SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt 3x00 wat de samenvatting is, en 3x01 wat de eerste echte aflevering isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
Is de eerste van seizoen 3 uit? ik zag em op torrents maar is dat de echte echte echte echte?
Ja die bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee die vrouw die de telefoon opnam was de cliffhanger. Zij werd gebeld door die twee mannen.
Ik vond de tweede helft van het vorige seizoen dan ook ontzettend matig, vanaf de 9de aflevering (ongeveer, het moment dat de twee groepen samenvloeien) werd het allemaal zo oninteressant, misschien heeft het te maken met The Others, die zag je vroeger niet, toen leken ze eng. Uiteindelijk blijken ze een troepje weinig boeiende idioten die wat vaag tegen elkaar lullen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jammer om te lezen dat men het een saaie episode vond, gaan we dit weer een heel seizoen krijgen
Nou nou!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Geouwerhoer altijd.
Het is wel zo. Altijd weer dat gezeik van mensen over spoilertags gebruiken, ná dat een aflevering uitgezonden is.quote:
Ja, ik vind de prijs van tv-series in Nederland echt zumquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Jemig man, dan betaal je in de richting van 60 a 70 euro per seizoen?
Ik betaal 7,50 euro per maand if you know what I'm saying
Goed, je kunt Lost ook zien als een film van 35 uur, en dan is het weer spotgoedkoopquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:09 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja, ik vind de prijs van tv-series in Nederland echt zum
Als een serie 6 seizoenen heeft mag je 6 keer de volle bak betalen en hopen dat er later een keer een alles in een box uitkomt die alsnog veel te duur is.
Ik betaal ook 7,5 euro per maand voor al m'n series. Downloaden? Welnee, het wordt door vrienden uit de USA netjes per post opgestuurd![]()
Ja het hangt allemaal van je point of view af natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Goed, je kunt Lost ook zien als een film van 35 uur, en dan is het weer spotgoedkoop
Dat komt in ep 2 en verder, denk ik...ze moeten dit seizoen wel vullen..dus ze gaan niet gelijk met alles beginnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:18 schreef Merkie het volgende:
En stom dat er niks met de cliffhanger van S2 werd gedaan.
Ze keek ook al zo zielig en haar polsen waren helemaal kapot toen ze in de kooi kwam na het ontbijt, ben benieuwd wat daar in de tussentijd allemaal al gebeurd is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
Maar.. Kate!!Waarom gaat het niet plezierig worden voor Kate de komende 2 weken?
Ik ben bang voor wat ze haar aan gaan doen
! Lieve lieve Kate
Neeeeeeeeeeeeeeeee dat mag niet hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik nou de enige die een kate gangbang rape aan zag komen?![]()
Is gewoon een hallicunatie natuurlijk. Ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die echt denken dat Jack's vader daar ergens rondloopt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:02 schreef Jivis het volgende:
Wat nou slecht? Bullshit, ik heb genoten. Mooie flashback en dat stukje met Saywer in die kooi was ook vet
En Jack's pa door de intercom
Ze hebben ook een dossier vol over Jack's leven. Dat vind ik al vrij eng eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is gewoon een hallicunatie natuurlijk. Ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die echt denken dat Jack's vader daar ergens rondloopt.
Volgens mij lag het juist in een soort vallei omgeven door bosquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef tass het volgende:
Benieuwd of Said, Sun en Yin hun hebben kunnen volgen vanuit de boot. Het dorp is toch ook aan het strand. Maar goed das weer een week wachten.....
Nope..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik nou de enige die een kate gangbang rape aan zag komen?![]()
Eensch!!!!!!1111einzquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:02 schreef Jivis het volgende:
Wat nou slecht? Bullshit, ik heb genoten. Mooie flashback en dat stukje met Saywer in die kooi was ook vet
En Jack's pa door de intercom
Denk dat ze bluft, "Henry" zegt niet voor niets nice work oid.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef tass het volgende:
Ik vind het ook best "eng" dat die griet zo'n uitgebreid dossier heeft. Geeft toch aan dat ze gekozen zijn denk ik...
Hij heeft ongetwijfeld informatie van Kate losgepeuterd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Denk dat ze bluft, "Henry" zegt niet voor niets nice work oid.
Jack heeft niets over Sarah denk ik met Kate besproken, maar er zal vast wel wat tussen zitten ja. Of zei Jack zelf dat ze Sarah heette?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld informatie van Kate losgepeuterd.
In principe kunnen ze ons wijsmaken dat hij alles met Kate heeft besproken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jack heeft niets over Sarah denk ik met Kate besproken, maar er zal vast wel wat tussen zitten ja. Of zei Jack zelf dat ze Sarah heette?
Benquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Denk dat ze bluft, "Henry" zegt niet voor niets nice work oid.
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In principe kunnen ze ons wijsmaken dat hij alles met Kate heeft besproken.
Thx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben een middeltje waarschijnlijk ingespoten gekregen, waardoor ze hun hele verhaal verteld hebben. Zelfde gebeurde met Claire in S1.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In principe kunnen ze ons wijsmaken dat hij alles met Kate heeft besproken.
Die zooi bestaat toch echt? Ik meen me te herinneren dat de CIA in het verleden GHB gebruikte.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ze hebben een middeltje waarschijnlijk ingespoten gekregen, waardoor ze hun hele verhaal verteld hebben. Zelfde gebeurde met Claire in S1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |