Spannendquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef Yoni het volgende:
De vorige was alweer volgekletst.
En we kunnen nu dus ook privé kletsen![]()
![]()
Dat kon al een flinke tijd....quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef -Marjo- het volgende:
Je kan ook je eigen posts en de topicstarter een afwijkende kleur geven
Op het envelopje klikken helemaal bovenaan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:42 schreef robbedoeseos300d het volgende:
En hoe doe je dat dan??
Tis wel handig ja!quote:
* WurM zoekt wanhopigquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef -Marjo- het volgende:
Je kan ook je eigen posts en de topicstarter een afwijkende kleur geven
.... en niet gemist ook trouwensquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Goed dat jullie 't zeggen, had 't anders niet gemerkt.
Een directe flits, zoals dat ook niet anders kan met alleen een ... Canon S70quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:40 schreef Vliegvrager het volgende:die is leuk pie. Hoe heb je m belicht, indirect geflitst?
Dank je Lord !!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuke foto Pie
Files, steeds vaker krijg ik e rmee te maken, wel nieuw voor mij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:40 schreef freud het volgende:
Jij nar...
De files waren weer heerlijk vanochtend. Om 6:25 weg en dan nog gezellig alchter 10km aansluiten. Je zou verwachten dat men niet meer zo schrikt van de regen, maar helaas is het tegendeel waar.
GAAAP
Ik heb er elke dag mee te maken, mag van Delft - Utrecht rijden. Is relatief nog een aardige route. De andere kant op, of Den Haag in is erger... Maar goed, als ik om 6:30 vertrek dan heb ik maar 20 minuten vertraging. Wel funest voor je nachtrust overigens.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Files, steeds vaker krijg ik e rmee te maken, wel nieuw voor mij.Maar vaak zijn files niet eens nodig en vraag je je af ... waarom ineens een file
![]()
Delft - Utrecht, dan heb je aan de trein ook niet zoveelquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er elke dag mee te maken, mag van Delft - Utrecht rijden. Is relatief nog een aardige route. De andere kant op, of Den Haag in is erger... Maar goed, als ik om 6:30 vertrek dan heb ik maar 20 minuten vertraging. Wel funest voor je nachtrust overigens.
Nope, zeker niet als ik in Utrecht Oost moet zijn (Rijnsweerd). Met de trein tussen de 90 en 130 minuten, afhankelijk van NS en drukte bij de bussen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Delft - Utrecht, dan heb je aan de trein ook niet zoveel
Kan me dat goed voorstellen, is ook tijdsverlies waar je nix aan hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb er elke dag mee te maken, mag van Delft - Utrecht rijden. Is relatief nog een aardige route. De andere kant op, of Den Haag in is erger... Maar goed, als ik om 6:30 vertrek dan heb ik maar 20 minuten vertraging. Wel funest voor je nachtrust overigens.
Behalve op de hoofdverbindingen, want daar is de trein wel een alternatief. Ik ben op Den-Haag Utrecht sneller met de trein dan met de auto (en even snel als de motor). EN dan kan ik nog lekker mn krantje lezen ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kan me dat goed voorstellen, is ook tijdsverlies waar je nix aan hebt.
Hele randstadgebeuren is in mijn ogen vaak een crime en ik... ik moet er aan wennen om hier te rijden.![]()
Yep, die hoofdverbindingen van de ns ...althans in regie west ... die lopen best wel aardig en snel. Maar met de motor niet sneller ... tssssssssss.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Behalve op de hoofdverbindingen, want daar is de trein wel een alternatief. Ik ben op Den-Haag Utrecht sneller met de trein dan met de auto (en even snel als de motor). EN dan kan ik nog lekker mn krantje lezen ook.
Overigens heb ik begrepen dat er noga wat klachten zijn over de hanteerbaarheid van de Nikon D80
[afbeelding]
Maar goed dat er geen grip onder zitquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Overigens heb ik begrepen dat er nogal wat klachten zijn over de hanteerbaarheid van de Nikon D80
[afbeelding]
Ruikt naar compenseren van kwaliteit door kwantiteitquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Overigens heb ik begrepen dat er nogal wat klachten zijn over de hanteerbaarheid van de Nikon D80
[afbeelding]
Eyquote:
zolang het in de emmer stroomd is het niet echt een probleem toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EyJij hier
Er was weer lekkage in mijn keuken gister
Ik had een emmertje neergezet op de plek waar ik het plafond had gesloopt en er stond 4 cm water in het emmertje
Hij staat daar ook best goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zolang het in de emmer stroomd is het niet echt een probleem toch?
gewoon de emmer laten staan.![]()
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef prupke het volgende:
Yup ben weer aanwezig
toch humor om 4 mannen te zien die een tor willen fotograferen
[afbeelding]
en dan ook nog flitsen, (net of er ook maar enige kans was dat er nog licht bij de kever kon komen )quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn al die prutsers zaten in MIJN licht
Vooral die HM2 met zijn lens en zijn tussenring
Hij zat zo ongeveer IN de kever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |