dat is ook lastig om 3 uur als volgens het gerucht het pas om 4 uur word bekendgemaakt...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
op 101 zag ik ook niks staan en op het 3 uur journaal op de radio was ook niks.
durf een krat bier erop te zetten dat dit topic al voor 16.00 dicht isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nederlandse militairen - Afganistan - Opium & Heroine in overvloed.
Weet ik veel, ik geloof niet dat er hier iemand serieus is.... we wachten tot 16:00 en dan weet ik wat ik met dit topic kan doen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef doppelgänger het volgende:
Net op de politiescanner, er is een verdachte aangehouden, ene Edwin de R. van Z.
Maar gelukkig alleen meisjes met het Downsyndroom.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
gelukkig zit het goed met de troonopvolging. maxima werpt kind na kind.
waarom zou het rechtervlak van het politieke spectrum blij moeten zijn met haar dood?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er überhaupt iemand, behalve de rechtervlak van het politieke spectrum, die ook blij zou zijn met haar dood?²
quote:
dan komt het nieuws pas natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
waarom moeten ze het persee om 4 uur bekend maken dan![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Maar gelukkig alleen meisjes met het Downsyndroom.
Denk niet dat we er rouwig om hoeven te zijn als het eerder dicht gaatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nederlandse militairen - Afganistan - Opium & Heroine in overvloed.
Weet ik veel, ik geloof niet dat er hier iemand serieus is.... we wachten tot 16:00 en dan weet ik wat ik met dit topic kan doen.
Blij te lezen dat je eindelijk jezelf herkent in de spiegel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
lintjes doorknippen vergt nou niet echt het uiterste van je vermogen, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Hey gratis bier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:20 schreef rihago het volgende:
[..]
durf een krat bier erop te zetten dat dit topic al voor 16.00 dicht is
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef I_dunno het volgende:
http://www.nu.nl/news/840906/11/Koning_Beatrix_overleden%27.html
zo'n kledingwinkel toch. ze hebben nu een reclamecampagne met madonna erin.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef Semisane het volgende:
Maarre...veel belangrijker....Wat is eigenlijk de HTM?
Dus Bea is niet alleen dood, maar ook nog eens van haar geloof afgestapt!?!?!??!!??!!??!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef Drugshond het volgende:
Volgens islamitische tradities wel.... (binnen 24 uur).![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
lintjes doorknippen vergt nou niet echt het uiterste van je vermogen, dus dat zit wel goed.
roflquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo'n kledingwinkel toch. ze hebben nu een reclamecampagne met madonna erin.
jah, 68 lentes jong..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef PeRi het volgende:
Hm ik hoop dat het een gerucht is. Ze is veel te jong man..
als ze het stil houden tot 4 uur gaan ze toch niet al aan een medewerker van de HTM vertellen dat ze dood isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef Knuffelslet het volgende:
Mijn collega werd net gebeld door een vriendin die werkzaam is bij de HTM.
Zij hebben de opdracht gekregen om de routes in het centrum om en rond het binnenhof om te lijden in verband met het overlijden van Hare Majesteit de Koningin.
Iemand met een leuke functie die dit kan bevestigen?
Het schijnt om 4 uur door de Inlichtingendienst naar buiten gebracht te worden.
Dit is een serieuze vraag, overigens![]()
nou als jij er om kan lachen wees er blij meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef I_dunno het volgende:
[..]
Dat meen je?
Dan heb die vlegels het net aangepast
Daar kan Talpa een puntje aan zuigen, idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:26 schreef Verbal het volgende:
Och, met de pageviews zit het voor vandaag ook wel weer goed
V.
Dat beetje mag je best weglatenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:20 schreef NrSiX het volgende:
beetje kansloos dit...
Ze moeten de trams toch een paar uur van te voren omleiden want anders..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze het stil houden tot 4 uur gaan ze toch niet al aan een medewerker van de HTM vertellen dat ze dood is![]()
Checked merkje in t-shirt.....hey!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo'n kledingwinkel toch. ze hebben nu een reclamecampagne met madonna erin.
Ja en...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
Binnen een uur wordt dit topic wel 5600 keer bekeken!
nee idd.... want die verteld het aan een vriendin... en voor je het weet staat het op fok.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze het stil houden tot 4 uur gaan ze toch niet al aan een medewerker van de HTM vertellen dat ze dood is![]()
Kan Fok! misschien op zwart? Uit respect?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
ik hoorde het op de radio net.![]()
jammer van beatrix... hartaanval![]()
Op Radio Nolius?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Welke zender dan tjabbert?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Of ze lacht zich doodquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef Darklight het volgende:
Zou Bea ook op FOK zitten?
Leest ze dat ze dood is, niet echt leuk
Ach dat omleiden der bussen en trams, maakt het gewoon wat dramatischer, lijkt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze moeten de trams toch een paar uur van te voren omleiden want anders..
Ja, ehm, waarom eigenlijk?
De grap is er intussen wel af, hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Ik las het net in de krant, ze schoven zojuist een extra editie in mijn brievenbus!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Bij Elizabeth wachten ze daar ook al 3 eeuwen opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef pberends het volgende:
De koningin kan toch niet dood gaan?
Op Fok! Radio waarschijnlijkquote:
Allemaal sensatiezoekersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
Binnen een uur wordt dit topic wel 5600 keer bekeken!
Zo snel was je niet bij je brievenbusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik las het net in de krant, ze schoven zojuist een extra editie in mijn brievenbus!
ze is net zo onsterfelijk als steve irwin!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef pberends het volgende:
De koningin kan toch niet dood gaan?
Het enige wat we nu weten is dat die collega ws homo is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef roelofjan het volgende:
Goed, we hebben iemand wiens collega gebeld is door een vriend die bij de HTM werkt.
En we hebben dit:
http://homo.blieb.nl/arti(...)ATRIX_OVERLEDEN.html
Als dat geen betrouwbare bronnen zijn dan weet ik het ook niet.
nee, jezelf marten[spatie]luther[spatie]king noemen...dat is slim..not !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef martinlutherking het volgende:
Modje die de titel aangepast heeft, kan het nog een keer? Aanhalingstekens teveel en een spatie voor een leesteken is zo dom.
Godverdomme, is het dus toch waarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:32 schreef adgnw het volgende:
Hier stond het vóór dit topic! Dus...
http://www.hersenscheet.com/index.php
waarom geloof ik het niet totdat ik het zelf hoor/lees?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Waar nog meer dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef NeoTribalist het volgende:
Het is wel een hardnekkig gerucht, het duikt overal op
Tja fok is populair !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef NeoTribalist het volgende:
internet-rondzoem-effect..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef NeoTribalist het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef Flyingdutchman het volgende:
Komt er bij deel twee ook een OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |