Dan zoek je toch ff iemand anders zonder leven en sleep je die mee naar de Beer in Delft ofzoquote:
Heb jij al gegetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dan zoek je toch ff iemand anders zonder leven en sleep je die mee naar de Beer in Delft ofzo
Zo jammerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben gister al uit eten geweest en moet leren
Als je er toch was, had je gelijk foto's kunnen maken in Hellevoetsluis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:46 schreef freud het volgende:
G*dver! Net voor jan L*L naar Hellevoetsluis gereden voor een afspraak bij een vriend nog voor zijn verjaardag (100 km return trip). Die eikel was het vergeten, en of ik anders volgend weekend kon. Dacht het niet dus. Eikel.
En ja, dit is een zeldzame keer dat FreuD echt pissig is.
Dank je, die golven waren ook mooi om te zien. Maar pas als de zon er op schijnt, dan worden ze pas echt gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Welkom BB(lijkt me een goeie afkorting toch...?)
[..]
Mooie foto PW! Mooi hoe hoog de zee hier lijkt.
Ik neem mijn cameraspullen niet mee als ik bij iemand op verjaardagsvisite ga...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als je er toch was, had je gelijk foto's kunnen maken in Hellevoetsluis.Mooi is het daar wel en een leuk pleintje om wat te drinken.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ander keertje gaan we wel weer naar de Beer
Ik zeg.....wijze les voor de volgende keerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef freud het volgende:
[..]
Ik neem mijn cameraspullen niet mee als ik bij iemand op verjaardagsvisite ga...
Mijn vriendin zei wel eens ... ben je getrouwd met die camera's? Nu is ze er aan gewend en waar ik ook heen ga, meestal zijn die cams dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef freud het volgende:
[..]
Ik neem mijn cameraspullen niet mee als ik bij iemand op verjaardagsvisite ga...
iemand roept mij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BB wordt al gebruikt en zou wel eens heel verwarrend kunnen worden![]()
hoeveel foto's schiet jij gemiddeld op een dag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Net ff nog naar buiten geweest, hoorde vuurwerk aan de andere kant van de waterweg. Was in Maassluis, maar ik te laat.
Toch nog een paar foto's gemaakt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna elke dag maak ik wel wat, ben ook veel bezig gewoon wat te experimenteren ... maar al te vaak zonder succes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoeveel foto's schiet jij gemiddeld op een dag?
ik schiet een 3 keer in de week foto's
en ben nu 3 keer klokje rond met de cam dus het vald mee.
maar jij maakt er denk ik een stuk meer
ik denk in plaatjes, maar hoef ze echt niet allemaal te hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Bijna elke dag maak ik wel wat, ben ook veel bezig gewoon wat te experimenteren ... maar al te vaak zonder succes.
In ieder geval denk ik in foto's![]()
OK, dus we hebben nu een BB(v) en een BB(m).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef PKfotografie het volgende:
iemand roept mij?![]()
welkom BB (fijn een naam genoot)
ehhh ik ben BBquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:48 schreef freud het volgende:
[..]
OK, dus we hebben nu een BB(v) en een BB(m).
Ik hoef ze ook niet allemaal te hebben, maar als ik iets zie wat voor mij een foto waard is, dan zal ik hem maken ook. Alleen, kan dit niet altijd op het zelfde moment, dan maar wat later en misschien met nog beter licht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik denk in plaatjes, maar hoef ze echt niet allemaal te hebben
(heb ook vaker geen zin om met dat ding te zeulen.)
misschien eens een topic openen over hoe zwaar is jou tas. (wil wel eens weten wat ieder mee zeuld aan gewicht)
BB(v) is volgens mij nu beter bekend als -B-B-quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:48 schreef freud het volgende:
[..]
OK, dus we hebben nu een BB(v) en een BB(m).
_b_b GAAT INDERDAAT ERG MAKKELIJKquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:00 schreef WurM het volgende:
[..]
BB(v) is volgens mij nu beter bekend als -B-B-
Lijkt lastig (streepje, shift-b, streepje enz...), maar met capslock is t geen probleem
of -Bizzy-Beequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:00 schreef WurM het volgende:
[..]
BB(v) is volgens mij nu beter bekend als -B-B-
Lijkt lastig (streepje, shift-b, streepje enz...), maar met capslock is t geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |