Daaahaaag! Daaaaag koningin!
ze is nog niet doodquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef Paardesnikkel het volgende:
Ze was okay.
Ik denk ook echt dat mensen dit geloven. Niet iedereen is zo dom.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan moet je eens in de search zoeken naar topics over het overlijden van wijlen Theo van G. Daar was je reactie gewoon zoek als je op F5 drukte.˛
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
LOL, dan heb jij het topic niet gelezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja dat was ook om de Islam, en helemaal niet om het overlijden van Theo![]()
nee męn, in een oranjekoekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:59 schreef Matness het volgende:
zou ze gestikt zijn in een kersenbonbon dan?
Maar nu even over belangrijke zaken. Zijn we vrij als ze dood is?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:02 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ze is nog niet dood
officieel dan
misschien is ze een soort Fidel Castro de tweede
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vervoersbedrijf in Den Haag en omstreken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HTM Personenvervoer NV is een zelfstandige onderneming die personenvervoer verzorgt in de regio Haaglanden en Dordrecht.
Moet ik als Groninger dan hier gaan vertellen dat HTM voor Haagse Tram Maatschappij staat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Locale vervoerder. Net als de RET in R'dam.
Precies.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:03 schreef Natalie het volgende:
Ja idd, als er echt iets loos was, dan zou wel melding van een op handen zijnde persconferentie oid worden gegeven.
Maar die was ook echt dood he.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:55 schreef doppelgänger het volgende:
Willem Alexander vernam het nieuws in een kroeg..
Wimlex: "Doe mij een koude biertje"
Barman: "Weet je wie ook koud is"
Wimlex: "geen idee"
Barman: JE MOEDER!!![]()
![]()
LOLlERSOKK0LOMfG!!!1één!!1
Hehe weet ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Durven? Is geen lef voor nodig. Ik ben een (koningsgezinde) user in dit topic.
Dus roep wat je wilt.
Ik hoor net dat de oefening mislukt is. Ze bewoog toch terwijl ze juist moest proberen zo goed mogelijk stil te liggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Vast een of andere oefening.
Wimlex straks opeens op CNN, Mijn Moeder, wat doe je!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Vast een matige garp.
Dat is nog maar de vraag. Volgens mij was het een complot van de CIA. De poedels van wederzijds formaat.quote:
Ben zelf ook nieuwsgierig genoeg om de radio even aan te zetten straks.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:05 schreef Flyingdutchman het volgende:
Mhm apart....ik hou het nieuws i.i.g in de gaten
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef Knuffelslet het volgende:
Mijn collega werd net gebeld door een vriendin die werkzaam is bij de HTM.
Zij hebben de opdracht gekregen om de routes in het centrum om en rond het binnenhof om te lijden....
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Jarno het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de oefening mislukt is. Ze bewoog toch terwijl ze juist moest proberen zo goed mogelijk stil te liggen.
Wat een slet. Dood moet ze.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de oefening mislukt is. Ze bewoog toch terwijl ze juist moest proberen zo goed mogelijk stil te liggen.
Ook niet de laatste keer, vrees ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef Drugshond het volgende:
De bekendmaking zou om 16:00 zijn. Is het een hoax dan gaat dit topic dicht.
Mocht het wel waar zijn, dan complimenten dat het nieuws er zo dicht op heeft gezeten.
Maar goed dit is niet de eerste keer dat iemand grollen uithaalt met ons koningshuis.
kan mij er wel iets bij voorstellen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef dVTB het volgende:
Dat KAN alleen maar een hoax zijn, lijkt me zo.
Als de koningin daadwerkelijk zou zijn overleden, zie ik a) niet in waarom daarvoor het verkeer moet worden omgeleid, b) zouden die omleidingen de verantwoordelijkheid zijn van de politie en niet van een OV-bedrijf en c) nooit zo openlijk de reden worden opgegeven.
Als we in dit tempo doorgaan zitten we rond 4 uur aan een tweede deeltje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef Drugshond het volgende:
Mocht het wel waar zijn, dan complimenten dat het nieuws er zo dicht op heeft gezeten.
Maar goed dit is niet de eerste keer dat iemand grollen uithaalt met ons koningshuis.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wimlex straks opeens op CNN, Mijn Moeder, wat doe je!
Begrafenissen zijn een paar dagen voor het overlijden bekend...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:07 schreef UIO_AMS het volgende:
De routes omleiden? Het is geen begrafenis. En die zijn meestal wel een aantal dagen daarvoor bekend.
alle mensen die komen om meteen een bloemetje te leggen, condeleances.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:07 schreef rihago het volgende:
[..]
kan mij er wel iets bij voorstellen..
verkeer wordt omgeleid in den haag vanwege pers etc etc...
En toch gebeurt het, ivm de te verwachten oploop van rouwende burgers.. NIet dat er nu ook maar iets aan de hand is, maar toch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:07 schreef UIO_AMS het volgende:
De routes omleiden? Het is geen begrafenis. En die zijn meestal wel een aantal dagen daarvoor bekend.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:09 schreef Zakboekje het volgende:
Hmm geloof er niet veel van, maar hou toch de boel f in de gaten..
Jij denkt dat iedereen op de dag van overlijden begraven wordt?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef NMGN23 het volgende:
Begrafenissen zijn een paar dagen voor het overlijden bekend...
Dan moet het een moordaanslag zijn geweest
Ik geef er nix om..... ik kan deze bende ook mergen met [ONZ]. Qua views gaat het hard in ieder geval.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Als we in dit tempo doorgaan zitten we rond 4 uur aan een tweede deeltje.![]()
Volgens islamitische tradities wel.... (binnen 24 uur).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen op de dag van overlijden begraven wordt?
Is er ook al een topic in ONZ dan ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik geef er nix om..... ik kan deze bende ook mergen met [ONZ]. Qua views gaat het hard in ieder geval.
Is onze koningin moslima?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens islamitische tradities wel.... (binnen 24 uur).![]()
Denk dat dankzij de belangstelling van dit topic hij al voor 4 uur dicht isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:10 schreef Bep het volgende:
Gooi dit topic toch dicht man , gooi het maar open als ze wel eens dood gaat
Leukquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Biancavia het volgende:
De buurman van de zus van de vriendin van mijn broer belde net en die zat net in de bus in Den Haag en die werd inderdaad omgeleid.
En blijkbaar ook dat buiten moorden overlijden altijd volgens schema gebeurd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen op de dag van overlijden begraven wordt?
Niet altijd denk ik hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Werd ie niet omgelegd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Biancavia het volgende:
De buurman van de zus van de vriendin van mijn broer belde net en die zat net in de bus in Den Haag en die werd inderdaad omgeleid.
Er staat nog niks op www.condoleance.nlquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Jarno het volgende:
even, dit is dus niet als grap bedoeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef Drugshond het volgende:
Hey Hagenees... doe es ff controleren of het verkeer wordt omgeleid op het binnenhof,.......quote:
en met rug naar boven en met voeten richting mekka enzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SCH wist het vroeger ook uit betrouwbare bron..... het kwam zelfs op SBS6.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:13 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
even, dit is dus niet als grap bedoeldook geen grollen of wat dan ook, dit was een 'serieus' gerucht, en wij zitten hier op kantoor nu ook best wel af te wachten tot 4 uur..
het zou fijn zijn als het een hoax ismaar ik word toch nieuwsgierig
morgen in het nieuwsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:13 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Er staat nog niks op www.condoleance.nl
Je kan zo een nieuw register aanmaken, wie durft..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigelijk zo snel
google heeft dat toch nog lang niet geindexeert
haar parachute ging niet op tijd openquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef Biancavia het volgende:
Hoe zou ze dood zijn gegaan?
Neergeschoten? Hartinfarct? Zelfmoord? Verongelukt?
Nee nee, de koningin overleidt en het verkeer wordt omgelijdt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik snap sowieso niet wat het overlijden van de koningin te maken heeft met het omleiden van OV.
Spataderen tochquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef Biancavia het volgende:
Je bent sarcastisch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Biancavia het volgende:
Grappig dan dat er niets op deze pagina staat: http://teletekst.nos.nl/all/755.htmlquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Biancavia het volgende:
Overdosis ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef Biancavia het volgende:
technisch gezien is dat een doodsbedreigingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:15 schreef I_dunno het volgende:
RIP aan de nabestaanden...!
Heel scherp Hans.quote:
hheeeeeujjjj dief!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
morgen in het nieuws
condoleance-register eerder aangemaakt dan bekendmaking overlijden beatrix
* DoG pakt pils erbijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SCH wist het vroeger ook uit betrouwbare bron..... het kwam zelfs op SBS6.![]()
Vooralsnog kan ik helemaal nix met dit topic, niemand weet of het waar of niet waar is.
Ach ja, gezelli is het wel.
Extreem links nog meer dan extreem rechts.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er überhaupt iemand, behalve de rechtervlak van het politieke spectrum, die ook blij zou zijn met haar dood?˛
op 101 zag ik ook niks staan en op het 3 uur journaal op de radio was ook niks.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:16 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Grappig dan dat er niets op deze pagina staat: http://teletekst.nos.nl/all/755.html
Daar staan alle busmededelingen
Nou al ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG pakt pils erbij
Mja, ik kan me voorstellen dat nieuws van overlijden wordt uitgesteld, maar OV-mededelingen worden wel snel geplaatst, met of zonder opgaaf van redenen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
op 101 zag ik ook niks staan en op het 3 uur journaal op de radio was ook niks.
Heel leuk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef I_dunno het volgende:
http://www.nu.nl/news/840906/11/Koning_Beatrix_overleden%27.html
is het al 4 uur dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er staat iets heel andersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef I_dunno het volgende:
Omdat iedereen, ja iedereen dus ook jij dan gaat kijken, condoleren, en huilen bij de kist. En 16 miljoen mensen in de hoofdstad kan nog wel eens wat verkeersprobleempjes opleveren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik snap sowieso niet wat het overlijden van de koningin te maken heeft met het omleiden van OV.
Nederlandse militairen - Afganistan - Opium & Heroine in overvloed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:17 schreef Sebasser het volgende:
Van wat ?
dat is ook lastig om 3 uur als volgens het gerucht het pas om 4 uur word bekendgemaakt...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
durf een krat bier erop te zetten dat dit topic al voor 16.00 dicht isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nederlandse militairen - Afganistan - Opium & Heroine in overvloed.
Weet ik veel, ik geloof niet dat er hier iemand serieus is.... we wachten tot 16:00 en dan weet ik wat ik met dit topic kan doen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef doppelgänger het volgende:
Net op de politiescanner, er is een verdachte aangehouden, ene Edwin de R. van Z.
Maar gelukkig alleen meisjes met het Downsyndroom.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
gelukkig zit het goed met de troonopvolging. maxima werpt kind na kind.
waarom zou het rechtervlak van het politieke spectrum blij moeten zijn met haar dood?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er überhaupt iemand, behalve de rechtervlak van het politieke spectrum, die ook blij zou zijn met haar dood?˛
quote:
dan komt het nieuws pas natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
waarom moeten ze het persee om 4 uur bekend maken dan![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Maar gelukkig alleen meisjes met het Downsyndroom.
Denk niet dat we er rouwig om hoeven te zijn als het eerder dicht gaatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nederlandse militairen - Afganistan - Opium & Heroine in overvloed.
Weet ik veel, ik geloof niet dat er hier iemand serieus is.... we wachten tot 16:00 en dan weet ik wat ik met dit topic kan doen.
Blij te lezen dat je eindelijk jezelf herkent in de spiegel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
lintjes doorknippen vergt nou niet echt het uiterste van je vermogen, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Hey gratis bier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:20 schreef rihago het volgende:
[..]
durf een krat bier erop te zetten dat dit topic al voor 16.00 dicht is
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef I_dunno het volgende:
zo'n kledingwinkel toch. ze hebben nu een reclamecampagne met madonna erin.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef Semisane het volgende:
Maarre...veel belangrijker....Wat is eigenlijk de HTM?
Dus Bea is niet alleen dood, maar ook nog eens van haar geloof afgestapt!?!?!??!!??!!??!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Drugshond het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
lintjes doorknippen vergt nou niet echt het uiterste van je vermogen, dus dat zit wel goed.
roflquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo'n kledingwinkel toch. ze hebben nu een reclamecampagne met madonna erin.
jah, 68 lentes jong..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef PeRi het volgende:
Hm ik hoop dat het een gerucht is. Ze is veel te jong man..
als ze het stil houden tot 4 uur gaan ze toch niet al aan een medewerker van de HTM vertellen dat ze dood isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef Knuffelslet het volgende:
Mijn collega werd net gebeld door een vriendin die werkzaam is bij de HTM.
Zij hebben de opdracht gekregen om de routes in het centrum om en rond het binnenhof om te lijden in verband met het overlijden van Hare Majesteit de Koningin.
Iemand met een leuke functie die dit kan bevestigen?
Het schijnt om 4 uur door de Inlichtingendienst naar buiten gebracht te worden.
Dit is een serieuze vraag, overigens![]()
nou als jij er om kan lachen wees er blij meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef I_dunno het volgende:
[..]
Dat meen je?
Dan heb die vlegels het net aangepast
Daar kan Talpa een puntje aan zuigen, idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:26 schreef Verbal het volgende:
Och, met de pageviews zit het voor vandaag ook wel weer goed
V.
Dat beetje mag je best weglatenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:20 schreef NrSiX het volgende:
beetje kansloos dit...
Ze moeten de trams toch een paar uur van te voren omleiden want anders..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze het stil houden tot 4 uur gaan ze toch niet al aan een medewerker van de HTM vertellen dat ze dood is![]()
Checked merkje in t-shirt.....hey!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo'n kledingwinkel toch. ze hebben nu een reclamecampagne met madonna erin.
Ja en...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
Binnen een uur wordt dit topic wel 5600 keer bekeken!
nee idd.... want die verteld het aan een vriendin... en voor je het weet staat het op fok.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze het stil houden tot 4 uur gaan ze toch niet al aan een medewerker van de HTM vertellen dat ze dood is![]()
Kan Fok! misschien op zwart? Uit respect?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
ik hoorde het op de radio net.![]()
jammer van beatrix... hartaanval![]()
Op Radio Nolius?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Welke zender dan tjabbert?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Of ze lacht zich doodquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef Darklight het volgende:
Zou Bea ook op FOK zitten?
Leest ze dat ze dood is, niet echt leuk
Ach dat omleiden der bussen en trams, maakt het gewoon wat dramatischer, lijkt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze moeten de trams toch een paar uur van te voren omleiden want anders..
Ja, ehm, waarom eigenlijk?
De grap is er intussen wel af, hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Ik las het net in de krant, ze schoven zojuist een extra editie in mijn brievenbus!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Bij Elizabeth wachten ze daar ook al 3 eeuwen opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef pberends het volgende:
De koningin kan toch niet dood gaan?
Op Fok! Radio waarschijnlijkquote:
Allemaal sensatiezoekersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
Binnen een uur wordt dit topic wel 5600 keer bekeken!
Zo snel was je niet bij je brievenbusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik las het net in de krant, ze schoven zojuist een extra editie in mijn brievenbus!
ze is net zo onsterfelijk als steve irwin!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef pberends het volgende:
De koningin kan toch niet dood gaan?
Het enige wat we nu weten is dat die collega ws homo is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef roelofjan het volgende:
Goed, we hebben iemand wiens collega gebeld is door een vriend die bij de HTM werkt.
En we hebben dit:
http://homo.blieb.nl/arti(...)ATRIX_OVERLEDEN.html
Als dat geen betrouwbare bronnen zijn dan weet ik het ook niet.
nee, jezelf marten[spatie]luther[spatie]king noemen...dat is slim..not !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef martinlutherking het volgende:
Modje die de titel aangepast heeft, kan het nog een keer? Aanhalingstekens teveel en een spatie voor een leesteken is zo dom.
Godverdomme, is het dus toch waarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:32 schreef adgnw het volgende:
Hier stond het vķķr dit topic! Dus...
http://www.hersenscheet.com/index.php
waarom geloof ik het niet totdat ik het zelf hoor/lees?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Waar nog meer dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef NeoTribalist het volgende:
Het is wel een hardnekkig gerucht, het duikt overal op
Tja fok is populair !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef NeoTribalist het volgende:
internet-rondzoem-effect..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef NeoTribalist het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef Flyingdutchman het volgende:
Komt er bij deel twee ook een OP?
Volgens mij is het overlijden van het staatshoofd 3 dagen nationale rouw.quote:
Mwah, bier, chips, porno.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:38 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij is het overlijden van het staatshoofd 3 dagen nationale rouw.
Maar dat betekent dus ook de kroegen dicht, geen amusement op tv et cetera. Dus veel plezier met je vrije dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |