nou als jij er om kan lachen wees er blij meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef I_dunno het volgende:
[..]
Dat meen je?
Dan heb die vlegels het net aangepast
Daar kan Talpa een puntje aan zuigen, idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:26 schreef Verbal het volgende:
Och, met de pageviews zit het voor vandaag ook wel weer goed
V.
Dat beetje mag je best weglatenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:20 schreef NrSiX het volgende:
beetje kansloos dit...
Ze moeten de trams toch een paar uur van te voren omleiden want anders..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze het stil houden tot 4 uur gaan ze toch niet al aan een medewerker van de HTM vertellen dat ze dood is![]()
Checked merkje in t-shirt.....hey!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo'n kledingwinkel toch. ze hebben nu een reclamecampagne met madonna erin.
Ja en...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
Binnen een uur wordt dit topic wel 5600 keer bekeken!
nee idd.... want die verteld het aan een vriendin... en voor je het weet staat het op fok.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze het stil houden tot 4 uur gaan ze toch niet al aan een medewerker van de HTM vertellen dat ze dood is![]()
Kan Fok! misschien op zwart? Uit respect?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
ik hoorde het op de radio net.![]()
jammer van beatrix... hartaanval![]()
Op Radio Nolius?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Welke zender dan tjabbert?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Of ze lacht zich doodquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef Darklight het volgende:
Zou Bea ook op FOK zitten?
Leest ze dat ze dood is, niet echt leuk
Ach dat omleiden der bussen en trams, maakt het gewoon wat dramatischer, lijkt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze moeten de trams toch een paar uur van te voren omleiden want anders..
Ja, ehm, waarom eigenlijk?
De grap is er intussen wel af, hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Ik las het net in de krant, ze schoven zojuist een extra editie in mijn brievenbus!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef murp het volgende:
Bij Elizabeth wachten ze daar ook al 3 eeuwen opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef pberends het volgende:
De koningin kan toch niet dood gaan?
Op Fok! Radio waarschijnlijkquote:
Allemaal sensatiezoekersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
Binnen een uur wordt dit topic wel 5600 keer bekeken!
Zo snel was je niet bij je brievenbusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik las het net in de krant, ze schoven zojuist een extra editie in mijn brievenbus!
ze is net zo onsterfelijk als steve irwin!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef pberends het volgende:
De koningin kan toch niet dood gaan?
Het enige wat we nu weten is dat die collega ws homo is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef roelofjan het volgende:
Goed, we hebben iemand wiens collega gebeld is door een vriend die bij de HTM werkt.
En we hebben dit:
http://homo.blieb.nl/arti(...)ATRIX_OVERLEDEN.html
Als dat geen betrouwbare bronnen zijn dan weet ik het ook niet.
nee, jezelf marten[spatie]luther[spatie]king noemen...dat is slim..not !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef martinlutherking het volgende:
Modje die de titel aangepast heeft, kan het nog een keer? Aanhalingstekens teveel en een spatie voor een leesteken is zo dom.
Godverdomme, is het dus toch waarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:32 schreef adgnw het volgende:
Hier stond het vóór dit topic! Dus...
http://www.hersenscheet.com/index.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |