quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Darklight het volgende:
Dat is dan weer een vrije dag, of niet![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Vast een of andere oefening.
Ik meen mij te herinneren dat dat iig bij Claus wel het geval was.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Was dat ook het geval bij het overlijden van Bernhard en Juliana danKan me die "heads up"niet herinneren?
(for the record: kdenk niet dat het waar is)
Niet in Den haag of omstreken wonenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Den Haag of omstreken..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Niet in Den haag of omstreken wonen
Grappig, die foto is een gespiegeld exemplaar van de site van de RVD Orginele exemlaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
hmm
ken die hele site niet, maar nog een gerucht blijkbaar
Jammer, had iets meer tijd besteed aan de tekst...quote:
Ga huilen ofzo..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch om te huilen dat het 1ste de beste Islam-topic meer (rel)posts haalt dan een topic dat het vermeende overlijden van de koningin der Nederlanden meldt.˛
augustus al? dus Prinsjesdag was eik een hoax?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=398208/sc=551755
Nou, je kan veel zeggen van de islam, maar 60 reacties in het kwartier halen ze meestal niet hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch om te huilen dat het 1ste de beste Islam-topic meer (rel)posts haalt dan een topic dat het vermeende overlijden van de koningin der Nederlanden meldt.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |