Met de trein, bus en te voet het laatste stukje denkquote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef Kinga het volgende:
Ik lag gisteren in bed, en bedacht me, dat we nog steeds niet weten hoe die ijsbeer daar nou kwam....
Ik denk sowieso zelden aan Lost in bed, maar als ik daar dan toch over Lost-personages zou denken, dan zou het toch die ijsbeer niet zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef Kinga het volgende:
Ik lag gisteren in bed, en bedacht me, dat we nog steeds niet weten hoe die ijsbeer daar nou kwam....
Dan heb je niet echt opgeletquote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef Kinga het volgende:
Of waarom die nummers ongeluk brengenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef Kinga het volgende:
Ook ik zou zeker niet aan die ijsbeer denken.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk sowieso zelden aan Lost in bed, maar als ik daar dan toch over Lost-personages zou denken, dan zou het toch die ijsbeer niet zijn.
Juist dat er dieren naar het eiland zijn gebracht om te onderzoeken wat ermee zou gebeuren...quote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef NX het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt opgelet
Ik dacht dat het ergens in Sezioen 2 (waar ze die franse gekke wijf tegenkomen) werd verteld...
Een schip met dieren bedoelt voor een dierentuin (dacht ik) botste tegen het eiland, zoiets...
De wat?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef dapluiz het volgende:
Die nummers zijn nu zo'n beetje verklaard via the lost experience, dat ze met de valenzetti equation te maken hebben, ze hebben alleen nog niet verteld waarom ze ongeluk aan hurley brengen..
precies. Lost weer.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:34 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik trouwens ook tof vind is dat iedereen voor het ongeluk een relatie met elkaar had. Toen Jin het huis van de ambasadeur ( ? ) binnen liep, zag je op de TV waar het kleine kind naar zat te kijken Hugo
Of toen de vader van Shannon dood was, zag je Jack op de achtergrond lopen
Je mist alleen 400 subplots, net gekeken en zonde van m'n tijd dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:52 schreef Geqxon het volgende:
3x00 is erg leuk voor als je nog nooit Lost hebt gezien en je geen zin hebt de afgelopen 48 afleveringen te gaan kijken!
Ik vind dat ze nog redelijk veel informatie geven. Alhoewel seizoen 1 wel erg kort beschreven isquote:Op donderdag 28 september 2006 14:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je mist alleen 400 subplots, net gekeken en zonde van m'n tijd dus.
Uit je signature mag ik afleiden dat je erg trots bent op je OP's?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:27 schreef Miguel het volgende:
Eindelijk op bladzijde 6Dan hebben we hopelijk weer werkende plaatjes (de vorige waren niet op mijn webspace gehost, werken al een tijdje niet meer, maar topic 35 heeft de hele zomer overleefd...)
Seizoen 3 kan los!
Niet dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:19 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Uit je signature mag ik afleiden dat je erg trots bent op je OP's?
Errr volgende week toch pas??quote:Op donderdag 28 september 2006 16:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kGa h'm over een half uurtje bekijken, dan ben ik thuis
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...quote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef NX het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt opgelet
Ik dacht dat het ergens in Sezioen 2 (waar ze die franse gekke wijf tegenkomen) werd verteld...
Een schip met dieren bedoelt voor een dierentuin (dacht ik) botste tegen het eiland, zoiets...
Omdat ze het 'monster' met dynamiet te pakken hebben gekregen. Al gaan wel de geruchten dat hij in het vorm van die paard (met Kate) en met die gozer van Hurley en de vader van Jack tezien is geweest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:58 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...
In het begin was dat krakende "monster" in de jungle er ook veel vaker, in season 2 heb je daar ook bijna niets meer van gezien.
Het monster is niet vernietigd door die dynamiet, Eko kwam het halverwege seizoen 2 nog tegen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Omdat ze het 'monster' met dynamiet te pakken hebben gekregen. Al gaan wel de geruchten dat hij in het vorm van die paard (met Kate) en met die gozer van Hurley en de vader van Jack tezien is geweest.
Dat is dan ook niet gebeurd. In een interview heeft één van de acteurs gezegd dat die ijsbeer niet echt was. Misschien was het hallucinatie oid, maar de ijsbeer zat iig niet op een schip dat onderweg was naar een dierentuin.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:58 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...
De ijsbeer is een product van Walt. In de terugblikken van Michael werd al duidelijk dat Walt speciale krachten heeft... Hij haalde die beer uit die strip... (toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Het monster is niet vernietigd door die dynamiet, Eko kwam het halverwege seizoen 2 nog tegen.
[..]
Dat is dan ook niet gebeurd. In een interview heeft één van de acteurs gezegd dat die ijsbeer niet echt was. Misschien was het hallucinatie oid, maar de ijsbeer zat iig niet op een schip dat onderweg was naar een dierentuin.
Daar kwam idd ook die ijsbeer invoor. Hij kreeg ook een ijsbeer als cadeau van Michael als klein kind.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De ijsbeer is een product van Walt. In de terugblikken van Michael werd al duidelijk dat Walt speciale krachten heeft... Hij haalde die beer uit die strip... (toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |