Je mist alleen 400 subplots, net gekeken en zonde van m'n tijd dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:52 schreef Geqxon het volgende:
3x00 is erg leuk voor als je nog nooit Lost hebt gezien en je geen zin hebt de afgelopen 48 afleveringen te gaan kijken!
Ik vind dat ze nog redelijk veel informatie geven. Alhoewel seizoen 1 wel erg kort beschreven isquote:Op donderdag 28 september 2006 14:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je mist alleen 400 subplots, net gekeken en zonde van m'n tijd dus.
Uit je signature mag ik afleiden dat je erg trots bent op je OP's?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:27 schreef Miguel het volgende:
Eindelijk op bladzijde 6Dan hebben we hopelijk weer werkende plaatjes (de vorige waren niet op mijn webspace gehost, werken al een tijdje niet meer, maar topic 35 heeft de hele zomer overleefd...)
Seizoen 3 kan los!
Niet dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:19 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Uit je signature mag ik afleiden dat je erg trots bent op je OP's?
Errr volgende week toch pas??quote:Op donderdag 28 september 2006 16:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kGa h'm over een half uurtje bekijken, dan ben ik thuis
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...quote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef NX het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt opgelet
Ik dacht dat het ergens in Sezioen 2 (waar ze die franse gekke wijf tegenkomen) werd verteld...
Een schip met dieren bedoelt voor een dierentuin (dacht ik) botste tegen het eiland, zoiets...
Omdat ze het 'monster' met dynamiet te pakken hebben gekregen. Al gaan wel de geruchten dat hij in het vorm van die paard (met Kate) en met die gozer van Hurley en de vader van Jack tezien is geweest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:58 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...
In het begin was dat krakende "monster" in de jungle er ook veel vaker, in season 2 heb je daar ook bijna niets meer van gezien.
Het monster is niet vernietigd door die dynamiet, Eko kwam het halverwege seizoen 2 nog tegen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Omdat ze het 'monster' met dynamiet te pakken hebben gekregen. Al gaan wel de geruchten dat hij in het vorm van die paard (met Kate) en met die gozer van Hurley en de vader van Jack tezien is geweest.
Dat is dan ook niet gebeurd. In een interview heeft één van de acteurs gezegd dat die ijsbeer niet echt was. Misschien was het hallucinatie oid, maar de ijsbeer zat iig niet op een schip dat onderweg was naar een dierentuin.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:58 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...
De ijsbeer is een product van Walt. In de terugblikken van Michael werd al duidelijk dat Walt speciale krachten heeft... Hij haalde die beer uit die strip... (toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Het monster is niet vernietigd door die dynamiet, Eko kwam het halverwege seizoen 2 nog tegen.
[..]
Dat is dan ook niet gebeurd. In een interview heeft één van de acteurs gezegd dat die ijsbeer niet echt was. Misschien was het hallucinatie oid, maar de ijsbeer zat iig niet op een schip dat onderweg was naar een dierentuin.
Daar kwam idd ook die ijsbeer invoor. Hij kreeg ook een ijsbeer als cadeau van Michael als klein kind.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De ijsbeer is een product van Walt. In de terugblikken van Michael werd al duidelijk dat Walt speciale krachten heeft... Hij haalde die beer uit die strip... (toch?)
Omg sick mindquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat nou he.
Wat nou als je een prins albert hebt, daar op het eiland zit, en die magneet aan gaat? Lijkt me pijnlijk.
Hij is een dokter en weet dat stress (hij had al een paar dagen niet geslapen geloof ik) hallucinaties kan veroorzaken. Hij weet zeker dat wat hij zag niet echt was en accepteert dat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:49 schreef tass het volgende:
INu ik erover nadenk vind ik het nog steeds raar dat Jack zomaar zijn vader vergeten is.
Hoe zou jij reageren als je de kist vindt waar het lijk in hoort te liggen en het is verdwenen, en je later je levende vader tegenkomt????
Ik zou gek worden denk ik .....
Echt dit is 1 van de dingen waar ik me heel erg aan kan ergeren.
Heb em ook gezien, wel netjes samengevat in 42 minuten..Die goedkeurende knik op het eind van Jack en Kate vind ik wel stoer, voordat ze een zak over hun kop krijgen door 'the others'.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
De tale of survival
Zonet gekeken, en ik ben weer helemaal in de stemming
Die dodelijk blik naar Michael, en Hurley die terug gaat naar 'het kamp'. In de previews zag je Sawyer alleen en gevangen, en Jack ook. Kate die zag je met de others lopen. Vraag me af hoe het verder gaatquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb em ook gezien, wel netjes samengevat in 42 minuten..Die goedkeurende knik op het eind van Jack en Kate vind ik wel stoer, voordat ze een zak over hun kop krijgen door 'the others'.![]()
Je zag ook Sayid en Djin? met pistolen..ze gaan waarschijnlijk naar the others...quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die dodelijk blik naar Michael, en Hurley die terug gaat naar 'het kamp'. In de previews zag je Sawyer alleen en gevangen, en Jack ook. Kate die zag je met de others lopen. Vraag me af hoe het verder gaat.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn er nog geen nieuwe teasers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Ranja_Ranja op 01-10-2006 11:56:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je link doet het niet (meer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:Hoe kan dat ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef goudenkooii het volgende:
edit
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Lostie meldt zich net op tijd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: