MELD!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:12 schreef nietzman het volgende:
En: "En wie is hier Jouster?"
Deze:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]welke is van julie dan? En hebbeen julie een website? Dan kan ik het er bij zetten
Aangepastquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Deze:
http://www.alexmiedema.com/images/300906X/IMG_0320-border.JPG
geen website
Blijf daar danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef Piovan het volgende:
Hoi,
Limburg is beter en mooier.
Groetjes,
Thijs B
Ik welquote:
Er waren dit weekend alweer coniferen in brand gestoken in Joure. Gaat lekker daar.quote:
Ah, een BMW-meeting!quote:
Ik dénk het wel ja. Met m'n BMW.quote:
PM me je kenteken even, als het mooi weer is, en ik kan (waarschijnlijk wel), zet ik die van jou dan even extra op de fotoquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:06 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik dénk het wel ja. Met m'n BMW.![]()
Niet de bedoeling om dit in een voetbal topic te turnen ofzo.....maar zondag is het weer zover. Heerenveen Groningen! Maar hopen dat het net zo'n mooie partj wordt als vorig jaar!! :-)quote:
Heb je de PM's wel ontvangen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PM me je kenteken even, als het mooi weer is, en ik kan (waarschijnlijk wel), zet ik die van jou dan even extra op de foto
en een woonhuis is half uitgefikt oid,quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er waren dit weekend alweer coniferen in brand gestoken in Joure. Gaat lekker daar.
En toch is er nog positief nieuws over joure te melden. Ik zag gister in een reclamespotje dat ze er een Jumbo openen.
Hoe.. apart? Apart hoeft niet negatief te zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 18:40 schreef BonJovi het volgende:
fries-land apart volk
Ja ach, must er fan hâlde no, fan ús taaltsiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:20 schreef sanni het volgende:
[..]
Aaah schitterend hoormaar jullie blijven een raar taaltje hebben
![]()
Daar wen je snel genoeg aan als je een tijdje hier woont.. Dan is het opeens niet raar meer, maar vet cool leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:20 schreef sanni het volgende:
[..]
maar jullie blijven een raar taaltje hebben
Haha, ik heb em op de deur van mn kamer hier in Groningenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nog mear FNP-stimmers hjir?
Klopt.... dakjes en umlauts en zo zijn een tijdej niet mogelijk geweest, ondertussen wel weer, maar op een fo andere manier valt het in een oud topic niet goed te breien in de titel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het Fryske volkslied op het toilet van mn Gronings studentenhuis gehangen
En er staat volgens mij nog steeds een foutje in de TT, toch?
Daar ben ik ook geweest, zit jij ook toevallig op bmwfan.nlquote:
euh, nee, geloof het niet. ben lid op meer dan 100 voertuiggerelateerde fora, hou het allemaal neit zo bij...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, zit jij ook toevallig op bmwfan.nl?
Ik dacht waar hééft ie het over, want dat is niet de fout die ik bedoelquote:Op zondag 4 maart 2007 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt.... dakjes en umlauts en zo zijn een tijdej niet mogelijk geweest, ondertussen wel weer, maar op een fo andere manier valt het in een oud topic niet goed te breien in de titel.
En ik wieger er Fryslan van te maken!
Nee. Wel voor Moskou, Zurich en Sint Petersburg.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef BonJovi het volgende:
Moeti k hier zijn voor hawai?
jammerquote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Wel voor Moskou, Zurich en Sint Petersburg.
Dalik mar efkes it fotoboek 'checkt'... en ik kin dy, fan gesicht dan yn elts gefal!quote:
Ik skriuw my ek yn foar dizze subleaguequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Ali Salami het volgende:
No, dogge hjimme ek mei oan de F1-manager? Dan moatte hjimme ek meidwaan oan è Subleaque!
http://sport.fok.nl/f1.php/subleagues/1914
Ik ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ken geen Friesen toch woon ik hier zowat mijn hele leven al
ben ik gelukkig niet de enigequote:
Ik ook, weet iemand wat er vanmiddag met de trein Harlingen-leeuwarde was?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ken geen Friesen toch woon ik hier zowat mijn hele leven al
Werfan dan? Bin wol benijd!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dalik mar efkes it fotoboek 'checkt'... en ik kin dy, fan gesicht dan yn elts gefal!
Je bent iets te jong om je echt te kunnen kennen
Kut zeg, Fries schrijven![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske dames zijn verstandig, want aan je reactie te merken hebben ze jou afgewezen.
Sizze de wurden Jister/Omnium genoch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
Werfan dan? Bin wol benijd!
Mar ik wen ik d'r no al ûngefear 8 maanden net mear.
Alexxxxx scooooooooores!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske dames zijn verstandig, want aan je reactie te merken hebben ze jou afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |