Same here.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef Skwish het volgende:
Ik zit op mijn werk. Ik kan pas het vanavond zien, jammer om te lezen dat het een saaie episode is![]()
Jammer om te lezen dat men het een saaie episode vond, gaan we dit weer een heel seizoen krijgenquote:
Ja dat maakt eigenlijk niet uit de grooste was natuurlijk die van die 2 man die op antartica zaten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Welke cliffhanger van S2 bedoelen jullie eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het begin trouwens wat op Desperate Housewives lijken
Mooi!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:35 schreef Suerte het volgende:
Ik vond het best een leuke aflevering, vooral het begin
![]()
Ben benieuwd hoe het in de hatch eraan toe gaat, jammer dat we daar niets van hebben gezien.
En wie is die jongen die tegenover Sawyer in die kooi zat?
Anyway, ik heb me best vermaakt![]()
Nee die vrouw die de telefoon opnam was de cliffhanger. Zij werd gebeld door die twee mannen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat maakt eigenlijk niet uit de grooste was natuurlijk die van die 2 man die op antartica zaten.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:07 schreef DJKoster het volgende:
Gisteren een stukje Lost gezien op een duitse zender, alle stemmen waren keurig nagesynchroniseerd behalve die van de Koreanen![]()
Die halve serie is vaagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vond 'm ook niet zo enerverend.. Volgende week dus ook het verhaal aan de andere kant van het eiland.
Hoop ook dat ze nog snel werk gaan maken van dat vage viertenige standbeeld.
Ja dus?quote:
Regel is regel. Als de episode uitgezonden is mag er over gepraat worden zonder spoilers. We kunnen moeilijk wachten totdat iedereen in dit topic het gezien heeft, dan kunnen we net zo goed elke post in spoilertags zetten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik loop ook gelijk met USA.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het de dag gezien heb dat het uitgezonden is op ABC?
Ik moet het nog kijken.
Oh.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:04 schreef Geqxon het volgende:
Regel is regel. Als de episode uitgezonden is mag er over gepraat worden zonder spoilers. We kunnen moeilijk wachten totdat iedereen in dit topic het gezien heeft, dan kunnen we net zo goed elke post in spoilertags zetten.
Precies.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:04 schreef Geqxon het volgende:
Regel is regel. Als de episode uitgezonden is mag er over gepraat worden zonder spoilers. We kunnen moeilijk wachten totdat iedereen in dit topic het gezien heeft, dan kunnen we net zo goed elke post in spoilertags zetten.
Is goed, geef jij even het seintje als we er over mogen ouwerhoeren? Ik kan hm pas morgen zien, dus tot morgen alles in de spoilers. Hup mensen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik loop ook gelijk met USA.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het de dag gezien heb dat het uitgezonden is op ABC?
Ik moet het nog kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |