Dat vond ik ook al, maar aan de andere kant is het nog steeds niet duidelijk wat ze nou zijn. Iig is duidelijk dat ze veel macht hebben. Henry Gale en die vrouw zijn toch ook best wel creepy (die vrouw mede doordat ik haar uit haar creepy rol uit Running Scared kenquote:leuke ep! vooral dat shot van het eiland (plaatje hierboven) was echt vet
wel jammer dat the others toch erg menselijk blijken te zijn. het 'ceepy' gedeelte van ze valt een beetje weg
Ze hebben toch een groot deel ruim boven de 20 miljoen gezeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
18.8 miljoen kijkers is erg goed hoorZeker voor het soort show wat Lost is. Het is eigenlijk altijd stabiel rond de 16-17 miljoen kijkers geweest gemiddeld
Tegen de tijd dat Lost weer tegenover American Idol zit in 2007 zal het wel weer op een miljoentje of 16 blijven hangen
Die waren op vakantie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef Merkie het volgende:
Vorig seizoen scoorde de season premiere 23 miljoen kijkers. Toch een daling van meer dan 4 miljoen. En idd, in seizoen 1 hadden ze gemiddeld meer dan 20 miljoen.
Zie hier:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef Merkie het volgende:
Vorig seizoen scoorde de season premiere 23 miljoen kijkers. Toch een daling van meer dan 4 miljoen. En idd, in seizoen 1 hadden ze gemiddeld meer dan 20 miljoen.
Wil je alles in 1 aflevering zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef Jivis het volgende:
En op de cliffhanger van seizoen 2 zijn ze deze aflevering niet eens ingegaan?
Kate.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef Mip1988 het volgende:
het openen van de hatch, en vervolgens iemand die erin verdween. wie dat precies was weet ik niet meer
Ik vond eigenlijk dat er drie cliffhangers waren: wat er gebeurd is met de mensen in de hatch, het gevangen genomen worden door Jack, Kate en Sawyer en de gebeurtenissen buiten het eiland.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Redelijke aflevering. Niet echt spannend, maar boeiend genoeg. Jammer dat er niet erg werd ingegaan op de gebeurtenissen van de cliffhanger.
Hoe bedoel "nooit een mysterie wordt opgelost"? De lijst opgeloste mysteries groeit elke aflevering. En als de antwoorden geen nieuwe vragen op zouden roepen was de serie gauw afgelopen.quote:En series hoeven voor mij echt niet helemaal uitgekauwd te zijn, maar ik vind het niet zo leuk dat er nooit eens een mysterie wordt opgelost en er juist alleen maar nieuwe vragen en gedachtenspinsels worden opgewekt...
Er passen echt geen twee enorme ijsberen in die kooi..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die ijsbeer komt van een experiment op het eiland. (denk ook aan de kooi van Sawyer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |