120 afleveringen ... dat is in 24 dagen (5 afleveringen per dagquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef Waltero het volgende:
misschien begin ik ooit nog wel eens aan 24, maar die is al heel lang bezig, lijkt me geen beginnen aan
Dat is waarschijnlijk Lost: A Tale of Survival, de samenvattingsaflevering die afgelopen woensdag in de VS is uitgezonden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:27 schreef crossover het volgende:
Hoe komt het dat ik laatst Lost S03E01 downloadde en ik allemaal herhaling te zien kreeg? Was dat intro? Of gewoon een neppe?
Dat was S03E00.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:27 schreef crossover het volgende:
Hoe komt het dat ik laatst Lost S03E01 downloadde en ik allemaal herhaling te zien kreeg? Was dat intro? Of gewoon een neppe?
Seizoen 2 in NL liep toch niet zo gek veel achter op USA?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef Frenkel het volgende:
Nice, eerst ff aflevering 00 kijken dus..
Wanneer zullen ze in Nederland beginnen met seizoen 3?
Ongeveer in Maart wil Net5 beginnen met DH, Lost en GA seizoen 3...las ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef Frenkel het volgende:
Nice, eerst ff aflevering 00 kijken dus..
Wanneer zullen ze in Nederland beginnen met seizoen 3?
Ik zou dr niet op rekenen, zolang het blijft scoren zal het wel door gaan...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Weet iemand of het na seizoen 3 klaar is?
Volgens mij hebben de producers gezegd dat het 5 seizoenen duurt, niet meer en niet minder.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Weet iemand of het na seizoen 3 klaar is?
Nee vertelquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft iemand de AICN spoilers al gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, daarom ben ik van de zomer ook begonnen met S1 van 24quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:13 schreef Neverm1nd het volgende:
Dat geldt ook voor elke serie, vanaf het begin kijken maakt de serie veel beter dan er ergens midden inspringen.
na prison break vanaf het begin te hebben gevolgd ben ik vorige week ook met lost begonnen (Meesterlijke serie ook) en ik denk dat ik ook nog eens ga beginnen aan 24, iedereen roept er zo over..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik van de zomer ook begonnen met S1 van 24Duurde een tijdje, maar ben je ook helemaal bij.
been there, done thatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik van de zomer ook begonnen met S1 van 24Duurde een tijdje, maar ben je ook helemaal bij.
Viva la commercie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:35 schreef funrider het volgende:
iemand nog een goedkoper adresje voor volledige dvd box seizoen 2?
Bij play.com staat ie voor 67,49 complete box: http://www.play.com/DVD/D(...)Box_Set/Product.html
maar heb idee dat die geen NL subtitles heeft.
Bij cdwow staat ie voor 67,99 complete box: http://www7.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=386869&subcat=region2
maar ook hier lijkt het alsof er geen subtitles bij zitten.
Bij Bol.com staat ie voor 64,99 + 1,95 verzendkst.: http://www.nl.bol.com/is-(...)_ID=1002004004501519
Is prijs van 2e seizoen zo hoog omdat serie succes is gebleken? Eerste box kocht ik voor 49,99 bij FRS
als je hier even kijkt http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/nationaal/ op pagina 8, zie je dat deel 1 en 2 beiden voor 30,0 euro te koop zijn. het is leuker om het in 1 box te hebben, maar ook als het duurder isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:35 schreef funrider het volgende:
iemand nog een goedkoper adresje voor volledige dvd box seizoen 2?
Bij play.com staat ie voor 67,49 complete box: http://www.play.com/DVD/D(...)Box_Set/Product.html
maar heb idee dat die geen NL subtitles heeft.
Bij cdwow staat ie voor 67,99 complete box: http://www7.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=386869&subcat=region2
maar ook hier lijkt het alsof er geen subtitles bij zitten.
Bij Bol.com staat ie voor 64,99 + 1,95 verzendkst.: http://www.nl.bol.com/is-(...)_ID=1002004004501519
Is prijs van 2e seizoen zo hoog omdat serie succes is gebleken? Eerste box kocht ik voor 49,99 bij FRS
Alexquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Haar dochter werd haar ook ontnomen (zie Clair), en die zit bij "the others". (ben even haar naam kwijt, iets met een a)
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:06 schreef Ascaroth het volgende:
¤57,99 bij CD-WOW
of
$36,76 bij Amazon.com
Idd, ik lees ook alleen maar positief nieuwsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik lees net van iemand die het al gezien heeft dat het de beste aflevering sinds de pilot is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik kan mn bericht hierboven niet wijzigen....
Hier de video:Te droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Powered by Janetje®
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef Symer het volgende:
en CTV
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is dat in Canada ofzo?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:02 schreef Vitalogy het volgende:
Nee dat is een of andere arabische zender die in de randstad op de kabel zit.
Danielquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:32 schreef Mip1988 het volgende:
kan iemand mij weer even uitleggen hoe dat ookalweer zit met dat franse mevrouwtje? (rosanna oid)
die werd namelijk niet genoemt in de x00 epen ik weet het niet meer precies
stelt niks voor in vergelijking tot 24 en sopranosquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:48 schreef G-Mart het volgende:
Kan ook haast niet wachten. Ik hoorde dat in de Lost Experience bekend was gemaakt wat de getallen betekenden. Iemand die het hier uit kan leggen? Wel als spoiler want ik denk dat niet iedereen het wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan allen dood.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En in normaal Nederlands?
PRISON BREAKquote:
Juh,.. je moet toch wat om de tijd te dodenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gaan we zo beginnen?
Dude, wel op tijd naar buiten en socializen héquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:09 schreef s0k het volgende:
[..]
PRISON BREAK
SMITH
CRIMINAL MINDS
HEROES
STUDIO 60
THE UNIT
SMALLVILLE
SUPERNATURAL
MY NAME IS EARL
Ik doe een 12urige studie ernaast, tijd zat dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dude, wel op tijd naar buiten en socializen hé![]()
Dat is nog nietsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dude, wel op tijd naar buiten en socializen hé![]()
Allang gezien joh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hijs nu net zoals mij denk Smith aan het kijken
Heb 1 en 2 al in de 700mb kwaliteit naarbeneden-gehaald....ben bezig met 3quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hijs nu net zoals mij denk Smith aan het kijken
Kom naar dat topic toe danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb 1 en 2 al in de 700mb kwaliteit naarbeneden-gehaald....ben bezig met 3
Snap de positiviteit rondom die serie niet echt. Vond het echt zooo saaiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb 1 en 2 al in de 700mb kwaliteit naarbeneden-gehaald....ben bezig met 3
Serieusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap de positiviteit rondom die serie niet echt. Vond het echt zooo saai. Ik had totaal geen zin om aflevering 2 te kijken.
Ahhhhh, ik zal aan je denken als ik zit te kijkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:43 schreef Aventura het volgende:
Voor mij wordt 't ook vrijdagavond...Morgen krijg ik bezoek, van niet-Lostkijkers.
vanavondquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Crazykill het volgende:
Word hij vanavond of morgen in USA uitgezonden?
(m.a.w. morgen of vrijdag te downen?)
Mijn zussen komen en een van hen heeft the Devil Wears Prada gebrand. Toch mooi ruim een week voor de Ned. premiere. Dus ik vermaak me ook evengoed wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ahhhhh, ik zal aan je denken als ik zit te kijken
Heb jij niet toevallig naar GTST lopen kijken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef devv05 het volgende:
Kan iemand me gauw nog even het einde van S2 uitleggen? Ik weet dat die vrouw op het laatst de vrouw is van die mafkees in de bunker, maar verder snapte ik er weinig van. Beetje matig einde vond ik het...
Eh, weet je zeker dat je de rest van s2 wel hebt gezien dan???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef devv05 het volgende:
Kan iemand me gauw nog even het einde van S2 uitleggen? Ik weet dat die vrouw op het laatst de vrouw is van die mafkees in de bunker, maar verder snapte ik er weinig van. Beetje matig einde vond ik het...
Je bedoelt die vrouw van Desmond? Die heeft mensen ingehuurd om haar man te vinden, jah...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef devv05 het volgende:
Tssssk, vanavond om 10 uur op ABC, je kijkt toch wel live zoals wij allemaal hier in dit topic hè?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Crazykill het volgende:
Word hij vanavond of morgen in USA uitgezonden?
(m.a.w. morgen of vrijdag te downen?)
De echte fans weten 'hem' gelijk te vindenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef Mike het volgende:
Even alvast maar een dienstmededeling.
We willen hier morgen geen linkjes zien naar torrents en geen gezeur van 'shit, ik kan 'm niet vinden'. Het gaat natuurlijk allemaal om het bespreken van de aflevering.
Hehe lief, maar het ging me vooral om dat stukje ^^quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Je bedoelt die vrouw van Desmond? Die heeft mensen ingehuurd om haar man te vinden, jah...
Omdat je een X-Box 360 mattiej bent, heb ik serieus gereageerd![]()
Bij mij om 9 uur vanavond op ABCquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef Kokstra het volgende:
Tssssk, vanavond om 10 uur op ABC, je kijkt toch wel live zoals wij allemaal hier in dit topic hè?![]()
Dat klinkt me een partij spannend, daar zou ik zeker Lost een dag langer voor laten wachtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn zussen komen en een van hen heeft the Devil Wears Prada gebrand. Toch mooi ruim een week voor de Ned. premiere. Dus ik vermaak me ook evengoed wel.
Oh wacht, ik heb het tegen een man.![]()
Nee, alleen de laatste 2 afleveringen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eh, weet je zeker dat je de rest van s2 wel hebt gezien dan???
Torrentsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef Mike het volgende:
We willen hier morgen geen linkjes zien naar torrents en geen gezeur van 'shit, ik kan 'm niet vinden'. Het gaat natuurlijk allemaal om het bespreken van de aflevering.
Ik probeerde het voor mezelf zo aantrekkelijk mogelijk te laten klinkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat klinkt me een partij spannend, daar zou ik zeker Lost een dag langer voor laten wachten
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef Mip1988 het volgende:
argh can't wait![]()
het vervelende is wel dat ik em zeer waarschijnlijk pas vrijdagavonddonderdagmiddag kan zien![]()
Lmaoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Torrents
Maar je hebt gelijk, dat gezeur elke keer.
Klik eens in dat briefje op het woordje "Humanity"quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef DJKoster het volgende:
http://www.thehansofoundation.org is weer eens veranderd
Nu met briefje van Alvar Hanso erop.
Ik vind het wel zielig als je na twee seizoenen Lost nog aan de torrentjes bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef Mike het volgende:
Respect voor de losties onder ons die geen usenet kunnen betalen, zoals ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig als je na twee seizoenen Lost nog aan de torrentjes bent.
* mrkanarie meldt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef splendor het volgende:
[..]
Respect voor de losties onder ons die geen usenet kunnen betalen, zoals ik.![]()
8 uur here... ik > jouquote:
Die beamert?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
8 uur here... ik > jouEn ook nog in 118" 1080i 5.1DD HDTV
![]()
met kutreclame's er tussendoor, no thx > tenzij je dus dat timeshifting hebt, waar k dus voor het gemak maar vanuit moet gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig als je na twee seizoenen Lost nog aan de torrentjes bent.
Tof!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef dapluiz het volgende:
Ik mis House M.D. nog in dat lijstje van je
verder :
[..]
Klik eens in dat briefje op het woordje "Humanity"
Als het bij jou 8 uur is, is het bij haar waarschijnlijk al 9 uurquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef StefanP het volgende:
![]()
Ik schrok me helemaal de tering met m'n boxen ultrahard aan staan. Hoe cool gedaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef dapluiz het volgende:
Ik mis House M.D. nog in dat lijstje van je
verder :
[..]
Klik eens in dat briefje op het woordje "Humanity"
Volgende week al???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:57 schreef Plastic_Power het volgende:
Teleurstellende 1e aflevering![]()
De preview voor volgende week ziet er beter uit![]()
Ik heb een paar enorme schotels op mn dak gemonteerd staan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:42 schreef Chriss het volgende:
Hoe komen jullie aan die afleveringen, hebben jullie satelliet dat jullie naar ABC kunnen kijken, of downloaden jullie het?
Mja, maar ze kunnen hier een heel mooi seizoen van maken denk ik. Hopelijk wat meer actie en meer vaart als in S2.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:07 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme viel weer tegen zeg. Het begon leuk met dat dorp waar hun allemaal woonde maar later gebeurde er weinig en er werd niet gedaan met de andere op het eiland.
Na de prison break opener was dit de 2de tegenvaller.
Dat klinkt inderdaad als iets dat Jack zou doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef C_V_S het volgende:
Jack had die griet der nek gewoon kennen breken en met dat schiet geval die Henry kennen omleggen en die ook ze nek dan kennen breken, zijn schiet geval pakken en eventueel pistool en dan maar eens verder kijken.
Dat vond ik juist het briljante van het begin, tot die aardbeving dacht ik dat daar wél mee verder gingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:35 schreef ThaMadEd het volgende:
Ook jammer dat er niks is gedaan met de cliffhanger van het vorige seizoen, en het feit dat de hatch ontploft is etc.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:47 schreef Symer het volgende:
En wat betreft het mystieke van The Others:Hoe kom je daar dan bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Same here.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef Skwish het volgende:
Ik zit op mijn werk. Ik kan pas het vanavond zien, jammer om te lezen dat het een saaie episode is![]()
Jammer om te lezen dat men het een saaie episode vond, gaan we dit weer een heel seizoen krijgenquote:
Ja dat maakt eigenlijk niet uit de grooste was natuurlijk die van die 2 man die op antartica zaten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Welke cliffhanger van S2 bedoelen jullie eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het begin trouwens wat op Desperate Housewives lijken
Mooi!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:35 schreef Suerte het volgende:
Ik vond het best een leuke aflevering, vooral het begin
![]()
Ben benieuwd hoe het in de hatch eraan toe gaat, jammer dat we daar niets van hebben gezien.
En wie is die jongen die tegenover Sawyer in die kooi zat?
Anyway, ik heb me best vermaakt![]()
Nee die vrouw die de telefoon opnam was de cliffhanger. Zij werd gebeld door die twee mannen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat maakt eigenlijk niet uit de grooste was natuurlijk die van die 2 man die op antartica zaten.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:07 schreef DJKoster het volgende:
Gisteren een stukje Lost gezien op een duitse zender, alle stemmen waren keurig nagesynchroniseerd behalve die van de Koreanen![]()
Die halve serie is vaagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vond 'm ook niet zo enerverend.. Volgende week dus ook het verhaal aan de andere kant van het eiland.
Hoop ook dat ze nog snel werk gaan maken van dat vage viertenige standbeeld.
Ja dus?quote:
Regel is regel. Als de episode uitgezonden is mag er over gepraat worden zonder spoilers. We kunnen moeilijk wachten totdat iedereen in dit topic het gezien heeft, dan kunnen we net zo goed elke post in spoilertags zetten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik loop ook gelijk met USA.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het de dag gezien heb dat het uitgezonden is op ABC?
Ik moet het nog kijken.
Oh.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:04 schreef Geqxon het volgende:
Regel is regel. Als de episode uitgezonden is mag er over gepraat worden zonder spoilers. We kunnen moeilijk wachten totdat iedereen in dit topic het gezien heeft, dan kunnen we net zo goed elke post in spoilertags zetten.
Precies.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:04 schreef Geqxon het volgende:
Regel is regel. Als de episode uitgezonden is mag er over gepraat worden zonder spoilers. We kunnen moeilijk wachten totdat iedereen in dit topic het gezien heeft, dan kunnen we net zo goed elke post in spoilertags zetten.
Is goed, geef jij even het seintje als we er over mogen ouwerhoeren? Ik kan hm pas morgen zien, dus tot morgen alles in de spoilers. Hup mensen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik loop ook gelijk met USA.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het de dag gezien heb dat het uitgezonden is op ABC?
Ik moet het nog kijken.
Je hebt 3x00 wat de samenvatting is, en 3x01 wat de eerste echte aflevering isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
Is de eerste van seizoen 3 uit? ik zag em op torrents maar is dat de echte echte echte echte?
Ja die bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee die vrouw die de telefoon opnam was de cliffhanger. Zij werd gebeld door die twee mannen.
Ik vond de tweede helft van het vorige seizoen dan ook ontzettend matig, vanaf de 9de aflevering (ongeveer, het moment dat de twee groepen samenvloeien) werd het allemaal zo oninteressant, misschien heeft het te maken met The Others, die zag je vroeger niet, toen leken ze eng. Uiteindelijk blijken ze een troepje weinig boeiende idioten die wat vaag tegen elkaar lullen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jammer om te lezen dat men het een saaie episode vond, gaan we dit weer een heel seizoen krijgen
Nou nou!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Geouwerhoer altijd.
Het is wel zo. Altijd weer dat gezeik van mensen over spoilertags gebruiken, ná dat een aflevering uitgezonden is.quote:
Ja, ik vind de prijs van tv-series in Nederland echt zumquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Jemig man, dan betaal je in de richting van 60 a 70 euro per seizoen?
Ik betaal 7,50 euro per maand if you know what I'm saying
Goed, je kunt Lost ook zien als een film van 35 uur, en dan is het weer spotgoedkoopquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:09 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja, ik vind de prijs van tv-series in Nederland echt zum
Als een serie 6 seizoenen heeft mag je 6 keer de volle bak betalen en hopen dat er later een keer een alles in een box uitkomt die alsnog veel te duur is.
Ik betaal ook 7,5 euro per maand voor al m'n series. Downloaden? Welnee, het wordt door vrienden uit de USA netjes per post opgestuurd![]()
Ja het hangt allemaal van je point of view af natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Goed, je kunt Lost ook zien als een film van 35 uur, en dan is het weer spotgoedkoop
Dat komt in ep 2 en verder, denk ik...ze moeten dit seizoen wel vullen..dus ze gaan niet gelijk met alles beginnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:18 schreef Merkie het volgende:
En stom dat er niks met de cliffhanger van S2 werd gedaan.
Ze keek ook al zo zielig en haar polsen waren helemaal kapot toen ze in de kooi kwam na het ontbijt, ben benieuwd wat daar in de tussentijd allemaal al gebeurd is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
Maar.. Kate!!Waarom gaat het niet plezierig worden voor Kate de komende 2 weken?
Ik ben bang voor wat ze haar aan gaan doen
! Lieve lieve Kate
Neeeeeeeeeeeeeeeee dat mag niet hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik nou de enige die een kate gangbang rape aan zag komen?![]()
Is gewoon een hallicunatie natuurlijk. Ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die echt denken dat Jack's vader daar ergens rondloopt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:02 schreef Jivis het volgende:
Wat nou slecht? Bullshit, ik heb genoten. Mooie flashback en dat stukje met Saywer in die kooi was ook vet
En Jack's pa door de intercom
Ze hebben ook een dossier vol over Jack's leven. Dat vind ik al vrij eng eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is gewoon een hallicunatie natuurlijk. Ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die echt denken dat Jack's vader daar ergens rondloopt.
Volgens mij lag het juist in een soort vallei omgeven door bosquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef tass het volgende:
Benieuwd of Said, Sun en Yin hun hebben kunnen volgen vanuit de boot. Het dorp is toch ook aan het strand. Maar goed das weer een week wachten.....
Nope..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik nou de enige die een kate gangbang rape aan zag komen?![]()
Eensch!!!!!!1111einzquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:02 schreef Jivis het volgende:
Wat nou slecht? Bullshit, ik heb genoten. Mooie flashback en dat stukje met Saywer in die kooi was ook vet
En Jack's pa door de intercom
Denk dat ze bluft, "Henry" zegt niet voor niets nice work oid.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef tass het volgende:
Ik vind het ook best "eng" dat die griet zo'n uitgebreid dossier heeft. Geeft toch aan dat ze gekozen zijn denk ik...
Hij heeft ongetwijfeld informatie van Kate losgepeuterd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Denk dat ze bluft, "Henry" zegt niet voor niets nice work oid.
Jack heeft niets over Sarah denk ik met Kate besproken, maar er zal vast wel wat tussen zitten ja. Of zei Jack zelf dat ze Sarah heette?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld informatie van Kate losgepeuterd.
In principe kunnen ze ons wijsmaken dat hij alles met Kate heeft besproken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jack heeft niets over Sarah denk ik met Kate besproken, maar er zal vast wel wat tussen zitten ja. Of zei Jack zelf dat ze Sarah heette?
Benquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Denk dat ze bluft, "Henry" zegt niet voor niets nice work oid.
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In principe kunnen ze ons wijsmaken dat hij alles met Kate heeft besproken.
Thx.quote:
Ze hebben een middeltje waarschijnlijk ingespoten gekregen, waardoor ze hun hele verhaal verteld hebben. Zelfde gebeurde met Claire in S1.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In principe kunnen ze ons wijsmaken dat hij alles met Kate heeft besproken.
Die zooi bestaat toch echt? Ik meen me te herinneren dat de CIA in het verleden GHB gebruikte.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ze hebben een middeltje waarschijnlijk ingespoten gekregen, waardoor ze hun hele verhaal verteld hebben. Zelfde gebeurde met Claire in S1.
Is dat Sayid die aangeschoten in het water valtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit is een betere promo: http://www.youtube.com/watch?v=Y6vP4Jh8Mco
Om specifieke personen te selecteren wellicht. Ze zitten er blijkbaar niet op te wachten dat onnodige mensen zich aansluiten bij hun groep. Dat kan verschillende redenen hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef liquid-orange het volgende:
Maar het idee achter die poespas om de passagiers van zo'n neergestort vliegtuig in verwarring te brengen ontgaat me nu een beetje. Wat voor nut heeft het om als bewoners van een eiland spelletjes te spelen met mensen die daar neerstorten met een vliegtuig? Die 'others' hebben een beetje een zieke geest.
Of gewoon geheimhouding. Er wérd al onderzoek naar ze (Dharma) gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Om specifieke personen te selecteren wellicht. Ze zitten er blijkbaar niet op te wachten dat onnodige mensen zich aansluiten bij hun groep. Dat kan verschillende redenen hebben.
Dat is ook mogelijk, maar Ben (Henry) vroeg specifiek om 'lijsten'. Daarbij moesten ze vooral goed luisteren en zich niet met de mensen bemoeien, wat imo aangeeft dat ze ergens naar op zoek zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Of gewoon geheimhouding. Er wérd al onderzoek naar ze (Dharma) gedaan.
Ze zijn er toch rondgelopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Suerte het volgende:
Zijn het niet 2 eilanden?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Thx.
Meest maffe theorie tot nu toe:Zei daarom Ben tegen Kate dat het 2 zware weken worden ofzo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik meende dat ze alleen langs 1 kant van het eiland zijn gelopen. Die andere kant zijn ze nog nooit geweest.quote:
Ze hadden het over een autopsierapport dus ik denk dat dat bij de kist van die vader zat, of ergens tussen de bagage. Maar vreemd dat het zo vol met details staat inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben ook een dossier vol over Jack's leven. Dat vind ik al vrij eng eigenlijk
Overigens wel jammer dat de actie er de laatste tijd een beetje uit is en ze meer op het mysterie/drama afgaan.
Die aardbeving was het vliegtuig dat neerstortten of gooi ik nu 2 scenes door elkaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef tass het volgende:
Het klopt dus toch dat er iets met de hatch gebeurde toen Desmond er in zat en de code niet werd ingetikt, want dat was het moment blijkbaar van die aardbeving in hun dorp.
Ik vind het ook best "eng" dat die griet zo'n uitgebreid dossier heeft. Geeft toch aan dat ze gekozen zijn denk ik...
Best een goeie aflevering voor een 1e, maar het is wel weer Lost traditioneel dat het weer vaag is en alleen maar nog meer vragen oplevert.
Benieuwd of Said, Sun en Yin hun hebben kunnen volgen vanuit de boot. Het dorp is toch ook aan het strand. Maar goed das weer een week wachten.....
De aardbeving was omdat Desmond de code fout intypte.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:19 schreef splendor het volgende:
[..]
Die aardbeving was het vliegtuig dat neerstortten of gooi ik nu 2 scenes door elkaar?
Oh dat is waar ook, en daardoor crashte dat vliegtuig dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De aardbeving was omdat Desmond de code fout intypte.
Lijkt me niet, dan hadden ze wel een ander eiland eerder zien liggen. Wel een mooi bungelowpark hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Suerte het volgende:
Zijn het niet 2 eilanden?
Kijk ik thuis welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:56 schreef dfens het volgende:
Elizabeth Mitchell (die nieuwe van Dharma) en Angelina Jolie
http://www.break.com/index/angelinasexscengia.html
Jeetje, nu breng je me gewoon in de warquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:47 schreef splendor het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook, en daardoor crashte dat vliegtuig dus.
Ik dacht even dat er bedoeld werd dat die aardbeving werd veroorzaakt door die 'melddown' uit de seizoen 2 finale.
Typisch Lostquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef Mip1988 het volgende:
wat ik ook jammer vindt is dat de pilo zich volledig rond kate, sawyer en jack richtte. niks over hurley die terug moet of hoehet is afgelopen in de hatch![]()
maarja komt vast nog wel
Dat weten de makers ook wel. Ik vermoed dan ook dat er een tweede macht op het eiland is, los van deze Others. En daar zijn zij ook bang voor heb ik het idee. Ik geloof dat de makers dit een tijdje geleden cryptisch hebben aangegeven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef Mip1988 het volgende:
leuke ep! vooral dat shot van het eiland (plaatje hierboven) was echt vet![]()
wel jammer dat the others toch erg menselijk blijken te zijn. het 'ceepy' gedeelte van ze valt een beetje weg
Dat vond ik ook al, maar aan de andere kant is het nog steeds niet duidelijk wat ze nou zijn. Iig is duidelijk dat ze veel macht hebben. Henry Gale en die vrouw zijn toch ook best wel creepy (die vrouw mede doordat ik haar uit haar creepy rol uit Running Scared kenquote:leuke ep! vooral dat shot van het eiland (plaatje hierboven) was echt vet
wel jammer dat the others toch erg menselijk blijken te zijn. het 'ceepy' gedeelte van ze valt een beetje weg
Ze hebben toch een groot deel ruim boven de 20 miljoen gezeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
18.8 miljoen kijkers is erg goed hoorZeker voor het soort show wat Lost is. Het is eigenlijk altijd stabiel rond de 16-17 miljoen kijkers geweest gemiddeld
Tegen de tijd dat Lost weer tegenover American Idol zit in 2007 zal het wel weer op een miljoentje of 16 blijven hangen
Die waren op vakantie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef Merkie het volgende:
Vorig seizoen scoorde de season premiere 23 miljoen kijkers. Toch een daling van meer dan 4 miljoen. En idd, in seizoen 1 hadden ze gemiddeld meer dan 20 miljoen.
Zie hier:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef Merkie het volgende:
Vorig seizoen scoorde de season premiere 23 miljoen kijkers. Toch een daling van meer dan 4 miljoen. En idd, in seizoen 1 hadden ze gemiddeld meer dan 20 miljoen.
Wil je alles in 1 aflevering zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef Jivis het volgende:
En op de cliffhanger van seizoen 2 zijn ze deze aflevering niet eens ingegaan?
Kate.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Mip1988 het volgende:
het openen van de hatch, en vervolgens iemand die erin verdween. wie dat precies was weet ik niet meer
Ik vond eigenlijk dat er drie cliffhangers waren: wat er gebeurd is met de mensen in de hatch, het gevangen genomen worden door Jack, Kate en Sawyer en de gebeurtenissen buiten het eiland.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Redelijke aflevering. Niet echt spannend, maar boeiend genoeg. Jammer dat er niet erg werd ingegaan op de gebeurtenissen van de cliffhanger.
Hoe bedoel "nooit een mysterie wordt opgelost"? De lijst opgeloste mysteries groeit elke aflevering. En als de antwoorden geen nieuwe vragen op zouden roepen was de serie gauw afgelopen.quote:En series hoeven voor mij echt niet helemaal uitgekauwd te zijn, maar ik vind het niet zo leuk dat er nooit eens een mysterie wordt opgelost en er juist alleen maar nieuwe vragen en gedachtenspinsels worden opgewekt...
Er passen echt geen twee enorme ijsberen in die kooi..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die ijsbeer komt van een experiment op het eiland. (denk ook aan de kooi van Sawyer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |