hier ook de boodschappen al weer binnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo hee, boodschappen ook al binnen ...albert doet het goed met online boodschappen. Tijd over dus:-))))
Welkom BBquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:22 schreef An24 het volgende:
Hey luitjes, nichtje maya is op bezoek...je weet wel..deze:
[afbeelding]
Ik kom haar even voorstellen, want ze heeft zich ook aangemeld op fok. Ook zij maakt mooie fototjes, die zal vast nog wel laat zien binnenkort...
please welcome-Bizzy-bee-
![]()
Mooie foto PW! Mooi hoe hoog de zee hier lijkt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, ff naar het strand geweest...wat een wind. Kon niet stil blijven staan om foto's te maken, wat best wel funest was voor de foto's zag ik net.:-( In 300mm stand is dat wel een vereiste!
Maar wel ontzettend lekker, die bruisende zee!!
ff update met foto van vanmorgen ...
[afbeelding]
BB wordt al gebruikt en zou wel eens heel verwarrend kunnen wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Welkom BB(lijkt me een goeie afkorting toch...?)
Dankjewel Yoniquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:45 schreef Yoni het volgende:
Welkom Bizzy Bee!
Hey -bizzy-bee- welkom op Fok! Meet gezellig mee. Met een compact kan je ook leuke dingen doen hoor! De meesten zijn zo begonnen. En tja, die beginners traagheid gaat wel over hoor. Over in gevorderde traagheid en daarna professionele traagheid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
nou daar zijn we dan....vers van de pers.![]()
ik ben dus -bizzy-bee- het nichtje van an24.
Zij heeft mij behoorlijk aangestoken met de fototjes gedoe![]()
tis voor mij ff wennen .... dus zal nog beetje last hebben van beginners traagheid![]()
maar goed dat komt.
hoop jullie ook eens te vergezellen tijdens een meet.
ben zoals ik al zei een beginneling en moet/wil nog veel leren. Ben nou nog even zoet met een compact camera maar hoop snel ook met de proffies mee te kunnen doen![]()
Niet eerlijk! Jij slaat beginner overquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:47 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Dankjewel Yoni
ter voorproefje maar even een foto!
[afbeelding]
hallo freud...thanks voor welkomquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:51 schreef freud het volgende:
[..]
Hey -bizzy-bee- welkom op Fok! Meet gezellig mee. Met een compact kan je ook leuke dingen doen hoor! De meesten zijn zo begonnen. En tja, die beginners traagheid gaat wel over hoor. Over in gevorderde traagheid en daarna professionele traagheid.
Zit in de familie hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:52 schreef freud het volgende:
[..]
Niet eerlijk! Jij slaat beginner over.
-B-B- dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BB wordt al gebruikt en zou wel eens heel verwarrend kunnen worden![]()
ook bedankt wurm.. ga me zo al helemaal thuis voelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:05 schreef WurM het volgende:
[..]
-B-B- dan?
Welkom -Bizzy-Bee-(edit: alweer welkom...
) Leuke foto!
Ik ben ook nog beginner
En nu moeten we nog steeds geloven dat je beginner bentquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:47 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Dankjewel Yoni
ter voorproefje maar even een foto!
[afbeelding]
Gezellig een leven hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef An24 het volgende:
-B-B- en ik gaan jullie verlaten...ff uiteten en gezellig een leven hebben in plaats van Fokken![]()
![]()
Kom je mee, best kans dat we bij een Beer eindigenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezellig een leven hebbenEn waarom houden jullie dat helemaal voor je zelf
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Kom je mee, best kans dat we bij een Beer eindigenmoet je wel tussen nu en vijf minuten in Dordt zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |