Hoezo wakker worden????quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pie rammelt met de bel ...wakkerrrrrrr worduhhhhhhh.![]()
Ook goeiemorgen.![]()
Heb je een huis met zwembad, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHuismeester is langs geweest......nu maar even afwachten
Hmmm....als je het zo gaat bekijken........ Zijn hier dames die in bikini willen poseren in mijn keukenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:57 schreef freud het volgende:
[..]
Heb je een huis met zwembad, is het weer niet goed.
Nee joh.....dat doet afbreuk aan de uitstraling die ik dan probeer te creeerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tussen de brownies ?
Ik poseer niet schaarsgekleed hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Leren heet dat tegenwoordig, dat schaars gekleed poseren in PdH's keuken.![]()
iemand?
Gewoon aangekleed poseren onder de stortbui van water danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik poseer niet schaarsgekleed hoor. Met mijn figuur gaan mensen daar echt niet blij van worden
![]()
Met een wit t-shirt zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon aangekleed poseren onder de stortbui van water dan![]()
Het is een ideequote:
wrom bij nie ff koffie komen drinkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Dan maar voord e 2'e keer dit bericht plaatsen, ging wat mis denk ik.
Vanmorgen op stap geweest in dat lekkere weer en schitterende luchten. Na eerst op de Maasvlakte te zijn geweest, was het Slufterstrand aan de beurt en van daaruit naar Brielle.![]()
Maar ... veel foto's mislukt omdat ik ongemerkt schijnbaar steeds die iso waarde verzet en die stond op 400.Wanneer ik foto's maak, denk ikd at de r.duim langs de iso knop gaat en ik daardoor onbewust die instelling verander.
Dit was wel 1 van de betere ...
[[url= afbeelding]]http://www.petlin.nl/maasvlakte.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Is ook zo, je zit daar in de buurt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wrom bij nie ff koffie komen drinken
Sorryquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Is ook zo, je zit daar in de buurt.![]()
Maar ... ik moest veel binnen een bepaalde tijd zien, daar ik op tijd weer thuis moest zijn. Was net op tijd en gelukkig net geen kettingbotsing. Wat een gekken bij de weg![]()
Nee hoor alle kleuren mogen zolang de kleur maar heel licht isquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nee hoor alle kleuren mogen zolang de kleur maar heel licht is
Hey PW, 400 ISO is toch geen probleem bij die 400D van je? Ik doe bijna alles op 400!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Is ook zo, je zit daar in de buurt.![]()
Maar ... ik moest veel binnen een bepaalde tijd zien, daar ik op tijd weer thuis moest zijn. Was net op tijd en gelukkig net geen kettingbotsing. Wat een gekken bij de weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |