Ik doe een 12urige studie ernaast, tijd zat dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dude, wel op tijd naar buiten en socializen hé![]()
Dat is nog nietsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dude, wel op tijd naar buiten en socializen hé![]()
Allang gezien joh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hijs nu net zoals mij denk Smith aan het kijken
Heb 1 en 2 al in de 700mb kwaliteit naarbeneden-gehaald....ben bezig met 3quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hijs nu net zoals mij denk Smith aan het kijken
Kom naar dat topic toe danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb 1 en 2 al in de 700mb kwaliteit naarbeneden-gehaald....ben bezig met 3
Snap de positiviteit rondom die serie niet echt. Vond het echt zooo saaiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb 1 en 2 al in de 700mb kwaliteit naarbeneden-gehaald....ben bezig met 3
Serieusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap de positiviteit rondom die serie niet echt. Vond het echt zooo saai. Ik had totaal geen zin om aflevering 2 te kijken.
Ahhhhh, ik zal aan je denken als ik zit te kijkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:43 schreef Aventura het volgende:
Voor mij wordt 't ook vrijdagavond...Morgen krijg ik bezoek, van niet-Lostkijkers.
vanavondquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Crazykill het volgende:
Word hij vanavond of morgen in USA uitgezonden?
(m.a.w. morgen of vrijdag te downen?)
Mijn zussen komen en een van hen heeft the Devil Wears Prada gebrand. Toch mooi ruim een week voor de Ned. premiere. Dus ik vermaak me ook evengoed wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ahhhhh, ik zal aan je denken als ik zit te kijken
Heb jij niet toevallig naar GTST lopen kijken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef devv05 het volgende:
Kan iemand me gauw nog even het einde van S2 uitleggen? Ik weet dat die vrouw op het laatst de vrouw is van die mafkees in de bunker, maar verder snapte ik er weinig van. Beetje matig einde vond ik het...
Eh, weet je zeker dat je de rest van s2 wel hebt gezien dan???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef devv05 het volgende:
Kan iemand me gauw nog even het einde van S2 uitleggen? Ik weet dat die vrouw op het laatst de vrouw is van die mafkees in de bunker, maar verder snapte ik er weinig van. Beetje matig einde vond ik het...
Je bedoelt die vrouw van Desmond? Die heeft mensen ingehuurd om haar man te vinden, jah...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef devv05 het volgende:
Tssssk, vanavond om 10 uur op ABC, je kijkt toch wel live zoals wij allemaal hier in dit topic hè?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Crazykill het volgende:
Word hij vanavond of morgen in USA uitgezonden?
(m.a.w. morgen of vrijdag te downen?)
De echte fans weten 'hem' gelijk te vindenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef Mike het volgende:
Even alvast maar een dienstmededeling.
We willen hier morgen geen linkjes zien naar torrents en geen gezeur van 'shit, ik kan 'm niet vinden'. Het gaat natuurlijk allemaal om het bespreken van de aflevering.
Hehe lief, maar het ging me vooral om dat stukje ^^quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Je bedoelt die vrouw van Desmond? Die heeft mensen ingehuurd om haar man te vinden, jah...
Omdat je een X-Box 360 mattiej bent, heb ik serieus gereageerd![]()
Bij mij om 9 uur vanavond op ABCquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef Kokstra het volgende:
Tssssk, vanavond om 10 uur op ABC, je kijkt toch wel live zoals wij allemaal hier in dit topic hè?![]()
Dat klinkt me een partij spannend, daar zou ik zeker Lost een dag langer voor laten wachtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn zussen komen en een van hen heeft the Devil Wears Prada gebrand. Toch mooi ruim een week voor de Ned. premiere. Dus ik vermaak me ook evengoed wel.
Oh wacht, ik heb het tegen een man.![]()
Nee, alleen de laatste 2 afleveringen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eh, weet je zeker dat je de rest van s2 wel hebt gezien dan???
Torrentsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef Mike het volgende:
We willen hier morgen geen linkjes zien naar torrents en geen gezeur van 'shit, ik kan 'm niet vinden'. Het gaat natuurlijk allemaal om het bespreken van de aflevering.
Ik probeerde het voor mezelf zo aantrekkelijk mogelijk te laten klinkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat klinkt me een partij spannend, daar zou ik zeker Lost een dag langer voor laten wachten
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef Mip1988 het volgende:
argh can't wait![]()
het vervelende is wel dat ik em zeer waarschijnlijk pas vrijdagavonddonderdagmiddag kan zien![]()
Lmaoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Torrents
Maar je hebt gelijk, dat gezeur elke keer.
Klik eens in dat briefje op het woordje "Humanity"quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef DJKoster het volgende:
http://www.thehansofoundation.org is weer eens veranderd
Nu met briefje van Alvar Hanso erop.
Ik vind het wel zielig als je na twee seizoenen Lost nog aan de torrentjes bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef Mike het volgende:
Respect voor de losties onder ons die geen usenet kunnen betalen, zoals ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig als je na twee seizoenen Lost nog aan de torrentjes bent.
* mrkanarie meldt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef splendor het volgende:
[..]
Respect voor de losties onder ons die geen usenet kunnen betalen, zoals ik.![]()
8 uur here... ik > jouquote:
Die beamert?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
8 uur here... ik > jouEn ook nog in 118" 1080i 5.1DD HDTV
![]()
met kutreclame's er tussendoor, no thx > tenzij je dus dat timeshifting hebt, waar k dus voor het gemak maar vanuit moet gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig als je na twee seizoenen Lost nog aan de torrentjes bent.
Tof!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef dapluiz het volgende:
Ik mis House M.D. nog in dat lijstje van je
verder :
[..]
Klik eens in dat briefje op het woordje "Humanity"
Als het bij jou 8 uur is, is het bij haar waarschijnlijk al 9 uurquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef StefanP het volgende:
![]()
Ik schrok me helemaal de tering met m'n boxen ultrahard aan staan. Hoe cool gedaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef dapluiz het volgende:
Ik mis House M.D. nog in dat lijstje van je
verder :
[..]
Klik eens in dat briefje op het woordje "Humanity"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |