Ja, zegt me wel het een en anderquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sizze de wurden Jister/Omnium genoch?
Friese dames zijn wel geilEn ik kan het weten, want ik ben een Friese dame
![]()
ik weiger om het te praten...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ken geen Friesen toch woon ik hier zowat mijn hele leven al
Ja, poehee wat oud!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Havo of Vwo trouwens? Ik ben oud hèIk zit diep na te denken maar vooral de jongens uit mn klas weet ik echt niet meer bij naam
Jeetje, wat erg...
Dan ben ik gelukkig niet de enigequote:
Heegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ik kan zo snel niet zien waar dat precies in heeg is![]()
Op de brug?
Ik weet ook wel waar Heeg is hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige
[..]
Heeg
Even op de 1 klikken
Ja bij Gouden Boaijum richting De Draai aan je rechterhand en als je de linkerkant op gaat kom je o.a langs Gaastra sails:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ik kan zo snel niet zien waar dat precies in heeg is![]()
Op de brug?
ow daar jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja bij Gouden Boaijum richting De Draai aan je rechterhand en als je de linkerkant op gaat kom je o.a langs Gaastra sails:
[afbeelding]
Als ik 'ja' zeg ga je me niet stalken he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ow daar ja![]()
Jij woont daar ergens?
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Als ik 'ja' zeg ga je me niet stalken he?![]()
Yeh, sure.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:58 schreef Chiponiz het volgende:
Groeten uit de trots van het noorden !
[afbeelding] [afbeelding]
Huh war is dat, ik herken het niet eens.. Ik dacht dat de hoofdvaart van Oosterwolde was gedempt? Die hebben ten minste ook zo'n schraal kerktorentje.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:58 schreef Chiponiz het volgende:
Groeten uit de trots van het noorden !
[afbeelding] [afbeelding]
Groningen lieverd. Blijkbaar mogen Friezen en Groningers elkaar niet zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huh war is dat, ik herken het niet eens.. Ik dacht dat de hoofdvaart van Oosterwolde was gedempt? Die hebben ten minste ook zo'n schraal kerktorentje.
Dat wist ik wel hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Groningen lieverd. Blijkbaar mogen Friezen en Groningers elkaar niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |