Ik welquote:
Er waren dit weekend alweer coniferen in brand gestoken in Joure. Gaat lekker daar.quote:
Ah, een BMW-meeting!quote:
Ik dénk het wel ja. Met m'n BMW.quote:
PM me je kenteken even, als het mooi weer is, en ik kan (waarschijnlijk wel), zet ik die van jou dan even extra op de fotoquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:06 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik dénk het wel ja. Met m'n BMW.![]()
Niet de bedoeling om dit in een voetbal topic te turnen ofzo.....maar zondag is het weer zover. Heerenveen Groningen! Maar hopen dat het net zo'n mooie partj wordt als vorig jaar!! :-)quote:
Heb je de PM's wel ontvangen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PM me je kenteken even, als het mooi weer is, en ik kan (waarschijnlijk wel), zet ik die van jou dan even extra op de foto
en een woonhuis is half uitgefikt oid,quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er waren dit weekend alweer coniferen in brand gestoken in Joure. Gaat lekker daar.
En toch is er nog positief nieuws over joure te melden. Ik zag gister in een reclamespotje dat ze er een Jumbo openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |