Omg sick mindquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat nou he.
Wat nou als je een prins albert hebt, daar op het eiland zit, en die magneet aan gaat? Lijkt me pijnlijk.
Hij is een dokter en weet dat stress (hij had al een paar dagen niet geslapen geloof ik) hallucinaties kan veroorzaken. Hij weet zeker dat wat hij zag niet echt was en accepteert dat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:49 schreef tass het volgende:
INu ik erover nadenk vind ik het nog steeds raar dat Jack zomaar zijn vader vergeten is.
Hoe zou jij reageren als je de kist vindt waar het lijk in hoort te liggen en het is verdwenen, en je later je levende vader tegenkomt????
Ik zou gek worden denk ik .....
Echt dit is 1 van de dingen waar ik me heel erg aan kan ergeren.
Heb em ook gezien, wel netjes samengevat in 42 minuten..Die goedkeurende knik op het eind van Jack en Kate vind ik wel stoer, voordat ze een zak over hun kop krijgen door 'the others'.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
De tale of survival
Zonet gekeken, en ik ben weer helemaal in de stemming
Die dodelijk blik naar Michael, en Hurley die terug gaat naar 'het kamp'. In de previews zag je Sawyer alleen en gevangen, en Jack ook. Kate die zag je met de others lopen. Vraag me af hoe het verder gaatquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb em ook gezien, wel netjes samengevat in 42 minuten..Die goedkeurende knik op het eind van Jack en Kate vind ik wel stoer, voordat ze een zak over hun kop krijgen door 'the others'.![]()
Je zag ook Sayid en Djin? met pistolen..ze gaan waarschijnlijk naar the others...quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die dodelijk blik naar Michael, en Hurley die terug gaat naar 'het kamp'. In de previews zag je Sawyer alleen en gevangen, en Jack ook. Kate die zag je met de others lopen. Vraag me af hoe het verder gaat.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn er nog geen nieuwe teasers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Ranja_Ranja op 01-10-2006 11:56:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je link doet het niet (meer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:Hoe kan dat ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef goudenkooii het volgende:
edit
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Lostie meldt zich net op tijd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
kben nu net begonnen, heb seizoen 1 gezien, seizoen 2 ben ik gestart, ben nu al volop lost-junky (evenals prison break) (misschien begin ik ooit nog wel eens aan 24, maar die is al heel lang bezig, lijkt me geen beginnen aan)Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400![]()
Nog een paar dagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
120 afleveringen ... dat is in 24 dagen (5 afleveringen per dagquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef Waltero het volgende:
misschien begin ik ooit nog wel eens aan 24, maar die is al heel lang bezig, lijkt me geen beginnen aan) zo gedaan! Kan je in januari gelijk bij seizoen 6 binnen vallen
Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: