quote:59e INTERNATIONALE FOTOGRAFICA-BEURS
Op 5 november 2006 is er weer een fotograficabeurs in Houten bij Utrecht. Ongeveer 400 tafels vol met interessante (oude) spullen op het gebied van fotografie in de ruimste zin van het woord, dus niet alleen foto- en filmcamera's, maar ook accessoires, doka artikelen, boeken en foto's.
Buffet aanwezig. parkeren gratis! Ons team taxeert door u meegebrachte objecten belangeloos en vrijblijvend!
Plaats: Euretco, Meidoornkade, Houten (A27) of per trein (gratis pendeldienst vanaf NS station HOUTEN). Geopend van 11.00-17.00 uur; entree ¤ 4,00 (leden
Fotografica, 65+ en kinderen ¤ 1,50).
AF-lenzen heb ik regelmatig gekocht op de fotografica beurs. Verder regelmatig wat stands met winkelrestanten die op zowel oud als nieuw passen. Traditioneel is links achter in de hoek een grote stand met allemaal filters, kapjes, dopjes en verloopringetjes. Dat spul waar je bij je fotozaak een vermogen voor betaalt. Is bruikbaar op oude en nieuwe camera's. Vorige keer ook nog voor een bijzonder vriendelijke prijs een eenpoot statief gekocht daar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kom inderdaad alleen "oude" spullen tegen op de site,
maar nergens wat "nieuwer" spul.
Komt dit door de site, kijk ik ergens overheen, of klopt je openingspost niet?
De site ziet er inderdaad braque uit, maar je kan er terecht voor zowel kolengestookte toverlantarens als nieuwe digiflexen! (+ allerlei bijbehorend glaswerk en randapparatuur)quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:01 schreef Bron het volgende:
Is dit een beurs voor alleen maar oude "antieke" fotografische spullen, of is dit net zo iets als Fotokina?
Het ziet er een beetje amateuristisch uit die site.
Bedankt voor je uitleg!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
AF-lenzen heb ik regelmatig gekocht op de fotografica beurs. Verder regelmatig wat stands met winkelrestanten die op zowel oud als nieuw passen. Traditioneel is links achter in de hoek een grote stand met allemaal filters, kapjes, dopjes en verloopringetjes. Dat spul waar je bij je fotozaak een vermogen voor betaalt. Is bruikbaar op oude en nieuwe camera's. Vorige keer ook nog voor een bijzonder vriendelijke prijs een eenpoot statief gekocht daar.
De site is inderdaad niet aangepast hierop.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Dus, lijstje van beursgangers:
komt:
ultra_ivo
PK-fotografie
Priyantha
PoseidonVS
An24
DinoPK
Tall
heeft interesse:
Dr. Droxz
Vliegvrager
Elefes
Umberella
Xilantof
same herequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:31 schreef freud het volgende:
Aangezien ik enorm op mijn centen moet letten nu, ga ik mezelf niet als spreekwoordelijke kat op het spreekwoordelijke spek binden.
Ik heb daar mijn 420 Ex gekocht vorig jaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:31 schreef freud het volgende:
Aangezien ik enorm op mijn centen moet letten nu, ga ik mezelf niet als spreekwoordelijke kat op het spreekwoordelijke spek binden.
Ik kom regelmatig in DH, dus als ik ga (denk van wel, maar nog niet zeker), kan ik dat wel doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef Xilantof het volgende:
5 nov. is wel een zondag... Maar ik zit dan ook aan sport gebonden. Als ik niet kan, mag ik dan iemand om een gunst vragen?
Namelijk om iets mee te nemen en later bij mij af te geven/op te sturen. (uiteraard worden de gemaakte kosten vergoed)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |