Doe niet zo moeilijk johquote:Op maandag 19 maart 2007 14:21 schreef sanni het volgende:
Kan iemand ff die TT aanpassen want ik ben volgens mij niet in een ander land dan gewoon
in Nederland.Dus ff ABN taal voor de echte Nederlanders..
![]()
ik kan het wel...quote:
Dat begreep ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
En je pake ligt tussen heel wat bekenden van mij, ik ben Stienzer van geboorte
oh tof! ndb / Wicks?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef dynamiet het volgende:
Ik woon nu alweer bijna 5 jaar in friesland!me moeder en stiefvader gingen samenwonen alleen had hij zijn eigen drainage bedrijf in friesland dus maar besloten om in friesland te gaan wonen.
Friesland heeft alleen 1 groot nadeelwat is alles ver weg
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef cassy het volgende:
ik woon ook in friesland en ik haat et.... ik kan we fries praten maar ik weiger het...
Hmm, dat is het dus ook niet idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef DeToXiC het volgende: Twarres (wer bisto) en de Kast (In neie dei)
Ik was eens bij de opnames van een radioprogramma met Piter Wilkens, samen met mn zus en zwager als enigen buiten de presentator (die presentator was de buurman van ze). Wat is dat een leuke manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Fuck off met je kast en twarres. Die zijn maar matig vergeleken met mannen als Piter Wilkens, Remon de Jong, Doede veeman, Gurbe Douwstra, Ernst Langhout, Johan Keus, en dames als Griet Wiersma, Agnes Sambrink, Anneke DOuma, maaike Schuurmans....
Ik heb hem nog maar één keer op zien treen, bi een van de stationswartierdagen in Leeuwrden, samen met Agnes Sambrink en (haar moeder) Anneke Doumaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was eens bij de opnames van een radioprogramma met Piter Wilkens, samen met mn zus en zwager als enigen buiten de presentator (die presentator was de buurman van ze). Wat is dat een leuke man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |