Is dat Sayid die aangeschoten in het water valtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit is een betere promo: http://www.youtube.com/watch?v=Y6vP4Jh8Mco
Om specifieke personen te selecteren wellicht. Ze zitten er blijkbaar niet op te wachten dat onnodige mensen zich aansluiten bij hun groep. Dat kan verschillende redenen hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef liquid-orange het volgende:
Maar het idee achter die poespas om de passagiers van zo'n neergestort vliegtuig in verwarring te brengen ontgaat me nu een beetje. Wat voor nut heeft het om als bewoners van een eiland spelletjes te spelen met mensen die daar neerstorten met een vliegtuig? Die 'others' hebben een beetje een zieke geest.
Of gewoon geheimhouding. Er wérd al onderzoek naar ze (Dharma) gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Om specifieke personen te selecteren wellicht. Ze zitten er blijkbaar niet op te wachten dat onnodige mensen zich aansluiten bij hun groep. Dat kan verschillende redenen hebben.
Dat is ook mogelijk, maar Ben (Henry) vroeg specifiek om 'lijsten'. Daarbij moesten ze vooral goed luisteren en zich niet met de mensen bemoeien, wat imo aangeeft dat ze ergens naar op zoek zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Of gewoon geheimhouding. Er wérd al onderzoek naar ze (Dharma) gedaan.
Ze zijn er toch rondgelopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Suerte het volgende:
Zijn het niet 2 eilanden?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Thx.
Meest maffe theorie tot nu toe:Zei daarom Ben tegen Kate dat het 2 zware weken worden ofzo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik meende dat ze alleen langs 1 kant van het eiland zijn gelopen. Die andere kant zijn ze nog nooit geweest.quote:
Ze hadden het over een autopsierapport dus ik denk dat dat bij de kist van die vader zat, of ergens tussen de bagage. Maar vreemd dat het zo vol met details staat inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben ook een dossier vol over Jack's leven. Dat vind ik al vrij eng eigenlijk
Overigens wel jammer dat de actie er de laatste tijd een beetje uit is en ze meer op het mysterie/drama afgaan.
Die aardbeving was het vliegtuig dat neerstortten of gooi ik nu 2 scenes door elkaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:15 schreef tass het volgende:
Het klopt dus toch dat er iets met de hatch gebeurde toen Desmond er in zat en de code niet werd ingetikt, want dat was het moment blijkbaar van die aardbeving in hun dorp.
Ik vind het ook best "eng" dat die griet zo'n uitgebreid dossier heeft. Geeft toch aan dat ze gekozen zijn denk ik...
Best een goeie aflevering voor een 1e, maar het is wel weer Lost traditioneel dat het weer vaag is en alleen maar nog meer vragen oplevert.
Benieuwd of Said, Sun en Yin hun hebben kunnen volgen vanuit de boot. Het dorp is toch ook aan het strand. Maar goed das weer een week wachten.....
De aardbeving was omdat Desmond de code fout intypte.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:19 schreef splendor het volgende:
[..]
Die aardbeving was het vliegtuig dat neerstortten of gooi ik nu 2 scenes door elkaar?
Oh dat is waar ook, en daardoor crashte dat vliegtuig dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De aardbeving was omdat Desmond de code fout intypte.
Lijkt me niet, dan hadden ze wel een ander eiland eerder zien liggen. Wel een mooi bungelowpark hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Suerte het volgende:
Zijn het niet 2 eilanden?
Kijk ik thuis welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:56 schreef dfens het volgende:
Elizabeth Mitchell (die nieuwe van Dharma) en Angelina Jolie
http://www.break.com/index/angelinasexscengia.html
Jeetje, nu breng je me gewoon in de warquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:47 schreef splendor het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook, en daardoor crashte dat vliegtuig dus.
Ik dacht even dat er bedoeld werd dat die aardbeving werd veroorzaakt door die 'melddown' uit de seizoen 2 finale.
Typisch Lostquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef Mip1988 het volgende:
wat ik ook jammer vindt is dat de pilo zich volledig rond kate, sawyer en jack richtte. niks over hurley die terug moet of hoehet is afgelopen in de hatch![]()
maarja komt vast nog wel
Dat weten de makers ook wel. Ik vermoed dan ook dat er een tweede macht op het eiland is, los van deze Others. En daar zijn zij ook bang voor heb ik het idee. Ik geloof dat de makers dit een tijdje geleden cryptisch hebben aangegeven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef Mip1988 het volgende:
leuke ep! vooral dat shot van het eiland (plaatje hierboven) was echt vet![]()
wel jammer dat the others toch erg menselijk blijken te zijn. het 'ceepy' gedeelte van ze valt een beetje weg
Dat vond ik ook al, maar aan de andere kant is het nog steeds niet duidelijk wat ze nou zijn. Iig is duidelijk dat ze veel macht hebben. Henry Gale en die vrouw zijn toch ook best wel creepy (die vrouw mede doordat ik haar uit haar creepy rol uit Running Scared kenquote:leuke ep! vooral dat shot van het eiland (plaatje hierboven) was echt vet
wel jammer dat the others toch erg menselijk blijken te zijn. het 'ceepy' gedeelte van ze valt een beetje weg
Ze hebben toch een groot deel ruim boven de 20 miljoen gezeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
18.8 miljoen kijkers is erg goed hoorZeker voor het soort show wat Lost is. Het is eigenlijk altijd stabiel rond de 16-17 miljoen kijkers geweest gemiddeld
Tegen de tijd dat Lost weer tegenover American Idol zit in 2007 zal het wel weer op een miljoentje of 16 blijven hangen
Die waren op vakantie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef Merkie het volgende:
Vorig seizoen scoorde de season premiere 23 miljoen kijkers. Toch een daling van meer dan 4 miljoen. En idd, in seizoen 1 hadden ze gemiddeld meer dan 20 miljoen.
Zie hier:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef Merkie het volgende:
Vorig seizoen scoorde de season premiere 23 miljoen kijkers. Toch een daling van meer dan 4 miljoen. En idd, in seizoen 1 hadden ze gemiddeld meer dan 20 miljoen.
Wil je alles in 1 aflevering zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef Jivis het volgende:
En op de cliffhanger van seizoen 2 zijn ze deze aflevering niet eens ingegaan?
Kate.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Mip1988 het volgende:
het openen van de hatch, en vervolgens iemand die erin verdween. wie dat precies was weet ik niet meer
Ik vond eigenlijk dat er drie cliffhangers waren: wat er gebeurd is met de mensen in de hatch, het gevangen genomen worden door Jack, Kate en Sawyer en de gebeurtenissen buiten het eiland.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Redelijke aflevering. Niet echt spannend, maar boeiend genoeg. Jammer dat er niet erg werd ingegaan op de gebeurtenissen van de cliffhanger.
Hoe bedoel "nooit een mysterie wordt opgelost"? De lijst opgeloste mysteries groeit elke aflevering. En als de antwoorden geen nieuwe vragen op zouden roepen was de serie gauw afgelopen.quote:En series hoeven voor mij echt niet helemaal uitgekauwd te zijn, maar ik vind het niet zo leuk dat er nooit eens een mysterie wordt opgelost en er juist alleen maar nieuwe vragen en gedachtenspinsels worden opgewekt...
Er passen echt geen twee enorme ijsberen in die kooi..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die ijsbeer komt van een experiment op het eiland. (denk ook aan de kooi van Sawyer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |