Files zijn voor de rust?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:36 schreef Xilantof het volgende:
Net weer lekker in de file gestaan
Mag straks weer naar de sport, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
De truc is ook de goede muziek. In de file geen:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Xilantof het volgende:
Training ging opzich best lekker.
En ook de file was best rustgevend ja. Ik zit er nooit met stress in. Je kan er immers toch niets aan doen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef freud het volgende:
[..]
De truc is ook de goede muziek. In de file geen:
- Offspring
- Rammstein
- Prodigy
Wel:
- Scissor sisters
- Lenny Kravitz
- K's Choice
- Jamie cullum
- Beach Boys
Da's bijna midden in de nacht!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Muziek maakt geen flikker uit in de fileHet moet zo hard mogelijk zijn
Ik heb Deathstars gekregen van HM2. Toffe muziek
Morgen om 07:30 op kantoor zijnEens kijken of dat wil lukken
Joh, is maar een klein stukje rijden! Ik zit rond die tijd meestal al aan mijn tweede koffie in Utrecht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Muziek maakt geen flikker uit in de fileHet moet zo hard mogelijk zijn
Ik heb Deathstars gekregen van HM2. Toffe muziek
Morgen om 07:30 op kantoor zijnEens kijken of dat wil lukken
Dat stukje is ook maar klein iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, is maar een klein stukje rijden! Ik zit rond die tijd meestal al aan mijn tweede koffie in Utrecht.
ik aan mijn eerste bakje koffiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, is maar een klein stukje rijden! Ik zit rond die tijd meestal al aan mijn tweede koffie in Utrecht.
Grote emmer met water op een timer boven je bedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Dat stukje is ook maar klein iddMoet alleen wel mijn bed uit zien te komen
Da's problematischer
1 been tegelijk das de trucquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat stukje is ook maar klein iddMoet alleen wel mijn bed uit zien te komen
Da's problematischer
Geen goed planquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef freud het volgende:
[..]
Grote emmer met water op een timer boven je bed.
Beide op te lossen met een goeie knuppel. Probeer dat maar eens met 10km filequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef prupke het volgende:
de enige keren dat ik in de file sta is als er 2 mensen elkaar in de supermarkt tegenkomen die elkaar zo'n 20 jaar niet gezien hebben ...met de nodige ambulance geluiden erbij : ohhhh heeee hoooi laaaannng niet geziieeeennn
of dat er rolstoelers dwars op de stoep staan...
ruimte zat op de vluchtstrook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:45 schreef freud het volgende:
[..]
Beide op te lossen met een goeie knuppel. Probeer dat maar eens met 10km file.
Het is niet alles nee, maar wel een aardige stimulans om thuis iets te doen qua huishoudelijke dingen.quote:
Haha, gaat goed daarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....weer een probleem opgelostTijd voor de lunch
Depri wordt ik er niet van, maar lekker is anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ik word depri van dit weer![]()
Straks maar even naar V&D, shoppen voor een sjaalIk heb nu steeds al zo'n koude nek, maar vind het nog veeeel te warm voor mijn echte wintersjaal (die is superdik).
Ik ben niet eens in Delft aangekomen, shoppen duurde te lang. Dan maar doorgereden naar Hoek van Holland en daar lekker gegeten onder het genot van een wijntje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:12 schreef freud het volgende:
PW, IKEA delft zou ik geen camera meenemen. Delft drijft weg nu namelijk, en je hebt geen onderwaterbehuizing.
PS
Die foto geeft kinderen echt nachtmerries man! Freaky!
Goede reis! En weer heel thuis komen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:50 schreef HMaster-II het volgende:hoi hoi
![]()
Nog even een afscheids postje...Tjechië here we come
![]()
Fotocamera's in de tas : check
Tas ingepakt : bijna check
Papieren bij de hand : bijna check
TomTom afgericht : bijna check
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Goede reis! En weer heel thuis komen!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:58 schreef HMaster-II het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik stap zo de auto in...![]()
Tot over een week..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |