MELD!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:12 schreef nietzman het volgende:
En: "En wie is hier Jouster?"
Deze:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]welke is van julie dan? En hebbeen julie een website? Dan kan ik het er bij zetten
Aangepastquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Deze:
http://www.alexmiedema.com/images/300906X/IMG_0320-border.JPG
geen website
Blijf daar danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef Piovan het volgende:
Hoi,
Limburg is beter en mooier.
Groetjes,
Thijs B
Ik welquote:
Er waren dit weekend alweer coniferen in brand gestoken in Joure. Gaat lekker daar.quote:
Ah, een BMW-meeting!quote:
Ik dénk het wel ja. Met m'n BMW.quote:
PM me je kenteken even, als het mooi weer is, en ik kan (waarschijnlijk wel), zet ik die van jou dan even extra op de fotoquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:06 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik dénk het wel ja. Met m'n BMW.![]()
Niet de bedoeling om dit in een voetbal topic te turnen ofzo.....maar zondag is het weer zover. Heerenveen Groningen! Maar hopen dat het net zo'n mooie partj wordt als vorig jaar!! :-)quote:
Heb je de PM's wel ontvangen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PM me je kenteken even, als het mooi weer is, en ik kan (waarschijnlijk wel), zet ik die van jou dan even extra op de foto
en een woonhuis is half uitgefikt oid,quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er waren dit weekend alweer coniferen in brand gestoken in Joure. Gaat lekker daar.
En toch is er nog positief nieuws over joure te melden. Ik zag gister in een reclamespotje dat ze er een Jumbo openen.
Hoe.. apart? Apart hoeft niet negatief te zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 18:40 schreef BonJovi het volgende:
fries-land apart volk
Ja ach, must er fan hâlde no, fan ús taaltsiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:20 schreef sanni het volgende:
[..]
Aaah schitterend hoormaar jullie blijven een raar taaltje hebben
![]()
Daar wen je snel genoeg aan als je een tijdje hier woont.. Dan is het opeens niet raar meer, maar vet cool leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:20 schreef sanni het volgende:
[..]
maar jullie blijven een raar taaltje hebben
Haha, ik heb em op de deur van mn kamer hier in Groningenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nog mear FNP-stimmers hjir?
Klopt.... dakjes en umlauts en zo zijn een tijdej niet mogelijk geweest, ondertussen wel weer, maar op een fo andere manier valt het in een oud topic niet goed te breien in de titel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het Fryske volkslied op het toilet van mn Gronings studentenhuis gehangen
En er staat volgens mij nog steeds een foutje in de TT, toch?
Daar ben ik ook geweest, zit jij ook toevallig op bmwfan.nlquote:
euh, nee, geloof het niet. ben lid op meer dan 100 voertuiggerelateerde fora, hou het allemaal neit zo bij...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, zit jij ook toevallig op bmwfan.nl?
Ik dacht waar hééft ie het over, want dat is niet de fout die ik bedoelquote:Op zondag 4 maart 2007 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt.... dakjes en umlauts en zo zijn een tijdej niet mogelijk geweest, ondertussen wel weer, maar op een fo andere manier valt het in een oud topic niet goed te breien in de titel.
En ik wieger er Fryslan van te maken!
Nee. Wel voor Moskou, Zurich en Sint Petersburg.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef BonJovi het volgende:
Moeti k hier zijn voor hawai?
jammerquote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Wel voor Moskou, Zurich en Sint Petersburg.
Dalik mar efkes it fotoboek 'checkt'... en ik kin dy, fan gesicht dan yn elts gefal!quote:
Ik skriuw my ek yn foar dizze subleaguequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Ali Salami het volgende:
No, dogge hjimme ek mei oan de F1-manager? Dan moatte hjimme ek meidwaan oan è Subleaque!
http://sport.fok.nl/f1.php/subleagues/1914
Ik ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ken geen Friesen toch woon ik hier zowat mijn hele leven al
ben ik gelukkig niet de enigequote:
Ik ook, weet iemand wat er vanmiddag met de trein Harlingen-leeuwarde was?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Werfan dan? Bin wol benijd!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dalik mar efkes it fotoboek 'checkt'... en ik kin dy, fan gesicht dan yn elts gefal!
Je bent iets te jong om je echt te kunnen kennen
Kut zeg, Fries schrijven![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske dames zijn verstandig, want aan je reactie te merken hebben ze jou afgewezen.
Sizze de wurden Jister/Omnium genoch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
Werfan dan? Bin wol benijd!
Mar ik wen ik d'r no al ûngefear 8 maanden net mear.
Alexxxxx scooooooooores!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske dames zijn verstandig, want aan je reactie te merken hebben ze jou afgewezen.
Ja, zegt me wel het een en anderquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sizze de wurden Jister/Omnium genoch?
Friese dames zijn wel geilEn ik kan het weten, want ik ben een Friese dame
![]()
ik weiger om het te praten...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja, poehee wat oud!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Havo of Vwo trouwens? Ik ben oud hèIk zit diep na te denken maar vooral de jongens uit mn klas weet ik echt niet meer bij naam
Jeetje, wat erg...
Dan ben ik gelukkig niet de enigequote:
Heegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ik kan zo snel niet zien waar dat precies in heeg is![]()
Op de brug?
Ik weet ook wel waar Heeg is hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige
[..]
Heeg
Even op de 1 klikken
Ja bij Gouden Boaijum richting De Draai aan je rechterhand en als je de linkerkant op gaat kom je o.a langs Gaastra sails:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ik kan zo snel niet zien waar dat precies in heeg is![]()
Op de brug?
ow daar jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja bij Gouden Boaijum richting De Draai aan je rechterhand en als je de linkerkant op gaat kom je o.a langs Gaastra sails:
[afbeelding]
Als ik 'ja' zeg ga je me niet stalken he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ow daar ja![]()
Jij woont daar ergens?
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Als ik 'ja' zeg ga je me niet stalken he?![]()
Yeh, sure.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:58 schreef Chiponiz het volgende:
Groeten uit de trots van het noorden !
[afbeelding] [afbeelding]
Huh war is dat, ik herken het niet eens.. Ik dacht dat de hoofdvaart van Oosterwolde was gedempt? Die hebben ten minste ook zo'n schraal kerktorentje.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:58 schreef Chiponiz het volgende:
Groeten uit de trots van het noorden !
[afbeelding] [afbeelding]
Groningen lieverd. Blijkbaar mogen Friezen en Groningers elkaar niet zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huh war is dat, ik herken het niet eens.. Ik dacht dat de hoofdvaart van Oosterwolde was gedempt? Die hebben ten minste ook zo'n schraal kerktorentje.
Dat wist ik wel hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Groningen lieverd. Blijkbaar mogen Friezen en Groningers elkaar niet zo.
Doe niet zo moeilijk johquote:Op maandag 19 maart 2007 14:21 schreef sanni het volgende:
Kan iemand ff die TT aanpassen want ik ben volgens mij niet in een ander land dan gewoon
in Nederland.Dus ff ABN taal voor de echte Nederlanders..
![]()
ik kan het wel...quote:
Dat begreep ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
En je pake ligt tussen heel wat bekenden van mij, ik ben Stienzer van geboorte
oh tof! ndb / Wicks?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef dynamiet het volgende:
Ik woon nu alweer bijna 5 jaar in friesland!me moeder en stiefvader gingen samenwonen alleen had hij zijn eigen drainage bedrijf in friesland dus maar besloten om in friesland te gaan wonen.
Friesland heeft alleen 1 groot nadeelwat is alles ver weg
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef cassy het volgende:
ik woon ook in friesland en ik haat et.... ik kan we fries praten maar ik weiger het...
Hmm, dat is het dus ook niet idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef DeToXiC het volgende: Twarres (wer bisto) en de Kast (In neie dei)
Ik was eens bij de opnames van een radioprogramma met Piter Wilkens, samen met mn zus en zwager als enigen buiten de presentator (die presentator was de buurman van ze). Wat is dat een leuke manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Fuck off met je kast en twarres. Die zijn maar matig vergeleken met mannen als Piter Wilkens, Remon de Jong, Doede veeman, Gurbe Douwstra, Ernst Langhout, Johan Keus, en dames als Griet Wiersma, Agnes Sambrink, Anneke DOuma, maaike Schuurmans....
Ik heb hem nog maar één keer op zien treen, bi een van de stationswartierdagen in Leeuwrden, samen met Agnes Sambrink en (haar moeder) Anneke Doumaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was eens bij de opnames van een radioprogramma met Piter Wilkens, samen met mn zus en zwager als enigen buiten de presentator (die presentator was de buurman van ze). Wat is dat een leuke man
Alles draait om Groningen. Dat heb je dus goed doorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En hoe komt het toch dat we elkara niet mogen trouwens? Hoe is dat volk ooit tussen ons en de Ost-Friesen in gekomen?
Jij ziet het als om draaien. Als ik naar Ost-Friesland ga, zie ik het meer als er doorheen rijden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:59 schreef csar het volgende:
[..]
Alles draait om Groningen. Dat heb je dus goed door![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Zondag had ik een rondrit van de Visaclub, in de betuwe2cv was ook mee. Eerste CD was Simmertime, tweede Piter Wilkens en derde Meindert Talma. Raampjes open, muziek op het hardst. Kunnen ze in de rest van het land ook leren wat mooie muziek is
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:34 schreef dewitteparel het volgende:
Piter Wilkens - It Paad Werom !!
(bytsje in weromfynpost)
Er is helemaal niks gedempt in Oosterwoldequote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huh war is dat, ik herken het niet eens.. Ik dacht dat de hoofdvaart van Oosterwolde was gedempt? Die hebben ten minste ook zo'n schraal kerktorentje.
Wanneer hasto der sitten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sizze de wurden Jister/Omnium genoch?
Friese dames zijn wel geilEn ik kan het weten, want ik ben een Friese dame
![]()
Psssst, t was een grapje!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Er is helemaal niks gedempt in OosterwoldeSchraal kerktorentje? Grote kerken staan er niet, alleen een oude hervormde kerk
![]()
Als je een mooie vrouw was geweest had je op mn bijrijdersstoel gemogen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb geen gemotoriseerd voertuig!
motorelfstedentocht en dan met de auto? Waarom dan niet met de motor? Waarom niet gewoon fietsend? Das toch veel meer een prestatiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga trouwens meedoen met de elfstedentochtmotorelfstedentocht, met de auto
iemand nog zin om mee?
Omdat ik geen motor heb, maar wel een tof autootjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
motorelfstedentocht en dan met de auto? Waarom dan niet met de motor? Waarom niet gewoon fietsend? Das toch veel meer een prestatieIkzelf ben van plan (maar dat roep ik ook al weer een tijdje) om m nog es een keer te fietsen.
Heb een nieuwe fiets gekocht dus maar ff flink oefenen en wie weet wat 2008 brengt
Of op zo'n driewieler:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ik geen motor heb, maar wel een tof autootjeEn er mag ook een aantal auto's meedoen
Fiets staat ook nog op het verlanglijstje. maar dan niet op zo'n schrale racefiets, maar op mn 'stationsfiets' dat is pas een prestatie.
Hangend aan de trekhaak?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga trouwens meedoen met de elfstedentochtmotorelfstedentocht, met de auto
iemand nog zin om mee?
Je bent toch niet vergeten dat je me in het echt hebt gezien hè? Mss dat het in je herinnering wat vervaagd is, maar ik was dus níet dat fotomodel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, jij voldoet wel aan de kwalificaties om op mn bijrijderssteol te mogen
Fryske Fok meet weet ik me nog precies te herinneren. Met oa verder ook nog Paladijn (die gaat in zn eigen auto ook ee btw), Vikingsmeisje, Sandraugiga en nog wat mensen van BB.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent toch niet vergeten dat je me in het echt hebt gezien hè? Mss dat het in je herinnering wat vervaagd is, maar ik was dus níet dat fotomodel.
Woei, ik voldoe aan kwalificaties!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske Fok meet weet ik me nog precies te herinneren. Met oa verder ook nog Paladijn (die gaat in zn eigen auto ook ee btw), Vikingsmeisje, Sandraugiga en nog wat mensen van BB.
je voldoet nog steeds aan de kwalificaties
Jammer dat het ook de enige kwalificaties zijn waar ik aan voldoe, maar toch leuk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Die kun je maar mooi weer bijschrijven op je CV
nah, je maakt mij niet wijs dat je naar Groningen gaat om WCs schoon te maken toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jammer dat het ook de enige kwalificaties zijn waar ik aan voldoe, maar toch leuk.
True, true. Ik ben ook heel goed in diploma's vervalsen. Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah, je maakt mij niet wijs dat je naar Groningen gaat om WCs schoon te maken toch?
Het was een grapje eigenlijk hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
WheheheIk zou niet eens weten waar mn diploma's liggen.
En daar heb ik dan zoveel moeite voor gedaan
Maar van welke opledingen kun je me een mooi papiertje bezorgen dan?
Waar in Groningen ben je geweest?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooh. Nou ja Groningen is ook minder erg dan het lijkt.heb me er donderdag goed vermakt
Na mn werk ff ritje gedaan met de auto. Leeuwarden-Hurdegaryp - Buitenpost - Lauwerszijl - Ulrum - Leens - Wehe Den Hoorn - Adorp - Groningen stad. Waar ik daar precies allemaal ben geweest geen idee, heb gewoon lekker wat rond gereden, en zo hier en daar wat foto's gemaaktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar in Groningen ben je geweest?
Als ik goed heb gerekend ben ik in 99 aan de havo begonnen. Dan lijkt het me sterk dat ik je niet es heb gezien. Waar woon je?quote:
Wennest nou yn Drente ofsu ckerquote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ha un tietske ien friesloand woont en
ik mot zeige dak friesloand misse,
ken ut wel verstoan moar skrieve ken ik ut neit.
Dat hey wel a sjoan doch ik sah,
spreektoal ken ik wel skrieve yer.
De meesken in friesloand bint allemoale sah oardig, sah anders dan in aandere dielen van dit loand.
Ik hol von friesloand, der ik heb het zeit yer!!!!!!
un friesk ,quote:
tietuhhhhhhhquote:Op zondag 1 april 2007 01:55 schreef Mugger het volgende:
Wat is een 'tietske'?
denk dat ze een tijdje bedoeltquote:Op zondag 1 april 2007 01:55 schreef Mugger het volgende:
Wat is een 'tietske'?
warumme nie dan?quote:Op zondag 1 april 2007 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk dat ze een tijdje bedoeltfries typen als je het niet kan moet je idd niet doen
en het staat iook voor schrijftaal nog vol foutjes
weet je als jij een ouwe bent he ga je zeuren!quote:Op zondag 1 april 2007 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk dat ze een tijdje bedoeltfries typen als je het niet kan moet je idd niet doen
en het staat iook voor schrijftaal nog vol foutjes
De zin onder je plaatje zegt t al. Neem me niet serieus. Doen we niet!quote:
relax en trek het je niet aanquote:Op zondag 1 april 2007 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
weet je als jij een ouwe bent he ga je zeuren!
Niet doen joh
have fun
Als je me al hebt gezien zal dat op school zijn geweest, dan is het toch niet van belang waar ik woon(de)?quote:Op zondag 1 april 2007 01:41 schreef HoVoCa het volgende:
[..]
Als ik goed heb gerekend ben ik in 99 aan de havo begonnen. Dan lijkt het me sterk dat ik je niet es heb gezien. Waar woon je?
ik kijk wel eens naar die friese tv he, en dan baal ik wel eens omdat ze woorden die toen gewoon echt fries waren veranderd hebben!quote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
relax en trek het je niet aan
ik ben namelijk zelf geboren en getogen in friesland maar schrijven kan ik het ook echt nieten sommige woorden weet ik in het fries ook niet, ben gewoon nederlands opgevoed net als mijn ouders. (grootouders zijn op 1 opa na namelijk niet fries)
Pff, het spijt me hoorquote:Op zondag 1 april 2007 02:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je me al hebt gezien zal dat op school zijn geweest, dan is het toch niet van belang waar ik woon(de)?
Dagquote:Op zondag 1 april 2007 02:05 schreef HoVoCa het volgende:
[..]
Pff, het spijt me hoorIk vind het wel interessant, maar als ik er niet achter mag komen..
![]()
Ja ach, it giet sa syn gangkje. En hoe ist mei dy fjidders? Oan de songteksten te sjen soe it sa no en don wol better kinne seker..quote:
Jammer!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag na het werk weer even een moi ritje gedaanLeeuwarden - Stiens (camera opgepikt) - Holwerd - Ternaard - Oosternijkerk - Metslawier - Ee - Kollum - Buitenpost - Surhuisterveen - Drachten- Leeuwarden- Stiens.
Ik zou ook nog naar Dokkum en Damwoude, maar Damwoude was afgelsoeten geloof ik, of ik heb verkeerd op de kaart gekeken (stuk van de N358 was iig afgelsoten), en Dokkum ben ik mooi omheen gecirceld.
ja, ik had me al helemaal op de mooie lanen rond Wouterswoude verheugd, maar ja, anderekeer dan maar, het word vast wel vaker mooi weer de komene tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jammer!
Mooi dat het verder leuk was
Wat is dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Grimm het volgende:
Iemand ooit aan een Wampex mee gedaan?
Nog wat leuks in Holwerd gefotografeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
een kleine 100 foto's gemaakt, voornamelijk van dingen met wielen of rupsbanden.
mooie fotos hjer. Wot foar camera brûkst do wont ik kin net sulke mooie fotos meitsje ynt donker .quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dokkum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef HoVoCa het volgende:
[..]
Nog wat leuks in Holwerd gefotografeerd?Vast wel; zo'n mooi dorp
![]()
Ik ken geen Fries praten, en al helemaal niet typenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mooie fotos hjer. Wot foar camera brûkst do wont ik kin net sulke mooie fotos meitsje ynt donker .![]()
Ow zou zeggen, je geeft anders wel antwoord op de vraag dus die begreep je welquote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ken geen Fries praten, en al helemaal niet typen, ik versta het wel en kan het ook wel redelijk goed lezen
Deze foto's zijn met de Nikon D70 gemaakt, (DSLR dus niet zomaar een compacte camera met alles erop en eraan) sluitertijden varieeren nog wel eens van 10 tot 30 sec iets van een compacte camera ook wel aan kan, maar sommige camera's hebben een beperkte aantal sec van 3 of zo
Dot tocht ik dus net...ik bin noch altyd foar De Jouwer!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:45 schreef HoVoCa het volgende:
It moaiste doarpke is toch noch altyd Holwert!:D
Sorry, lette reactie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja ach, it giet sa syn gangkje. En hoe ist mei dy fjidders? Oan de songteksten te sjen soe it sa no en don wol better kinne seker..![]()
Goeie routequote:Op donderdag 5 april 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
mn rondje van vanvond was dus Stiens - Vrouwenparochie - St Anna - St Jabik - Mooie Paal - Minnertsga - Tzummarum - Oosterbierum - Sexbierum - Pietersbierum - Halringen Haven - zeedijk - Westhoek - Oude Bildtdijk - Nije Altoenae - Oude Leije - Vrouwbuurtstermolen - Stiens
nee, daar zit nog genoeg tape op! mn rolletje in de auto voor noodgevallen is bijna op, vandaarquote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat moet je ermee eigenlijk? Valt je bumper eraf?
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier voor huis (Stiens nu nog) trouwesn nu een file van bejaarden in rolstoelen en rollatorser is een de verkeerde kant op gegaan, dikke paniek nu bij de verzorgsters
Ik doe aan adventure racen, lijkt er sterk opquote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Grimm het volgende:
Iemand ooit aan een Wampex mee gedaan?
Hoeveel km's?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:48 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ik doe aan adventure racen, lijkt er sterk op
wampex heb ik nog nooit gedaan, wellicht in 2008.
hangt van het type wedstrijd af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:38 schreef Grimm het volgende:
Hoeveel km's?
Is er toch nog iets goed in Limburg te vinden!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch tof, kom je in Limburg, zie je dit staan
[afbeelding]
Mensen die vanuit VBL gaan kijken waar iemand post om vervolgens een nutteloze opmerking te makenquote:
Whahah nee ik kwam niet speciaal voor jouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mensen die vanuit VBL gaan kijken waar iemand post om vervolgens een nutteloze opmerking te maken
Daar heb ik ooit nog een maand folders bezorgd toen ik 12 wasquote:Op zondag 29 april 2007 03:26 schreef Edwinuss het volgende:
In stiens op het Akasiahof.
Hjir Langsweagen!quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Fryske vlag! Oeral op e wrâld [afbeelding]
[afbeelding]
Deze foto is in München gemaakt
Ja iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Fryslan is op rtl4, bestemming nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |