Is het niet handiger om even de tor op een wat makkelijker bereikbare plek te zetten?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef prupke het volgende:
Yup ben weer aanwezig
toch humor om 4 mannen te zien die een tor willen fotograferen
[afbeelding]
dit ging best goed hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:00 schreef freud het volgende:
[..]
Is het niet handiger om even de tor op een wat makkelijker bereikbare plek te zetten?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef WurM het volgende:
Is er ook maar iemand die aan die tor/kever denkt?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]http://www.partijvoordedieren.nl/
Arm beest kan vast niet tegen zoveel flitslicht...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef WurM het volgende:
Is er ook maar iemand die aan die tor/kever denkt?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
http://www.partijvoordedieren.nl/
Ik zat meer aan de enge mensen te denken dan aan het licht iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Arm beest kan vast niet tegen zoveel flitslicht...
laat staan tegen al die enge mensen om hem heen...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef prupke het volgende:
Yup ben weer aanwezig
toch humor om 4 mannen te zien die een tor willen fotograferen
[afbeelding]
*reikt een dweil aan...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn lekkage is dus nog wat verergerdIk kom net thuis en mijn halve keuken staat blank.
Het heeft ook belachelijk hard geregend vandaag.. bij mij liggen er ook dweilen in de keuken nuquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn lekkage is dus nog wat verergerdIk kom net thuis en mijn halve keuken staat blank.
Getver P!!! Is het dan niet zo dat het niet je bovenburen zijn, maar ergens anders weg door die hevige regenval?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Arm beest kan vast niet tegen zoveel flitslicht...
laat staan tegen al die enge mensen om hem heen...
Volgens mij niet. De regenbui staat de andere kant op en het heeft wel eens harder geregend volgens mij....kan me niet voorstellen dat het nu ineens is. Daarnaast had-ie net staan afwassen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver P!!! Is het dan niet zo dat het niet je bovenburen zijn, maar ergens anders weg door die hevige regenval?
Poe hey, wat een pech P..hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De regenbui staat de andere kant op en het heeft wel eens harder geregend volgens mij....kan me niet voorstellen dat het nu ineens is. Daarnaast had-ie net staan afwassen.
veel plezier met tellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Poe hey, wat een pech P..hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden?
Ohw en hoi luitjes, An gaat maar vast wat tellen, voor ze weer blunders maakt![]()
Nee. De huismeester komt morgenochtend half 8 langs.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:55 schreef PKfotografie het volgende:
@ PdeHoog
is er al iemand ingeschakeld die er naar komt kijken en het moet gaan oplossen?
We zullen je dit keer niet lastig vallen via SMSquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:59 schreef An24 het volgende:
Ohw en hoi luitjes, An gaat maar vast wat tellen, voor ze weer blunders maakt![]()
lekker vlotquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. De huismeester komt morgenochtend half 8 langs.
Ja nogal...ik ga zo maar weer een stuk plafond slopen. Kijken of ik iig het water richting meterkast kan voorkomen. Kan ik iig de stroom erop houden vannacht.quote:
dat zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja nogal...ik ga zo maar weer een stuk plafond slopen. Kijken of ik iig het water richting meterkast kan voorkomen. Kan ik iig de stroom erop houden vannacht.
Hij bonkt maar ffquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat zou wel fijn zijn.
anders hoor je hem nog niet eens aanbellen![]()
zal ik doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks..hulp van je hubbie gehad, geef dr eens knuffel van me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |