abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42409666
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit is een betere promo: http://www.youtube.com/watch?v=Y6vP4Jh8Mco
Is dat Sayid die aangeschoten in het water valt
pi_42410085
Kate kwam ook heel beduuusd/high/verward over. Aan de nieuwe trailer te zien zullen onze 'goodguys' de komende tijd flink wat moeten incasseren als de verliezende partij.

Kvond het begin trouwens wat verwarrend, Julia heeft opeens een heel ander topje aan, kdacht even dat de vrouw in het eerste shot die chick van Desmond was

Overall best een leuke aflevering, heb er weer zin aan
pi_42410227
Ik vond het wel verdacht dat ze precies wisten wat ze moesten doen toen het vliegtuig was neergestort. Ben (Henry) gaf gelijk aanwijzingen op de manier dat ik dacht dat ze eerder met dat bijltje gehakt hadden.

Maar het idee achter die poespas om de passagiers van zo'n neergestort vliegtuig in verwarring te brengen ontgaat me nu een beetje. Wat voor nut heeft het om als bewoners van een eiland spelletjes te spelen met mensen die daar neerstorten met een vliegtuig? Die 'others' hebben een beetje een zieke geest.

Die 'hatch' waar Jack inzat zat onder water en was een oud aquarium voor haaien en dolfijnen. Zou dat de hatch zijn waar die kabel bij de Franse vrouw naartoe liep? Ik vind die vrouw die Jack ondervraagt ook wel verdacht veel op z'n ex-vrouw lijken. Maar ja, da's toeval misschien.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_42410803
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef liquid-orange het volgende:
Maar het idee achter die poespas om de passagiers van zo'n neergestort vliegtuig in verwarring te brengen ontgaat me nu een beetje. Wat voor nut heeft het om als bewoners van een eiland spelletjes te spelen met mensen die daar neerstorten met een vliegtuig? Die 'others' hebben een beetje een zieke geest.
Om specifieke personen te selecteren wellicht. Ze zitten er blijkbaar niet op te wachten dat onnodige mensen zich aansluiten bij hun groep. Dat kan verschillende redenen hebben.
pi_42410814
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:36 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Om specifieke personen te selecteren wellicht. Ze zitten er blijkbaar niet op te wachten dat onnodige mensen zich aansluiten bij hun groep. Dat kan verschillende redenen hebben.
Of gewoon geheimhouding. Er wérd al onderzoek naar ze (Dharma) gedaan.
pi_42410898
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:37 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Of gewoon geheimhouding. Er wérd al onderzoek naar ze (Dharma) gedaan.
Dat is ook mogelijk, maar Ben (Henry) vroeg specifiek om 'lijsten'. Daarbij moesten ze vooral goed luisteren en zich niet met de mensen bemoeien, wat imo aangeeft dat ze ergens naar op zoek zijn.
pi_42411541
"Good work Julliette"
"Thank U Ben..."

me thinks Juliette doesnt like Ben

The others hebben nu wel weer een menselijker gezicht gekregen behalve Henry/Ben die blijft een eng ventje (beetje de T-bag van lost) en het eiland is weer een stuk groter geworden

[ Bericht 25% gewijzigd door Ogala op 06-10-2006 01:16:47 ]
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 01:20:10 #258
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_42411716
Zijn het niet 2 eilanden?
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_42412377
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Suerte het volgende:
Ze zijn er toch rondgelopen?

Overigens is die truus vooral boos op Ben omdat hij haar feitelijk voor dood achterliet. (Met Jack onder dat aquarium...)
pi_42413052
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Thx.
Meest maffe theorie tot nu toe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei daarom Ben tegen Kate dat het 2 zware weken worden ofzo....
pi_42413504
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ze zijn er toch rondgelopen?
Ik meende dat ze alleen langs 1 kant van het eiland zijn gelopen. Die andere kant zijn ze nog nooit geweest.

Grappig trouwens, die scene met Sawyer. Dat ie zei dat ie hun apparaatje doorhad (in die kooi).
Dan het antwoord van die other guy: "The Bears figured it out in 2 hours".
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_42413855
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ze hebben ook een dossier vol over Jack's leven. Dat vind ik al vrij eng eigenlijk

Overigens wel jammer dat de actie er de laatste tijd een beetje uit is en ze meer op het mysterie/drama afgaan.
Ze hadden het over een autopsierapport dus ik denk dat dat bij de kist van die vader zat, of ergens tussen de bagage. Maar vreemd dat het zo vol met details staat inderdaad.
-
pi_42413856
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef tass het volgende:
Het klopt dus toch dat er iets met de hatch gebeurde toen Desmond er in zat en de code niet werd ingetikt, want dat was het moment blijkbaar van die aardbeving in hun dorp.
Ik vind het ook best "eng" dat die griet zo'n uitgebreid dossier heeft. Geeft toch aan dat ze gekozen zijn denk ik...
Best een goeie aflevering voor een 1e, maar het is wel weer Lost traditioneel dat het weer vaag is en alleen maar nog meer vragen oplevert.

Benieuwd of Said, Sun en Yin hun hebben kunnen volgen vanuit de boot. Het dorp is toch ook aan het strand. Maar goed das weer een week wachten.....
Die aardbeving was het vliegtuig dat neerstortten of gooi ik nu 2 scenes door elkaar?
-
pi_42413878
Wat trouwens ook weer vreemd is, hoe komen the others aan zo'n electroschok ding, die hadden ze 30jaar geleden nog niet. Of is die met een voedseldropping gekomen?
-
pi_42414070
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:19 schreef splendor het volgende:

[..]

Die aardbeving was het vliegtuig dat neerstortten of gooi ik nu 2 scenes door elkaar?
De aardbeving was omdat Desmond de code fout intypte.
pi_42414139
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:42 schreef Geqxon het volgende:

[..]

De aardbeving was omdat Desmond de code fout intypte.
Oh dat is waar ook, en daardoor crashte dat vliegtuig dus.
Ik dacht even dat er bedoeld werd dat die aardbeving werd veroorzaakt door die 'melddown' uit de seizoen 2 finale.
-
pi_42414237
Ik vond het een goede aflevering, vooral het stukje voor de titels. OMG!
pi_42414281
Elizabeth Mitchell (die nieuwe van Dharma) en Angelina Jolie
http://www.break.com/index/angelinasexscengia.html
pi_42414334
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Suerte het volgende:
Lijkt me niet, dan hadden ze wel een ander eiland eerder zien liggen. Wel een mooi bungelowpark hoor
pi_42414348
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:56 schreef dfens het volgende:
Elizabeth Mitchell (die nieuwe van Dharma) en Angelina Jolie
http://www.break.com/index/angelinasexscengia.html
Kijk ik thuis wel
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:32:42 #271
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42416496
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:47 schreef splendor het volgende:

[..]

Oh dat is waar ook, en daardoor crashte dat vliegtuig dus.
Ik dacht even dat er bedoeld werd dat die aardbeving werd veroorzaakt door die 'melddown' uit de seizoen 2 finale.
Jeetje, nu breng je me gewoon in de war
[14.gif]
pi_42416894
leuke ep! vooral dat shot van het eiland (plaatje hierboven) was echt vet
wel jammer dat the others toch erg menselijk blijken te zijn. het 'ceepy' gedeelte van ze valt een beetje weg

wat ik ook jammer vindt is dat de pilo zich volledig rond kate, sawyer en jack richtte. niks over hurley die terug moet of hoehet is afgelopen in de hatch
maarja komt vast nog wel

ik heb weer heel veel zin in het seizoen
pi_42418512
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef Mip1988 het volgende:
wat ik ook jammer vindt is dat de pilo zich volledig rond kate, sawyer en jack richtte. niks over hurley die terug moet of hoehet is afgelopen in de hatch
maarja komt vast nog wel
Typisch Lost
pi_42418913
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef Mip1988 het volgende:
wel jammer dat the others toch erg menselijk blijken te zijn. het 'ceepy' gedeelte van ze valt een beetje weg
Dat weten de makers ook wel. Ik vermoed dan ook dat er een tweede macht op het eiland is, los van deze Others. En daar zijn zij ook bang voor heb ik het idee. Ik geloof dat de makers dit een tijdje geleden cryptisch hebben aangegeven.
Amen.
pi_42419691
Even voor de goede orde; ik denk dat de vader van Jack nog wel leeft en op het eiland is. Zijn kist was leeg aangetroffen door Jack en de Dharma Initiative houdt zich ook bezig met life extension. Zal vast wel met elkaar te maken hebben..
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:17:01 #277
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42420490
Going down a hatch is one thing. Climbing out of one, as "Lost" is learning, is another.

Based on Wednesday night's ratings, the ABC adventure-thriller-mystery hybrid remains in recovery mode after an unpopular resolution to the series' first-season cliffhanger.

"Lost's" third-season opener was watched by 18.8 million, ABC said, down from its second-season premiere.

Last fall, 23.5 million checked out "Lost's" launch party. The big premiere was driven by interest in the big dark tunnel found in the show's first-season finale
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_42420685
18.8 miljoen kijkers is erg goed hoor Zeker voor het soort show wat Lost is. Het is eigenlijk altijd stabiel rond de 16-17 miljoen kijkers geweest gemiddeld

Tegen de tijd dat Lost weer tegenover American Idol zit in 2007 zal het wel weer op een miljoentje of 16 blijven hangen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42421717
quote:
Dat vond ik ook al, maar aan de andere kant is het nog steeds niet duidelijk wat ze nou zijn. Iig is duidelijk dat ze veel macht hebben. Henry Gale en die vrouw zijn toch ook best wel creepy (die vrouw mede doordat ik haar uit haar creepy rol uit Running Scared ken ).
pi_42422945
LOST
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:50:18 #281
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_42423067
Prima opening hoor. Had ook niet echt verwacht dat het een actie-aflevering zou worden. BEn allang blij dat de series weer begonnen zijn!

Weer een hoop vragen erbij. Cool eerste shot, mn bek viel open!
pi_42425787
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
18.8 miljoen kijkers is erg goed hoor Zeker voor het soort show wat Lost is. Het is eigenlijk altijd stabiel rond de 16-17 miljoen kijkers geweest gemiddeld

Tegen de tijd dat Lost weer tegenover American Idol zit in 2007 zal het wel weer op een miljoentje of 16 blijven hangen
Ze hebben toch een groot deel ruim boven de 20 miljoen gezeten.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:49:45 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42426612
Vorig seizoen scoorde de season premiere 23 miljoen kijkers. Toch een daling van meer dan 4 miljoen. En idd, in seizoen 1 hadden ze gemiddeld meer dan 20 miljoen.
2000 light years from home
pi_42426625
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef Merkie het volgende:
Vorig seizoen scoorde de season premiere 23 miljoen kijkers. Toch een daling van meer dan 4 miljoen. En idd, in seizoen 1 hadden ze gemiddeld meer dan 20 miljoen.
Die waren op vakantie.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:37:36 #285
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_42427909
Kijk het al een tijdje maar nog nooit gepost hier, dus!
When all else fails, you always have delusion.
pi_42427985
Och, de cliffhanger op het eerste season was dan ook veeel groter
pi_42428519
En op de cliffhanger van seizoen 2 zijn ze deze aflevering niet eens ingegaan?
Amen.
pi_42429076
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef Merkie het volgende:
Zie hier:

Er waren in het eerste seizoen maar 3 afleveringen die meer dan 20 miljoen kijkers hadden.

Sterker nog, seizoen 1 had gemiddeld 18,33 miljoen kijkers tegenover gemiddeld 18,76 in seizoen 2.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:30:15 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42429183
Hmm, gek ja. Dacht dat seizoen 1 veel beter bekeken was. Maar het is wel zo dat de kijkcijfers in seizoen 2 wel een dieptepunt bereikten.
2000 light years from home
pi_42429336
Redelijke aflevering. Niet echt spannend, maar boeiend genoeg. Jammer dat er niet erg werd ingegaan op de gebeurtenissen van de cliffhanger. En series hoeven voor mij echt niet helemaal uitgekauwd te zijn, maar ik vind het niet zo leuk dat er nooit eens een mysterie wordt opgelost en er juist alleen maar nieuwe vragen en gedachtenspinsels worden opgewekt ...
pi_42429766
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef Jivis het volgende:
En op de cliffhanger van seizoen 2 zijn ze deze aflevering niet eens ingegaan?
Wil je alles in 1 aflevering zien ..
Dat deden ze ook bij de cliffhanger van seizoen 1
hi
pi_42429850
Wat was de cliffhanger van seizoen 1 ook alweer?
pi_42430004
het openen van de hatch, en vervolgens iemand die erin verdween. wie dat precies was weet ik niet meer
pi_42430328
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Mip1988 het volgende:
het openen van de hatch, en vervolgens iemand die erin verdween. wie dat precies was weet ik niet meer
Kate.
pi_42430445
Helemaal vergeten dat Lost ook is begonnen... Ff downloaden.
pi_42431049
The Hydra nu tenminste ook wat bekend
Nog een paar stations te gaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42432151
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Redelijke aflevering. Niet echt spannend, maar boeiend genoeg. Jammer dat er niet erg werd ingegaan op de gebeurtenissen van de cliffhanger.
Ik vond eigenlijk dat er drie cliffhangers waren: wat er gebeurd is met de mensen in de hatch, het gevangen genomen worden door Jack, Kate en Sawyer en de gebeurtenissen buiten het eiland.
In seizoen 1 had je de hatch en de raft, die werden toen elk in een eigen aflevering behandeld, dat is nu ook zo. Als ze alles in 1 aflevering zouden proppen krijg je zo'n gehaaste, half uitgewerkte aflevering waar ook niks aan is.
edit: wat Linc_The_Sink zegt dus.
quote:
En series hoeven voor mij echt niet helemaal uitgekauwd te zijn, maar ik vind het niet zo leuk dat er nooit eens een mysterie wordt opgelost en er juist alleen maar nieuwe vragen en gedachtenspinsels worden opgewekt ...
Hoe bedoel "nooit een mysterie wordt opgelost"? De lijst opgeloste mysteries groeit elke aflevering. En als de antwoorden geen nieuwe vragen op zouden roepen was de serie gauw afgelopen.

Ik vind het prima zoals het nu gaat

[ Bericht 1% gewijzigd door Symer op 06-10-2006 20:48:10 ]
pi_42432318
Nou ik wacht nog steeds op een verklaring voor die grijze wolk die door het oerwoudt raast en die stomme ijsbeer
pi_42432436
Die ijsbeer komt van een experiment op het eiland. (denk ook aan de kooi van Sawyer)
pi_42432525
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die ijsbeer komt van een experiment op het eiland. (denk ook aan de kooi van Sawyer)
Er passen echt geen twee enorme ijsberen in die kooi..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')