Nog wat leuks in Holwerd gefotografeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
een kleine 100 foto's gemaakt, voornamelijk van dingen met wielen of rupsbanden.
mooie fotos hjer. Wot foar camera brűkst do wont ik kin net sulke mooie fotos meitsje ynt donker .quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dokkum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef HoVoCa het volgende:
[..]
Nog wat leuks in Holwerd gefotografeerd?Vast wel; zo'n mooi dorp
![]()
Ik ken geen Fries praten, en al helemaal niet typenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mooie fotos hjer. Wot foar camera brűkst do wont ik kin net sulke mooie fotos meitsje ynt donker .![]()
Ow zou zeggen, je geeft anders wel antwoord op de vraag dus die begreep je welquote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ken geen Fries praten, en al helemaal niet typen, ik versta het wel en kan het ook wel redelijk goed lezen
Deze foto's zijn met de Nikon D70 gemaakt, (DSLR dus niet zomaar een compacte camera met alles erop en eraan) sluitertijden varieeren nog wel eens van 10 tot 30 sec iets van een compacte camera ook wel aan kan, maar sommige camera's hebben een beperkte aantal sec van 3 of zo
Dot tocht ik dus net...ik bin noch altyd foar De Jouwer!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:45 schreef HoVoCa het volgende:
It moaiste doarpke is toch noch altyd Holwert!:D
Sorry, lette reactie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja ach, it giet sa syn gangkje. En hoe ist mei dy fjidders? Oan de songteksten te sjen soe it sa no en don wol better kinne seker..![]()
Goeie routequote:Op donderdag 5 april 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
mn rondje van vanvond was dus Stiens - Vrouwenparochie - St Anna - St Jabik - Mooie Paal - Minnertsga - Tzummarum - Oosterbierum - Sexbierum - Pietersbierum - Halringen Haven - zeedijk - Westhoek - Oude Bildtdijk - Nije Altoenae - Oude Leije - Vrouwbuurtstermolen - Stiens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |