Grappig, die foto is een gespiegeld exemplaar van de site van de RVD Orginele exemlaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
hmm
ken die hele site niet, maar nog een gerucht blijkbaar
Jammer, had iets meer tijd besteed aan de tekst...quote:
Ga huilen ofzo..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch om te huilen dat het 1ste de beste Islam-topic meer (rel)posts haalt dan een topic dat het vermeende overlijden van de koningin der Nederlanden meldt.˛
augustus al? dus Prinsjesdag was eik een hoax?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=398208/sc=551755
Nou, je kan veel zeggen van de islam, maar 60 reacties in het kwartier halen ze meestal niet hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch om te huilen dat het 1ste de beste Islam-topic meer (rel)posts haalt dan een topic dat het vermeende overlijden van de koningin der Nederlanden meldt.˛
Hoe kom je daar eigelijk zo snelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
hmm
ken die hele site niet, maar nog een gerucht blijkbaar
steek er nog een op dude.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Jarno het volgende:
OMFG R1P MSN @P ZW@RT U1T Reeeeeezzpect Sj33w33ts!
HTM Personenvervoer NV is een zelfstandige onderneming die personenvervoer verzorgt in de regio Haaglanden en Dordrecht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Natalie het volgende:
Kan het me níet voorstellen. Erg flauwe grap.
En wat is HTM?
Locale vervoerderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Natalie het volgende:
En wat is HTM?
Conferentie op het binnenhof misschien?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef dVTB het volgende:
Dat KAN alleen maar een hoax zijn, lijkt me zo.
Als de koningin daadwerkelijk zou zijn overleden, zie ik a) niet in waarom daarvoor het verkeer moet worden omgeleid, b) zouden die omleidingen de verantwoordelijkheid zijn van de politie en niet van een OV-bedrijf en c) nooit zo openlijk de reden worden opgegeven.
F5 topicquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, je kan veel zeggen van de islam, maar 60 reacties in het kwartier halen ze meestal niet hoor.
Nooit gedacht dat ik tegen een Mod zou durven zeggen, maar lees het topic eens. Zal je zien wat het HTM inhoud.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Natalie het volgende:
En wat is HTM?
Als ze nou een hoofddoekje ophad zou het een heel ander verhaal zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan moet je eens in de search zoeken naar topics over het overlijden van wijlen Theo van G. Daar was je reactie gewoon zoek als je op F5 drukte.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, je kan veel zeggen van de islam, maar 60 reacties in het kwartier halen ze meestal niet hoor.
Ja dat was ook om de Islam, en helemaal niet om het overlijden van Theoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan moet je eens in de search zoeken naar topics over het overlijden van wijlen Theo van G. Daar was je reactie gewoon zoek als je op F5 drukte.˛
Durven? Is geen lef voor nodig. Ik ben een (koningsgezinde) user in dit topic.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik tegen een Mod zou durven zeggen, maar lees het topic eens. Zal je zien wat het HTM inhoud.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef nietzman het volgende:
Dag koningin! Daaaag! Dag koningin! Daaahaaag! Daaaaag koningin!
ze is nog niet doodquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef Paardesnikkel het volgende:
Ze was okay.
Ik denk ook echt dat mensen dit geloven. Niet iedereen is zo dom.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan moet je eens in de search zoeken naar topics over het overlijden van wijlen Theo van G. Daar was je reactie gewoon zoek als je op F5 drukte.˛
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
LOL, dan heb jij het topic niet gelezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja dat was ook om de Islam, en helemaal niet om het overlijden van Theo![]()
nee męn, in een oranjekoekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:59 schreef Matness het volgende:
zou ze gestikt zijn in een kersenbonbon dan?
Maar nu even over belangrijke zaken. Zijn we vrij als ze dood is?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:02 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ze is nog niet dood
officieel dan
misschien is ze een soort Fidel Castro de tweede
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vervoersbedrijf in Den Haag en omstreken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HTM Personenvervoer NV is een zelfstandige onderneming die personenvervoer verzorgt in de regio Haaglanden en Dordrecht.
Moet ik als Groninger dan hier gaan vertellen dat HTM voor Haagse Tram Maatschappij staat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Locale vervoerder. Net als de RET in R'dam.
Precies.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:03 schreef Natalie het volgende:
Ja idd, als er echt iets loos was, dan zou wel melding van een op handen zijnde persconferentie oid worden gegeven.
Maar die was ook echt dood he.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:55 schreef doppelgänger het volgende:
Willem Alexander vernam het nieuws in een kroeg..
Wimlex: "Doe mij een koude biertje"
Barman: "Weet je wie ook koud is"
Wimlex: "geen idee"
Barman: JE MOEDER!!![]()
![]()
LOLlERSOKK0LOMfG!!!1één!!1
Hehe weet ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Durven? Is geen lef voor nodig. Ik ben een (koningsgezinde) user in dit topic.
Dus roep wat je wilt.
Ik hoor net dat de oefening mislukt is. Ze bewoog toch terwijl ze juist moest proberen zo goed mogelijk stil te liggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Vast een of andere oefening.
Wimlex straks opeens op CNN, Mijn Moeder, wat doe je!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Vast een matige garp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |