nee, daar zit nog genoeg tape op! mn rolletje in de auto voor noodgevallen is bijna op, vandaarquote:Op donderdag 12 april 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat moet je ermee eigenlijk? Valt je bumper eraf?
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier voor huis (Stiens nu nog) trouwesn nu een file van bejaarden in rolstoelen en rollatorser is een de verkeerde kant op gegaan, dikke paniek nu bij de verzorgsters
Ik doe aan adventure racen, lijkt er sterk opquote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Grimm het volgende:
Iemand ooit aan een Wampex mee gedaan?
Hoeveel km's?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:48 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ik doe aan adventure racen, lijkt er sterk op
wampex heb ik nog nooit gedaan, wellicht in 2008.
hangt van het type wedstrijd af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:38 schreef Grimm het volgende:
Hoeveel km's?
Is er toch nog iets goed in Limburg te vinden!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch tof, kom je in Limburg, zie je dit staan
[afbeelding]
Mensen die vanuit VBL gaan kijken waar iemand post om vervolgens een nutteloze opmerking te makenquote:
Whahah nee ik kwam niet speciaal voor jouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mensen die vanuit VBL gaan kijken waar iemand post om vervolgens een nutteloze opmerking te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |