Heb je een huis met zwembad, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHuismeester is langs geweest......nu maar even afwachten
Hmmm....als je het zo gaat bekijken........ Zijn hier dames die in bikini willen poseren in mijn keukenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:57 schreef freud het volgende:
[..]
Heb je een huis met zwembad, is het weer niet goed.
Nee joh.....dat doet afbreuk aan de uitstraling die ik dan probeer te creeerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tussen de brownies ?
Ik poseer niet schaarsgekleed hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Leren heet dat tegenwoordig, dat schaars gekleed poseren in PdH's keuken.![]()
iemand?
Gewoon aangekleed poseren onder de stortbui van water danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik poseer niet schaarsgekleed hoor. Met mijn figuur gaan mensen daar echt niet blij van worden
![]()
Met een wit t-shirt zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon aangekleed poseren onder de stortbui van water dan![]()
Het is een ideequote:
wrom bij nie ff koffie komen drinkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Dan maar voord e 2'e keer dit bericht plaatsen, ging wat mis denk ik.
Vanmorgen op stap geweest in dat lekkere weer en schitterende luchten. Na eerst op de Maasvlakte te zijn geweest, was het Slufterstrand aan de beurt en van daaruit naar Brielle.![]()
Maar ... veel foto's mislukt omdat ik ongemerkt schijnbaar steeds die iso waarde verzet en die stond op 400.Wanneer ik foto's maak, denk ikd at de r.duim langs de iso knop gaat en ik daardoor onbewust die instelling verander.
Dit was wel 1 van de betere ...
[[url= afbeelding]]http://www.petlin.nl/maasvlakte.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Is ook zo, je zit daar in de buurt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wrom bij nie ff koffie komen drinken
Sorryquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Is ook zo, je zit daar in de buurt.![]()
Maar ... ik moest veel binnen een bepaalde tijd zien, daar ik op tijd weer thuis moest zijn. Was net op tijd en gelukkig net geen kettingbotsing. Wat een gekken bij de weg![]()
Nee hoor alle kleuren mogen zolang de kleur maar heel licht isquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nee hoor alle kleuren mogen zolang de kleur maar heel licht is
Hey PW, 400 ISO is toch geen probleem bij die 400D van je? Ik doe bijna alles op 400!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Is ook zo, je zit daar in de buurt.![]()
Maar ... ik moest veel binnen een bepaalde tijd zien, daar ik op tijd weer thuis moest zijn. Was net op tijd en gelukkig net geen kettingbotsing. Wat een gekken bij de weg![]()
Tssssssss ... luiaard.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:41 schreef An24 het volgende:
![]()
An leeft ook weer....eindelijk een beetje kunnen eten....![]()
En nu verder met niets doen![]()
Ik wil zo laag mogelijk met mijn iso en als er zon is helemaal. Maar was lullig, daar ik die 400D op M-stand had staan en de belichting gegeven ogenblik voor een serie zo wou laten staan. Lullig als iso dan van 100 naar 400 stijgt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:24 schreef freud het volgende:
[..]
Hey PW, 400 ISO is toch geen probleem bij die 400D van je? Ik doe bijna alles op 400!
met je leveltjes spelen in photoshopquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik heb vandaag o.a. mijn B&W Polafilter uitgeprobeerd. De luchten worden er mooier van, maar de onderwerpen zelfs worden er grauwer van zo lijkt het.:-(
Iemand tips?
Maar dat is het laatste wat ik wil Ynskequote:
ik heb er zelf nog geen last van gehad dat ze grauwer waren...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar dat is het laatste wat ik wil Ynske![]()
Ik baal er gewoon van als mijn foto niet zo is zoals ik hem voor ogen heb en later zou moeten bijwerken.
Natuurlijk kan ps helpen om het nog mooier of anders te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssssss ... luiaard.
ff duiken![]()
Ik denk dat ik thuis maar eens een hele serie ga maken, met en zonder pola, en die wb. Wil nog zoveel uittesten, ook die 100mmquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er zelf nog geen last van gehad dat ze grauwer waren...
misschien eens met je whitebalance spelen op je camera?
voor je gemaakte foto's toch maar eventjes photoshoppen
Het is wel zo dat PS steeds meer onderdeel wordt van de fotografie in het algemeen. Dus misschien er toch maar eens aan gaan danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar dat is het laatste wat ik wil Ynske![]()
Ik baal er gewoon van als mijn foto niet zo is zoals ik hem voor ogen heb en later zou moeten bijwerken.
Natuurlijk kan ps helpen om het nog mooier of anders te krijgen.![]()
Ik ben er wel mee aan het spelen, maar dan voor de lol ... kijken wat voor grappen ik met een foto kan uithalen. Ik weet ook dat er veel gebruik van wordt gemaakt, toch stuit me het tegen de borst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is wel zo dat PS steeds meer onderdeel wordt van de fotografie in het algemeen. Dus misschien er toch maar eens aan gaan dan
je kan erg veel in PS. maar lang niet alles.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee aan het spelen, maar dan voor de lol ... kijken wat voor grappen ik met een foto kan uithalen. Ik weet ook dat er veel gebruik van wordt gemaakt, toch stuit me het tegen de borst.
Waarom een goeie camera kopen, als je in feite met ps alles doen kunt.![]()
Omdat PS geen magie is. De basis moet goed zijn. En ik ben ITer, dus aardslui, en dus als mjin foto al erg goed is, minder PS werk! Daarom zijn mijn foto's ook minder bewerkt dan die van Yoni in het levende geschiedenis topique.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben er wel mee aan het spelen, maar dan voor de lol ... kijken wat voor grappen ik met een foto kan uithalen. Ik weet ook dat er veel gebruik van wordt gemaakt, toch stuit me het tegen de borst.
Waarom een goeie camera kopen, als je in feite met ps alles doen kunt.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat PS geen magie is. De basis moet goed zijn. En ik ben ITer, dus aardslui, en dus als mjin foto al erg goed is, minder PS werk! Daarom zijn mijn foto's ook minder bewerkt dan die van Yoni in het levende geschiedenis topique.
Ik begrijp jou en vele anderen wel ...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je kan erg veel in PS. maar lang niet alles.
je moet PS alleen gebruiken zoals je ook een doka zou gebruiken.
dus wat contrast en kleur aanpassen. (en dan zover gaan als je zelf wil)
jullie mij dus ook wel.quote:niet gebruiken als een tekenprogramma. want dan is de camera overbodig.
waar ik PS voor gebruik is voor mijn RAW / NEF bestanden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik begrijp jou en vele anderen wel ...![]()
[..]
jullie mij dus ook wel.![]()
Het kan niet, maar ik wil de perfecte plaat nastreven gemaakt met de camera. Iets waar ik nog altijd ver vanaf ben![]()
Ik probeer te voorkomen dat ik een kaartje vol heb en 3 kwart weggooien moet. In mijn optiek heb ik het dan fout gedaan. Maar, zoals ik al zei en met wat je nu schreef ... begrijpen doe ik je dondersgoed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
waar ik PS voor gebruik is voor mijn RAW / NEF bestanden.
ik verander dan niet echt iets aan de foto.
ik bepaal alleen achteraf de waarden. (kan ook wel in het menu van de camera (voor een groot deel) maar dat kost veel meer tijd)
ik schiet liever overdag veel foto's die ik onder het fokken bekijk en bewerk.
als dat ik op locatie veel aan het klooien ben. en me 's avonds stierlijk verveel
Ehm.. lieve schat.. ik ook ITer, ik ook aardslui... mijn bewerkingen kosten amper tijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat PS geen magie is. De basis moet goed zijn. En ik ben ITer, dus aardslui, en dus als mjin foto al erg goed is, minder PS werk! Daarom zijn mijn foto's ook minder bewerkt dan die van Yoni in het levende geschiedenis topique.
Je gebruikt actions?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ehm.. lieve schat.. ik ook ITer, ik ook aardslui... mijn bewerkingen kosten amper tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |