jammerquote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Wel voor Moskou, Zurich en Sint Petersburg.
Dalik mar efkes it fotoboek 'checkt'... en ik kin dy, fan gesicht dan yn elts gefal!quote:
Ik skriuw my ek yn foar dizze subleaguequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Ali Salami het volgende:
No, dogge hjimme ek mei oan de F1-manager? Dan moatte hjimme ek meidwaan oan è Subleaque!
http://sport.fok.nl/f1.php/subleagues/1914
Ik ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ken geen Friesen toch woon ik hier zowat mijn hele leven al
ben ik gelukkig niet de enigequote:
Ik ook, weet iemand wat er vanmiddag met de trein Harlingen-leeuwarde was?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ken geen Friesen toch woon ik hier zowat mijn hele leven al
Werfan dan? Bin wol benijd!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dalik mar efkes it fotoboek 'checkt'... en ik kin dy, fan gesicht dan yn elts gefal!
Je bent iets te jong om je echt te kunnen kennen
Kut zeg, Fries schrijven![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske dames zijn verstandig, want aan je reactie te merken hebben ze jou afgewezen.
Sizze de wurden Jister/Omnium genoch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
Werfan dan? Bin wol benijd!
Mar ik wen ik d'r no al ûngefear 8 maanden net mear.
Alexxxxx scooooooooores!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske dames zijn verstandig, want aan je reactie te merken hebben ze jou afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |