als we donderdag gaan, hoef k niet zlef te rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxx, meestal moet je bij het huren van een auto een bepaalde periode je rijbewijs al hebben. Of was je al niet van plan om zelf te gaan rijden?
Totdat je schade rijdtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als we donderdag gaan, hoef k niet zlef te rijden
ik heb btw al eens een bestelbus meegekregen voor ik überhaupt een rijbebwijs had, ze doen niet allemaal moeilijk
oh een flinke bestelbus past ie ook inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als we donderdag gaan, hoef k niet zlef te rijden
ik heb btw al eens een bestelbus meegekregen voor ik überhaupt een rijbebwijs had, ze doen niet allemaal moeilijk
De auto die ik op wil halen STAAT bij Duckservice in Leekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef lipje het volgende:
[..]
http://www.duckserviceleek.nl/pages/citroen-transport.php
voor een 5 a 6 duizend euri koop je er zelf eenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De auto die ik op wil halen STAAT bij Duckservice in Leekze zouden hem brengen, maar deze is nu dus kapot, vandaar dat ik snel een oprijwgen nodig had. Maar via via heb ik er een gevonden, inclusief chauffeur
bedankt voor het helpen allemaal!
Dat is meer iets voor de toekomstquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:33 schreef lipje het volgende:
[..]
voor een 5 a 6 duizend euri koop je er zelf een
komt er dan ook een autocross barrelquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor de toekomstMooie Bremer
[afbeelding]
[afbeelding]
strijk je elke keer de prijs op voor langzaamste deelnemerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb straks een Visa over, wie weet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |