Spannendquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef Yoni het volgende:
De vorige was alweer volgekletst.
En we kunnen nu dus ook privé kletsen![]()
![]()
Dat kon al een flinke tijd....quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef -Marjo- het volgende:
Je kan ook je eigen posts en de topicstarter een afwijkende kleur geven
Op het envelopje klikken helemaal bovenaan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:42 schreef robbedoeseos300d het volgende:
En hoe doe je dat dan??
Tis wel handig ja!quote:
* WurM zoekt wanhopigquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef -Marjo- het volgende:
Je kan ook je eigen posts en de topicstarter een afwijkende kleur geven
.... en niet gemist ook trouwensquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Goed dat jullie 't zeggen, had 't anders niet gemerkt.
Een directe flits, zoals dat ook niet anders kan met alleen een ... Canon S70quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:40 schreef Vliegvrager het volgende:die is leuk pie. Hoe heb je m belicht, indirect geflitst?
Dank je Lord !!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuke foto Pie
Files, steeds vaker krijg ik e rmee te maken, wel nieuw voor mij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:40 schreef freud het volgende:
Jij nar...
De files waren weer heerlijk vanochtend. Om 6:25 weg en dan nog gezellig alchter 10km aansluiten. Je zou verwachten dat men niet meer zo schrikt van de regen, maar helaas is het tegendeel waar.
GAAAP
Ik heb er elke dag mee te maken, mag van Delft - Utrecht rijden. Is relatief nog een aardige route. De andere kant op, of Den Haag in is erger... Maar goed, als ik om 6:30 vertrek dan heb ik maar 20 minuten vertraging. Wel funest voor je nachtrust overigens.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Files, steeds vaker krijg ik e rmee te maken, wel nieuw voor mij.Maar vaak zijn files niet eens nodig en vraag je je af ... waarom ineens een file
![]()
Delft - Utrecht, dan heb je aan de trein ook niet zoveelquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er elke dag mee te maken, mag van Delft - Utrecht rijden. Is relatief nog een aardige route. De andere kant op, of Den Haag in is erger... Maar goed, als ik om 6:30 vertrek dan heb ik maar 20 minuten vertraging. Wel funest voor je nachtrust overigens.
Nope, zeker niet als ik in Utrecht Oost moet zijn (Rijnsweerd). Met de trein tussen de 90 en 130 minuten, afhankelijk van NS en drukte bij de bussen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Delft - Utrecht, dan heb je aan de trein ook niet zoveel
Kan me dat goed voorstellen, is ook tijdsverlies waar je nix aan hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er elke dag mee te maken, mag van Delft - Utrecht rijden. Is relatief nog een aardige route. De andere kant op, of Den Haag in is erger... Maar goed, als ik om 6:30 vertrek dan heb ik maar 20 minuten vertraging. Wel funest voor je nachtrust overigens.
Behalve op de hoofdverbindingen, want daar is de trein wel een alternatief. Ik ben op Den-Haag Utrecht sneller met de trein dan met de auto (en even snel als de motor). EN dan kan ik nog lekker mn krantje lezen ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kan me dat goed voorstellen, is ook tijdsverlies waar je nix aan hebt.
Hele randstadgebeuren is in mijn ogen vaak een crime en ik... ik moet er aan wennen om hier te rijden.![]()
Yep, die hoofdverbindingen van de ns ...althans in regie west ... die lopen best wel aardig en snel. Maar met de motor niet sneller ... tssssssssss.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Behalve op de hoofdverbindingen, want daar is de trein wel een alternatief. Ik ben op Den-Haag Utrecht sneller met de trein dan met de auto (en even snel als de motor). EN dan kan ik nog lekker mn krantje lezen ook.
Overigens heb ik begrepen dat er noga wat klachten zijn over de hanteerbaarheid van de Nikon D80
[afbeelding]
Maar goed dat er geen grip onder zitquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Overigens heb ik begrepen dat er nogal wat klachten zijn over de hanteerbaarheid van de Nikon D80
[afbeelding]
Ruikt naar compenseren van kwaliteit door kwantiteitquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Overigens heb ik begrepen dat er nogal wat klachten zijn over de hanteerbaarheid van de Nikon D80
[afbeelding]
Eyquote:
zolang het in de emmer stroomd is het niet echt een probleem toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EyJij hier
Er was weer lekkage in mijn keuken gister
Ik had een emmertje neergezet op de plek waar ik het plafond had gesloopt en er stond 4 cm water in het emmertje
Hij staat daar ook best goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zolang het in de emmer stroomd is het niet echt een probleem toch?
gewoon de emmer laten staan.![]()
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef prupke het volgende:
Yup ben weer aanwezig
toch humor om 4 mannen te zien die een tor willen fotograferen
[afbeelding]
en dan ook nog flitsen, (net of er ook maar enige kans was dat er nog licht bij de kever kon komen )quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn al die prutsers zaten in MIJN licht
Vooral die HM2 met zijn lens en zijn tussenring
Hij zat zo ongeveer IN de kever
Is het niet handiger om even de tor op een wat makkelijker bereikbare plek te zetten?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef prupke het volgende:
Yup ben weer aanwezig
[afbeelding]
dit ging best goed hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:00 schreef freud het volgende:
[..]
Is het niet handiger om even de tor op een wat makkelijker bereikbare plek te zetten?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef WurM het volgende:
Is er ook maar iemand die aan die tor/kever denkt?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]http://www.partijvoordedieren.nl/
Arm beest kan vast niet tegen zoveel flitslicht...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef WurM het volgende:
Is er ook maar iemand die aan die tor/kever denkt?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
http://www.partijvoordedieren.nl/
Ik zat meer aan de enge mensen te denken dan aan het licht iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Arm beest kan vast niet tegen zoveel flitslicht...
laat staan tegen al die enge mensen om hem heen...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef prupke het volgende:
Yup ben weer aanwezig
[afbeelding]
*reikt een dweil aan...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn lekkage is dus nog wat verergerdIk kom net thuis en mijn halve keuken staat blank.
Het heeft ook belachelijk hard geregend vandaag.. bij mij liggen er ook dweilen in de keuken nuquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn lekkage is dus nog wat verergerdIk kom net thuis en mijn halve keuken staat blank.
Getver P!!! Is het dan niet zo dat het niet je bovenburen zijn, maar ergens anders weg door die hevige regenval?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Arm beest kan vast niet tegen zoveel flitslicht...
laat staan tegen al die enge mensen om hem heen...
Volgens mij niet. De regenbui staat de andere kant op en het heeft wel eens harder geregend volgens mij....kan me niet voorstellen dat het nu ineens is. Daarnaast had-ie net staan afwassen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver P!!! Is het dan niet zo dat het niet je bovenburen zijn, maar ergens anders weg door die hevige regenval?
Poe hey, wat een pech P..hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De regenbui staat de andere kant op en het heeft wel eens harder geregend volgens mij....kan me niet voorstellen dat het nu ineens is. Daarnaast had-ie net staan afwassen.
veel plezier met tellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Poe hey, wat een pech P..hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden?
Ohw en hoi luitjes, An gaat maar vast wat tellen, voor ze weer blunders maakt![]()
Nee. De huismeester komt morgenochtend half 8 langs.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:55 schreef PKfotografie het volgende:
@ PdeHoog
is er al iemand ingeschakeld die er naar komt kijken en het moet gaan oplossen?
We zullen je dit keer niet lastig vallen via SMSquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:59 schreef An24 het volgende:
Ohw en hoi luitjes, An gaat maar vast wat tellen, voor ze weer blunders maakt![]()
lekker vlotquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. De huismeester komt morgenochtend half 8 langs.
Ja nogal...ik ga zo maar weer een stuk plafond slopen. Kijken of ik iig het water richting meterkast kan voorkomen. Kan ik iig de stroom erop houden vannacht.quote:
dat zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja nogal...ik ga zo maar weer een stuk plafond slopen. Kijken of ik iig het water richting meterkast kan voorkomen. Kan ik iig de stroom erop houden vannacht.
Hij bonkt maar ffquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat zou wel fijn zijn.
anders hoor je hem nog niet eens aanbellen![]()
zal ik doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks..hulp van je hubbie gehad, geef dr eens knuffel van me![]()
Hoezo wakker worden????quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pie rammelt met de bel ...wakkerrrrrrr worduhhhhhhh.![]()
Ook goeiemorgen.![]()
Heb je een huis met zwembad, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHuismeester is langs geweest......nu maar even afwachten
Hmmm....als je het zo gaat bekijken........ Zijn hier dames die in bikini willen poseren in mijn keukenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:57 schreef freud het volgende:
[..]
Heb je een huis met zwembad, is het weer niet goed.
Nee joh.....dat doet afbreuk aan de uitstraling die ik dan probeer te creeerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tussen de brownies ?
Ik poseer niet schaarsgekleed hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Leren heet dat tegenwoordig, dat schaars gekleed poseren in PdH's keuken.![]()
iemand?
Gewoon aangekleed poseren onder de stortbui van water danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik poseer niet schaarsgekleed hoor. Met mijn figuur gaan mensen daar echt niet blij van worden
![]()
Met een wit t-shirt zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon aangekleed poseren onder de stortbui van water dan![]()
Het is een ideequote:
wrom bij nie ff koffie komen drinkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Dan maar voord e 2'e keer dit bericht plaatsen, ging wat mis denk ik.
Vanmorgen op stap geweest in dat lekkere weer en schitterende luchten. Na eerst op de Maasvlakte te zijn geweest, was het Slufterstrand aan de beurt en van daaruit naar Brielle.![]()
Maar ... veel foto's mislukt omdat ik ongemerkt schijnbaar steeds die iso waarde verzet en die stond op 400.Wanneer ik foto's maak, denk ikd at de r.duim langs de iso knop gaat en ik daardoor onbewust die instelling verander.
Dit was wel 1 van de betere ...
[[url= afbeelding]]http://www.petlin.nl/maasvlakte.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Is ook zo, je zit daar in de buurt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wrom bij nie ff koffie komen drinken
Sorryquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Is ook zo, je zit daar in de buurt.![]()
Maar ... ik moest veel binnen een bepaalde tijd zien, daar ik op tijd weer thuis moest zijn. Was net op tijd en gelukkig net geen kettingbotsing. Wat een gekken bij de weg![]()
Nee hoor alle kleuren mogen zolang de kleur maar heel licht isquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nee hoor alle kleuren mogen zolang de kleur maar heel licht is
Hey PW, 400 ISO is toch geen probleem bij die 400D van je? Ik doe bijna alles op 400!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Is ook zo, je zit daar in de buurt.![]()
Maar ... ik moest veel binnen een bepaalde tijd zien, daar ik op tijd weer thuis moest zijn. Was net op tijd en gelukkig net geen kettingbotsing. Wat een gekken bij de weg![]()
Tssssssss ... luiaard.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:41 schreef An24 het volgende:
![]()
An leeft ook weer....eindelijk een beetje kunnen eten....![]()
En nu verder met niets doen![]()
Ik wil zo laag mogelijk met mijn iso en als er zon is helemaal. Maar was lullig, daar ik die 400D op M-stand had staan en de belichting gegeven ogenblik voor een serie zo wou laten staan. Lullig als iso dan van 100 naar 400 stijgt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:24 schreef freud het volgende:
[..]
Hey PW, 400 ISO is toch geen probleem bij die 400D van je? Ik doe bijna alles op 400!
met je leveltjes spelen in photoshopquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik heb vandaag o.a. mijn B&W Polafilter uitgeprobeerd. De luchten worden er mooier van, maar de onderwerpen zelfs worden er grauwer van zo lijkt het.:-(
Iemand tips?
Maar dat is het laatste wat ik wil Ynskequote:
ik heb er zelf nog geen last van gehad dat ze grauwer waren...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar dat is het laatste wat ik wil Ynske![]()
Ik baal er gewoon van als mijn foto niet zo is zoals ik hem voor ogen heb en later zou moeten bijwerken.
Natuurlijk kan ps helpen om het nog mooier of anders te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssssss ... luiaard.
ff duiken![]()
Ik denk dat ik thuis maar eens een hele serie ga maken, met en zonder pola, en die wb. Wil nog zoveel uittesten, ook die 100mmquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er zelf nog geen last van gehad dat ze grauwer waren...
misschien eens met je whitebalance spelen op je camera?
voor je gemaakte foto's toch maar eventjes photoshoppen
Het is wel zo dat PS steeds meer onderdeel wordt van de fotografie in het algemeen. Dus misschien er toch maar eens aan gaan danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar dat is het laatste wat ik wil Ynske![]()
Ik baal er gewoon van als mijn foto niet zo is zoals ik hem voor ogen heb en later zou moeten bijwerken.
Natuurlijk kan ps helpen om het nog mooier of anders te krijgen.![]()
Ik ben er wel mee aan het spelen, maar dan voor de lol ... kijken wat voor grappen ik met een foto kan uithalen. Ik weet ook dat er veel gebruik van wordt gemaakt, toch stuit me het tegen de borst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is wel zo dat PS steeds meer onderdeel wordt van de fotografie in het algemeen. Dus misschien er toch maar eens aan gaan dan
je kan erg veel in PS. maar lang niet alles.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee aan het spelen, maar dan voor de lol ... kijken wat voor grappen ik met een foto kan uithalen. Ik weet ook dat er veel gebruik van wordt gemaakt, toch stuit me het tegen de borst.
Waarom een goeie camera kopen, als je in feite met ps alles doen kunt.![]()
Omdat PS geen magie is. De basis moet goed zijn. En ik ben ITer, dus aardslui, en dus als mjin foto al erg goed is, minder PS werk! Daarom zijn mijn foto's ook minder bewerkt dan die van Yoni in het levende geschiedenis topique.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben er wel mee aan het spelen, maar dan voor de lol ... kijken wat voor grappen ik met een foto kan uithalen. Ik weet ook dat er veel gebruik van wordt gemaakt, toch stuit me het tegen de borst.
Waarom een goeie camera kopen, als je in feite met ps alles doen kunt.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat PS geen magie is. De basis moet goed zijn. En ik ben ITer, dus aardslui, en dus als mjin foto al erg goed is, minder PS werk! Daarom zijn mijn foto's ook minder bewerkt dan die van Yoni in het levende geschiedenis topique.
Ik begrijp jou en vele anderen wel ...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je kan erg veel in PS. maar lang niet alles.
je moet PS alleen gebruiken zoals je ook een doka zou gebruiken.
dus wat contrast en kleur aanpassen. (en dan zover gaan als je zelf wil)
jullie mij dus ook wel.quote:niet gebruiken als een tekenprogramma. want dan is de camera overbodig.
waar ik PS voor gebruik is voor mijn RAW / NEF bestanden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik begrijp jou en vele anderen wel ...![]()
[..]
jullie mij dus ook wel.![]()
Het kan niet, maar ik wil de perfecte plaat nastreven gemaakt met de camera. Iets waar ik nog altijd ver vanaf ben![]()
Ik probeer te voorkomen dat ik een kaartje vol heb en 3 kwart weggooien moet. In mijn optiek heb ik het dan fout gedaan. Maar, zoals ik al zei en met wat je nu schreef ... begrijpen doe ik je dondersgoed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
waar ik PS voor gebruik is voor mijn RAW / NEF bestanden.
ik verander dan niet echt iets aan de foto.
ik bepaal alleen achteraf de waarden. (kan ook wel in het menu van de camera (voor een groot deel) maar dat kost veel meer tijd)
ik schiet liever overdag veel foto's die ik onder het fokken bekijk en bewerk.
als dat ik op locatie veel aan het klooien ben. en me 's avonds stierlijk verveel
Ehm.. lieve schat.. ik ook ITer, ik ook aardslui... mijn bewerkingen kosten amper tijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat PS geen magie is. De basis moet goed zijn. En ik ben ITer, dus aardslui, en dus als mjin foto al erg goed is, minder PS werk! Daarom zijn mijn foto's ook minder bewerkt dan die van Yoni in het levende geschiedenis topique.
Je gebruikt actions?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ehm.. lieve schat.. ik ook ITer, ik ook aardslui... mijn bewerkingen kosten amper tijd
Ik heb er 1 voor het kadertje gemaakt, toch wel handig hoorquote:
Daar gebruik ik bordermaker voorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor het kadertje gemaakt, toch wel handig hoor
Ja als ik er veel heb, maar om helemaal bordermaker te openen voor een enkel fotootje, daar ben ik dan weer te lui voorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Daar gebruik ik bordermaker voorZo lui ben ik dan weer wel
ik gebruik meerdere actions.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja als ik er veel heb, maar om helemaal bordermaker te openen voor een enkel fotootje, daar ben ik dan weer te lui voor
Goed eten, goed slapen, leuke dingen doen, geen stress.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
beter, hoe krijg je dat voor elkaar![]()
hmmm ook maar eens aan beginnen danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goed eten, goed slapen, leuke dingen doen, geen stress.
Normale recept dus
Werkt prima...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm ook maar eens aan beginnen dan![]()
quote:ter hoogte van knp. Prins Clausplein
omleiding ingesteld in verband met een ernstig ongeval
Verkeer richting Utrecht via Rotterdam en Gorinchem (A15/A27)
tussen Waddinxveen en Reeuwijk
9 km stilstaand verkeer (vertraging: meer dan 20 min) door een ernstig ongeval
ter hoogte van Reeuwijk
wegafsluiting in verband met een ernstig ongeval
verkeer wordt via de af- en toerit geleid
Geslapen van 9 tot 7?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalEindelijk eens een normale nacht gemaakt
Van 9 uur gisteravond tot 7 uur vanmorgen
Zo maar eens op gaan schieten om naar kantoor te gaan
Maar zit er vooruitgang in?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
JaIk was totaal gaar gisteren na al dat gedoe met die lekkage.
Dat zal dan ook best wel. Hopelijk is het leed geleden voor jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
JaIk was totaal gaar gisteren na al dat gedoe met die lekkage.
VvE gaat met de buurman en een loodgieter kijken naar de afvoer. Wanneer weet ik niet, maar de buurman gebruikt zijn afvoer op dit moment niet meer. Vermoedelijk gewoon een nieuwe afvoer erin en klaar.quote:
t zou fijn zijn als t nu lekker opgelost wordquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VvE gaat met de buurman en een loodgieter kijken naar de afvoer. Wanneer weet ik niet, maar de buurman gebruikt zijn afvoer op dit moment niet meer. Vermoedelijk gewoon een nieuwe afvoer erin en klaar.
Ik zeg: purschuimquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VvE gaat met de buurman en een loodgieter kijken naar de afvoer. Wanneer weet ik niet, maar de buurman gebruikt zijn afvoer op dit moment niet meer. Vermoedelijk gewoon een nieuwe afvoer erin en klaar.
Als dat de oplossing is en daarmee je probleem weg, alleen maar beter zo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No shit, ik zit nog altijd hier thuis. Heb om 10:00 een afspraak in Nieuwegein. Belde hem net even om aan te geven dat ik later was, stond hij ook in de filequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:12 schreef Yoni het volgende:
Wat een K.U.T. weer! Ik zit al een eeuw te wachten tot het droog is, maar dat wordt het niet echt. Vertik het echt om nu weg te gaan, ben binnen een seconde doorweekt...
Ik zit heel erg in dubio wat ik zal doen. Tis hier nu droog, maar je zal altijd zien dat het plenst als ik in R'dam de metro uitkom. En voor een dag nutteloos op kantoor hangen, heb ik geen nat pak over....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef freud het volgende:
[..]
No shit, ik zit nog altijd hier thuis. Heb om 10:00 een afspraak in Nieuwegein. Belde hem net even om aan te geven dat ik later was, stond hij ook in de file.
Never underestimate duc-tapequote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:22 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zeg: purschuim. Ducktape en tie reps helpen nu niet, en dan blijft pur schuim over.
Jij wel. Ik was om 6:45 al aan het werk! Debiel, I know.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:03 schreef Xilantof het volgende:
goedemiddag!![]()
Na wat rare nachten had ik blijkbaar wéér wat slaap nodig![]()
werd om 11 uur wakker!
Toch wel handig dusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Nu ben ik wel met mijn nieuw cameraspul bezig, maar nu pas met de software wat er bijgeleverd werd. Zoals "Digital Photo Profesional" wat er ook bij zat en als ik bekijk aan die paar RAW files die ik heb, wat ik daarmee nog kan ....
Zou haast zeggen, alleen nog in RAW foto's maken. Alleen .... dan is een 4gb kaartje niet meer genoeg:-):-)
Pfff, dat je zin hebt in al dat bewerken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Nu ben ik wel met mijn nieuw cameraspul bezig, maar nu pas met de software wat er bijgeleverd werd. Zoals "Digital Photo Profesional" wat er ook bij zat en als ik bekijk aan die paar RAW files die ik heb, wat ik daarmee nog kan ....
Zou haast zeggen, alleen nog in RAW foto's maken. Alleen .... dan is een 4gb kaartje niet meer genoeg:-):-)
bewerken is leukquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:40 schreef freud het volgende:
[..]
Pfff, dat je zin hebt in al dat bewerken...
precies. Ik gebruik RAW alleen voor bewerken. Niet om een verloren foto terug tot leven te wekkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bewerken is leuk![]()
(als het niet teveel tijd in beslag neemt)
ik schiet ook alles raw.
heeft 1 erg groot voordeel.
als de foto niet super is begin je niet eens aan het bewerken en gooi je hem meteen weg.
blijven de bestanden ook nog eens iets overzichtelijk
Dat schreef ik gisteren al, dat heb ik juist niet. Maar .... als ik zie wat dat programma kan, wil ik wel eens ff stoeien met RAW files.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:40 schreef freud het volgende:
[..]
Pfff, dat je zin hebt in al dat bewerken...
Ik stoei ook met raw filesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat schreef ik gisteren al, dat heb ik juist niet. Maar .... als ik zie wat dat programma kan, wil ik wel eens ff stoeien met RAW files.![]()
jij schiet JPG in raw formaat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik stoei ook met raw files
ik gooi ze op de pc, dan crop ik de foto , en dan verklein ik hem
Het enige dat het bij de Fuji bijgeleverde software kan is het .RAF file omzetten naar TIFF... en PSP (althans de versie die ik heb) kan niet met .RAF overweg..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
doe hier eens kijken :quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef diedrick het volgende:
[..]
Het enige dat het bij de Fuji bijgeleverde software kan is het .RAF file omzetten naar TIFF... en PSP (althans de versie die ik heb) kan niet met .RAF overweg..![]()
kent geen .RAF.... a;thans, als ik het subdir aanklik waarin de RAF files staan zegt ie dat er geen ondersteunde formaten in staan..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
doe hier eens kijken :
http://www.foto-freeware.de/raw-shooter-essentials.php
ga ik verder zoeken naar een "gratis"proggie....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:48 schreef PKfotografie het volgende:
hmm minder
dan weet ik niks voor je wat gratis is
Hey Prupke.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik schiet op raw omdat je dan nog de mogelijkheid hebt om iets met je foto te kunnen doen. Wat niet altijd noodzakelijk is vind ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Prupke.
Ik gooi de jpeg's ook op de pc hoor, maar aan mijn originelen kom ik niet![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:25 schreef PKfotografie het volgende:
die dof is ook echt flinter dun
Toffe foto en macro is zowiezo gaaf om te doen. Alleen... het laat je ook zien dat niet altijd alles zo schoon is als je denktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dat soort dingen moet je dus ook NIET fotograferenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 06:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toffe foto en macro is zowiezo gaaf om te doen. Alleen... het laat je ook zien dat niet altijd alles zo schoon is als je denkt![]()
Schoon?
Wist ik het, was gewoon ff vanuit de hand 'onzinnig' aan het klikkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je dus ook NIET fotograferenDaar schrik je alleen maar van
Die foto van die tor is mooiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Men herinnert zich vast deze foto nog
[afbeelding]
Op dat moment jaagden we dus op dit:
[afbeelding]
Overigens is een 100mm macrolens + een set tussenringen (12, 20, 36mm als ik me niet vergis) ook best tof
[afbeelding]
u ziet hier het logootje van pall mall van een pakje wat vergelijkbaar is met [afbeelding]
Bikkelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:14 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen, Ik ben vandaag wat vroeger op
quote:
Die tijd heb ik nu al achter de rugquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:41 schreef umberrella het volgende:
wil je ruilen...?
mijn stage komt neer op... Niets doen... stiekem fok! ken en ehmm niets doen... en dat 9 uur per dag...
= bijna hetzelfde alleen verveel je je wat meer maar daar voor in de plaats krijg je wel een heus uurloon!! wel 1 euro 60 -__-
Kan ik me voorstellen hoor, lang niets doen wordt je ook kriegel van.....maar doorleren werd het niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn vakantie ondertussen wel over mag zijn... Heb alleen nog geen idee wat voor 'n invulling ik moet gaan vinden...
Ik heb dat "niets doen" al langer vol gehouden dan ik ooit had durven dromen. Ik ben er namelijk eigenlijk helemaal niet zo goed inquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor, lang niets doen wordt je ook kriegel van.....maar doorleren werd het niet?
Wat moet je eraan bewerken dan?quote:Ik heb vandaag vakantie voor 1 dag....maar eens knutselen aan een fotobewerkingsopdrachtje van een collegatje van me![]()
Jammer dat je nog tot februari moet wachten, zulke keuzes kunnen lastig zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb dat "niets doen" al langer vol gehouden dan ik ooit had durven dromen. Ik ben er namelijk eigenlijk helemaal niet zo goed in
En ik wil opzich nog wel wat leren. Maar ik weet nog niet wat. Maar aangezien ik waarschijnlijk toch pas in februari kan instromen heb ik nog even tijd om me in te lezen.
[..]
Wat moet je eraan bewerken dan?
Leuk dagje voor de boeg, veel plezier!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:18 schreef freud het volgende:
Niets doen gaat ook vervelen ja, maar kon me altijd wel goed bezighouden. Ik heb over ruim een uur ook weekend gelukkig. Vanmiddag weer lekker fitnessen, even koken en dan naar de fotoclub. Het thema zoog als een dolle; Duitsland...
En FOK! is niet prive?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef umberrella het volgende:
ik vermaak me altijd prima... alleen op mns tage niet... want daar heb ik bijna niets te doen... en kan dan geen prive dingen doen.. bah...
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn laatste collega belde net, hij heeft een andere baan gevonden
ehhhhhhhhmquote:
en nu... ben ik de enige die over is, maar ziek thuis zitquote:
Files zijn voor de rust?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:36 schreef Xilantof het volgende:
Net weer lekker in de file gestaan
Mag straks weer naar de sport, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
De truc is ook de goede muziek. In de file geen:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Xilantof het volgende:
Training ging opzich best lekker.
En ook de file was best rustgevend ja. Ik zit er nooit met stress in. Je kan er immers toch niets aan doen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef freud het volgende:
[..]
De truc is ook de goede muziek. In de file geen:
- Offspring
- Rammstein
- Prodigy
Wel:
- Scissor sisters
- Lenny Kravitz
- K's Choice
- Jamie cullum
- Beach Boys
Da's bijna midden in de nacht!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Muziek maakt geen flikker uit in de fileHet moet zo hard mogelijk zijn
Ik heb Deathstars gekregen van HM2. Toffe muziek
Morgen om 07:30 op kantoor zijnEens kijken of dat wil lukken
Joh, is maar een klein stukje rijden! Ik zit rond die tijd meestal al aan mijn tweede koffie in Utrecht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Muziek maakt geen flikker uit in de fileHet moet zo hard mogelijk zijn
Ik heb Deathstars gekregen van HM2. Toffe muziek
Morgen om 07:30 op kantoor zijnEens kijken of dat wil lukken
Dat stukje is ook maar klein iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, is maar een klein stukje rijden! Ik zit rond die tijd meestal al aan mijn tweede koffie in Utrecht.
ik aan mijn eerste bakje koffiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, is maar een klein stukje rijden! Ik zit rond die tijd meestal al aan mijn tweede koffie in Utrecht.
Grote emmer met water op een timer boven je bedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Dat stukje is ook maar klein iddMoet alleen wel mijn bed uit zien te komen
Da's problematischer
1 been tegelijk das de trucquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat stukje is ook maar klein iddMoet alleen wel mijn bed uit zien te komen
Da's problematischer
Geen goed planquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef freud het volgende:
[..]
Grote emmer met water op een timer boven je bed.
Beide op te lossen met een goeie knuppel. Probeer dat maar eens met 10km filequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef prupke het volgende:
de enige keren dat ik in de file sta is als er 2 mensen elkaar in de supermarkt tegenkomen die elkaar zo'n 20 jaar niet gezien hebben ...met de nodige ambulance geluiden erbij : ohhhh heeee hoooi laaaannng niet geziieeeennn
of dat er rolstoelers dwars op de stoep staan...
ruimte zat op de vluchtstrook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:45 schreef freud het volgende:
[..]
Beide op te lossen met een goeie knuppel. Probeer dat maar eens met 10km file.
Het is niet alles nee, maar wel een aardige stimulans om thuis iets te doen qua huishoudelijke dingen.quote:
Haha, gaat goed daarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....weer een probleem opgelostTijd voor de lunch
Depri wordt ik er niet van, maar lekker is anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ik word depri van dit weer![]()
Straks maar even naar V&D, shoppen voor een sjaalIk heb nu steeds al zo'n koude nek, maar vind het nog veeeel te warm voor mijn echte wintersjaal (die is superdik).
Ik ben niet eens in Delft aangekomen, shoppen duurde te lang. Dan maar doorgereden naar Hoek van Holland en daar lekker gegeten onder het genot van een wijntje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:12 schreef freud het volgende:
PW, IKEA delft zou ik geen camera meenemen. Delft drijft weg nu namelijk, en je hebt geen onderwaterbehuizing.
PS
Die foto geeft kinderen echt nachtmerries man! Freaky!
Goede reis! En weer heel thuis komen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:50 schreef HMaster-II het volgende:hoi hoi
![]()
Nog even een afscheids postje...Tjechië here we come
![]()
Fotocamera's in de tas : check
Tas ingepakt : bijna check
Papieren bij de hand : bijna check
TomTom afgericht : bijna check
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Goede reis! En weer heel thuis komen!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef HMaster-II het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik stap zo de auto in...![]()
Tot over een week..![]()
hier ook de boodschappen al weer binnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo hee, boodschappen ook al binnen ...albert doet het goed met online boodschappen. Tijd over dus:-))))
Welkom BBquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:22 schreef An24 het volgende:
Hey luitjes, nichtje maya is op bezoek...je weet wel..deze:
[afbeelding]
Ik kom haar even voorstellen, want ze heeft zich ook aangemeld op fok. Ook zij maakt mooie fototjes, die zal vast nog wel laat zien binnenkort...
please welcome-Bizzy-bee-
![]()
Mooie foto PW! Mooi hoe hoog de zee hier lijkt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, ff naar het strand geweest...wat een wind. Kon niet stil blijven staan om foto's te maken, wat best wel funest was voor de foto's zag ik net.:-( In 300mm stand is dat wel een vereiste!
Maar wel ontzettend lekker, die bruisende zee!!
ff update met foto van vanmorgen ...
[afbeelding]
BB wordt al gebruikt en zou wel eens heel verwarrend kunnen wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Welkom BB(lijkt me een goeie afkorting toch...?)
Dankjewel Yoniquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:45 schreef Yoni het volgende:
Welkom Bizzy Bee!
Hey -bizzy-bee- welkom op Fok! Meet gezellig mee. Met een compact kan je ook leuke dingen doen hoor! De meesten zijn zo begonnen. En tja, die beginners traagheid gaat wel over hoor. Over in gevorderde traagheid en daarna professionele traagheid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
nou daar zijn we dan....vers van de pers.![]()
ik ben dus -bizzy-bee- het nichtje van an24.
Zij heeft mij behoorlijk aangestoken met de fototjes gedoe![]()
tis voor mij ff wennen .... dus zal nog beetje last hebben van beginners traagheid![]()
maar goed dat komt.
hoop jullie ook eens te vergezellen tijdens een meet.
ben zoals ik al zei een beginneling en moet/wil nog veel leren. Ben nou nog even zoet met een compact camera maar hoop snel ook met de proffies mee te kunnen doen![]()
Niet eerlijk! Jij slaat beginner overquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:47 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Dankjewel Yoni
ter voorproefje maar even een foto!
[afbeelding]
hallo freud...thanks voor welkomquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:51 schreef freud het volgende:
[..]
Hey -bizzy-bee- welkom op Fok! Meet gezellig mee. Met een compact kan je ook leuke dingen doen hoor! De meesten zijn zo begonnen. En tja, die beginners traagheid gaat wel over hoor. Over in gevorderde traagheid en daarna professionele traagheid.
Zit in de familie hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:52 schreef freud het volgende:
[..]
Niet eerlijk! Jij slaat beginner over.
-B-B- dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BB wordt al gebruikt en zou wel eens heel verwarrend kunnen worden![]()
ook bedankt wurm.. ga me zo al helemaal thuis voelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:05 schreef WurM het volgende:
[..]
-B-B- dan?
Welkom -Bizzy-Bee-(edit: alweer welkom...
) Leuke foto!
Ik ben ook nog beginner
En nu moeten we nog steeds geloven dat je beginner bentquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:47 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Dankjewel Yoni
ter voorproefje maar even een foto!
[afbeelding]
Gezellig een leven hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef An24 het volgende:
-B-B- en ik gaan jullie verlaten...ff uiteten en gezellig een leven hebben in plaats van Fokken![]()
![]()
Kom je mee, best kans dat we bij een Beer eindigenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezellig een leven hebbenEn waarom houden jullie dat helemaal voor je zelf
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Kom je mee, best kans dat we bij een Beer eindigenmoet je wel tussen nu en vijf minuten in Dordt zijn
![]()
Dan zoek je toch ff iemand anders zonder leven en sleep je die mee naar de Beer in Delft ofzoquote:
Heb jij al gegetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dan zoek je toch ff iemand anders zonder leven en sleep je die mee naar de Beer in Delft ofzo
Zo jammerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben gister al uit eten geweest en moet leren
Als je er toch was, had je gelijk foto's kunnen maken in Hellevoetsluis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:46 schreef freud het volgende:
G*dver! Net voor jan L*L naar Hellevoetsluis gereden voor een afspraak bij een vriend nog voor zijn verjaardag (100 km return trip). Die eikel was het vergeten, en of ik anders volgend weekend kon. Dacht het niet dus. Eikel.
En ja, dit is een zeldzame keer dat FreuD echt pissig is.
Dank je, die golven waren ook mooi om te zien. Maar pas als de zon er op schijnt, dan worden ze pas echt gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Welkom BB(lijkt me een goeie afkorting toch...?)
[..]
Mooie foto PW! Mooi hoe hoog de zee hier lijkt.
Ik neem mijn cameraspullen niet mee als ik bij iemand op verjaardagsvisite ga...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als je er toch was, had je gelijk foto's kunnen maken in Hellevoetsluis.Mooi is het daar wel en een leuk pleintje om wat te drinken.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ander keertje gaan we wel weer naar de Beer
Ik zeg.....wijze les voor de volgende keerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef freud het volgende:
[..]
Ik neem mijn cameraspullen niet mee als ik bij iemand op verjaardagsvisite ga...
Mijn vriendin zei wel eens ... ben je getrouwd met die camera's? Nu is ze er aan gewend en waar ik ook heen ga, meestal zijn die cams dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef freud het volgende:
[..]
Ik neem mijn cameraspullen niet mee als ik bij iemand op verjaardagsvisite ga...
iemand roept mij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BB wordt al gebruikt en zou wel eens heel verwarrend kunnen worden![]()
hoeveel foto's schiet jij gemiddeld op een dag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Net ff nog naar buiten geweest, hoorde vuurwerk aan de andere kant van de waterweg. Was in Maassluis, maar ik te laat.
Toch nog een paar foto's gemaakt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna elke dag maak ik wel wat, ben ook veel bezig gewoon wat te experimenteren ... maar al te vaak zonder succes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoeveel foto's schiet jij gemiddeld op een dag?
ik schiet een 3 keer in de week foto's
en ben nu 3 keer klokje rond met de cam dus het vald mee.
maar jij maakt er denk ik een stuk meer
ik denk in plaatjes, maar hoef ze echt niet allemaal te hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Bijna elke dag maak ik wel wat, ben ook veel bezig gewoon wat te experimenteren ... maar al te vaak zonder succes.
In ieder geval denk ik in foto's![]()
OK, dus we hebben nu een BB(v) en een BB(m).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef PKfotografie het volgende:
iemand roept mij?![]()
welkom BB (fijn een naam genoot)
ehhh ik ben BBquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:48 schreef freud het volgende:
[..]
OK, dus we hebben nu een BB(v) en een BB(m).
Ik hoef ze ook niet allemaal te hebben, maar als ik iets zie wat voor mij een foto waard is, dan zal ik hem maken ook. Alleen, kan dit niet altijd op het zelfde moment, dan maar wat later en misschien met nog beter licht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik denk in plaatjes, maar hoef ze echt niet allemaal te hebben
(heb ook vaker geen zin om met dat ding te zeulen.)
misschien eens een topic openen over hoe zwaar is jou tas. (wil wel eens weten wat ieder mee zeuld aan gewicht)
BB(v) is volgens mij nu beter bekend als -B-B-quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:48 schreef freud het volgende:
[..]
OK, dus we hebben nu een BB(v) en een BB(m).
_b_b GAAT INDERDAAT ERG MAKKELIJKquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:00 schreef WurM het volgende:
[..]
BB(v) is volgens mij nu beter bekend als -B-B-
Lijkt lastig (streepje, shift-b, streepje enz...), maar met capslock is t geen probleem
of -Bizzy-Beequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:00 schreef WurM het volgende:
[..]
BB(v) is volgens mij nu beter bekend als -B-B-
Lijkt lastig (streepje, shift-b, streepje enz...), maar met capslock is t geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |