Goed eten, goed slapen, leuke dingen doen, geen stress.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
beter, hoe krijg je dat voor elkaar![]()
hmmm ook maar eens aan beginnen danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goed eten, goed slapen, leuke dingen doen, geen stress.
Normale recept dus
Werkt prima...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm ook maar eens aan beginnen dan![]()
quote:ter hoogte van knp. Prins Clausplein
omleiding ingesteld in verband met een ernstig ongeval
Verkeer richting Utrecht via Rotterdam en Gorinchem (A15/A27)
tussen Waddinxveen en Reeuwijk
9 km stilstaand verkeer (vertraging: meer dan 20 min) door een ernstig ongeval
ter hoogte van Reeuwijk
wegafsluiting in verband met een ernstig ongeval
verkeer wordt via de af- en toerit geleid
Geslapen van 9 tot 7?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalEindelijk eens een normale nacht gemaakt
Van 9 uur gisteravond tot 7 uur vanmorgen
Zo maar eens op gaan schieten om naar kantoor te gaan
Maar zit er vooruitgang in?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
JaIk was totaal gaar gisteren na al dat gedoe met die lekkage.
Dat zal dan ook best wel. Hopelijk is het leed geleden voor jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
JaIk was totaal gaar gisteren na al dat gedoe met die lekkage.
VvE gaat met de buurman en een loodgieter kijken naar de afvoer. Wanneer weet ik niet, maar de buurman gebruikt zijn afvoer op dit moment niet meer. Vermoedelijk gewoon een nieuwe afvoer erin en klaar.quote:
t zou fijn zijn als t nu lekker opgelost wordquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VvE gaat met de buurman en een loodgieter kijken naar de afvoer. Wanneer weet ik niet, maar de buurman gebruikt zijn afvoer op dit moment niet meer. Vermoedelijk gewoon een nieuwe afvoer erin en klaar.
Ik zeg: purschuimquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VvE gaat met de buurman en een loodgieter kijken naar de afvoer. Wanneer weet ik niet, maar de buurman gebruikt zijn afvoer op dit moment niet meer. Vermoedelijk gewoon een nieuwe afvoer erin en klaar.
Als dat de oplossing is en daarmee je probleem weg, alleen maar beter zo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No shit, ik zit nog altijd hier thuis. Heb om 10:00 een afspraak in Nieuwegein. Belde hem net even om aan te geven dat ik later was, stond hij ook in de filequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:12 schreef Yoni het volgende:
Wat een K.U.T. weer! Ik zit al een eeuw te wachten tot het droog is, maar dat wordt het niet echt. Vertik het echt om nu weg te gaan, ben binnen een seconde doorweekt...
Ik zit heel erg in dubio wat ik zal doen. Tis hier nu droog, maar je zal altijd zien dat het plenst als ik in R'dam de metro uitkom. En voor een dag nutteloos op kantoor hangen, heb ik geen nat pak over....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef freud het volgende:
[..]
No shit, ik zit nog altijd hier thuis. Heb om 10:00 een afspraak in Nieuwegein. Belde hem net even om aan te geven dat ik later was, stond hij ook in de file.
Never underestimate duc-tapequote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:22 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zeg: purschuim. Ducktape en tie reps helpen nu niet, en dan blijft pur schuim over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |