De zin onder je plaatje zegt t al. Neem me niet serieus. Doen we niet!quote:
relax en trek het je niet aanquote:Op zondag 1 april 2007 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
weet je als jij een ouwe bent he ga je zeuren!
Niet doen joh
have fun
Als je me al hebt gezien zal dat op school zijn geweest, dan is het toch niet van belang waar ik woon(de)?quote:Op zondag 1 april 2007 01:41 schreef HoVoCa het volgende:
[..]
Als ik goed heb gerekend ben ik in 99 aan de havo begonnen. Dan lijkt het me sterk dat ik je niet es heb gezien. Waar woon je?
ik kijk wel eens naar die friese tv he, en dan baal ik wel eens omdat ze woorden die toen gewoon echt fries waren veranderd hebben!quote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
relax en trek het je niet aan
ik ben namelijk zelf geboren en getogen in friesland maar schrijven kan ik het ook echt nieten sommige woorden weet ik in het fries ook niet, ben gewoon nederlands opgevoed net als mijn ouders. (grootouders zijn op 1 opa na namelijk niet fries)
Pff, het spijt me hoorquote:Op zondag 1 april 2007 02:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je me al hebt gezien zal dat op school zijn geweest, dan is het toch niet van belang waar ik woon(de)?
Dagquote:Op zondag 1 april 2007 02:05 schreef HoVoCa het volgende:
[..]
Pff, het spijt me hoorIk vind het wel interessant, maar als ik er niet achter mag komen..
![]()
Ja ach, it giet sa syn gangkje. En hoe ist mei dy fjidders? Oan de songteksten te sjen soe it sa no en don wol better kinne seker..quote:
Jammer!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag na het werk weer even een moi ritje gedaanLeeuwarden - Stiens (camera opgepikt) - Holwerd - Ternaard - Oosternijkerk - Metslawier - Ee - Kollum - Buitenpost - Surhuisterveen - Drachten- Leeuwarden- Stiens.
Ik zou ook nog naar Dokkum en Damwoude, maar Damwoude was afgelsoeten geloof ik, of ik heb verkeerd op de kaart gekeken (stuk van de N358 was iig afgelsoten), en Dokkum ben ik mooi omheen gecirceld.
ja, ik had me al helemaal op de mooie lanen rond Wouterswoude verheugd, maar ja, anderekeer dan maar, het word vast wel vaker mooi weer de komene tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jammer!
Mooi dat het verder leuk was
Wat is dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Grimm het volgende:
Iemand ooit aan een Wampex mee gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |